Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Der er rigtig mange gode bud på hvad vi bør gøre under transfervinduet. Jeg vil foreslå at folk - ligesom Blach - skriver dem i http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... f=4&t=4765 Herinde risikerer man let at de forsvinder i strømmen af rygter.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Mundo Deportivo reports Barça will sign a striker next window: Rooney, Suarez, Lewandowski and Gómez are the candidates.
Hvad er nu det for noget, eller, jeg har virkelig ikke det store imod at se Rooney i Barcelona, hvis prisen er lav (jeg kan bare ikke tro det, han er da überBritte). Jeg ved ikke hvor han skulle spille, da jeg ikke ser ham som en kant-angriber type, men mere en opbyggende spiller. De to sidste er jeg virkelig imod, Lewan og Gomez, hold jer fra dem Barca. Dette skyldes at jeg ikke er fan af høje, target/goalgetter typer, og fordi man istedet for dem kunne have gået efter Llorente, men måske ikke gjorde det.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Rooney ville aldrig gå. Han ville ende på pubcrawl hver tredje weekend, med engelske turister og tage færgen til Ibiza de gange han ikke tager på pubcrawl. Eller noget i den stil. Nej, han er jo en kanon spiller, men som situationen er lige nu, kan jeg ikke se ham passe ind på holdet rent sportsligt.

Kan virkelig ikke se idéen i en fyr som Gómez. Lewandowski ville nok godt kunne fungere. Han er dynamisk, bevægelig og relativt, kan noget på egen hånd, selvom det ikke er meget efter vores standarder, har et fint blik for spillet og er samtidig ganske målfarlig.

Suárez virker som et rigtig fint match. Jeg ville ærligt talt bare være lidt ked af at få smidt en spiller med sådan et ry ind på holdet. Ikke at jeg tror at han ikke ville fungere rent internt, for det tror jeg skam sagtens. Han har bare et ry som et spiller der er næsten ligeså usympatisk som Pepe.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Mmmm, Super Mario. Det ville være awesome. Men hvor blev Neymar af?
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Det lige meget, vi skal have dem alle sammen

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Den eneste af dem, der bliver nævnt, jeg kan se i barca er Gomez. De andre vil kræve en startplads og kan ikke se hvor der er plads til dem. Gomez har jo egentlig også givet udtryk for, at han ønsker en startplads og derfor vil væk fra Bayern. Jeg tror ikke vi henter nogle af dem. Den eneste angriber vi henter, tror jeg, bliver Neymar, men Mario Gomez hvis han gad og sidde på bænken, ville nok kunne hentes forholdsvis billigt, da han ønsker at skifte og tror ikke Bayern regner med ham. Gomez ville også kunne give os den plan b mange skriger efter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Hvad med Christoffer Poulsen fra SIF? Han er ledig, og skulle eftersigende kunne få nogle af vores ønsker igennem hos Rossell, eventuelt med noget dokumentfalsk?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Tror I, at en opstilling som denne vil kunne fungere?

Billede

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Iniesta som venstrekant? No way. Hellere Messi som højrekant, Iniesta på midtbanen og Alexis/Tello/Neymar til venstre.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:Tror I, at en opstilling som denne vil kunne fungere?

Billede
Den fungerede ikke optimalt med zlatan... Så ved ikke hvorfor det skulle være bedre med lewan? Du skal også lige huske at der skal være plads til Neymar ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Piquénbauer skrev:Den fungerede ikke optimalt med zlatan... Så ved ikke hvorfor det skulle være bedre med lewan? Du skal også lige huske at der skal være plads til Neymar ;-)
Aarh! Ikke enig. Zlatan har god teknik, men han har slet ikke så hurtig boldomgang som Lewndowski. Desuden spillede Barça jo en helt anden formation dengang end den jeg har postet! Da Zlatan spillede centralt spillede Messi på kanten.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Er det bare mig der har en helt forkert opfattelse af Lewan? Jeg asner ham for en høj, tung, bevægelig, men ikke en teknisk dygtig spiller. Ikke en der kan gå ned i banen og opbygge spil som Zlatan kan, men bare en som kan lide at bevæge sig indenfor feltets fire kanter.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:
Piquénbauer skrev:Den fungerede ikke optimalt med zlatan... Så ved ikke hvorfor det skulle være bedre med lewan? Du skal også lige huske at der skal være plads til Neymar ;-)
Aarh! Ikke enig. Zlatan har god teknik, men han har slet ikke så hurtig boldomgang som Lewndowski. Desuden spillede Barça jo en helt anden formation dengang end den jeg har postet! Da Zlatan spillede centralt spillede Messi på kanten.

Kan ikke se hvor du får den hurtige boldomgang fra... Ser lewan på samme måde som emo. Men enig i at zlatan tit varmede bolden lidt for meget. Og måske var messi placering på kanten men han søgte meget ind centralt.

Vi skal ikke have en 9'er... Messi skal bruge den plads! Han skal kunne søge ind i feltet og det kan han ikke på samme måde når der er en stor 9'er der tager pladsen...

Derudover skal Ini ALDRIG spille på kanten!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Lewandowski er på ingen måde en playmaker, men han kan altså godt spille med i hurtige kombinationer, synes jeg. Jeg ser et par Dormund kampe om måneden, og jeg har nu aldrig set ham som en sløv spiller.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:Vi behøver ikke en "9'er" eller en målscorer, når Messi scorer 350+ pr sæson.
Men han har så til gengæld lige bevist, at han er blot et menneske og også kan blive ramt af skader. Der skal være en gardering for Messi i Barcelona i tilfælde af han bliver skadet. Jeg siger ikke, at I skal have Falcao eller en anden vanvittig angriber på bænken, men en, der ved, hvor et mål er og kan score mål, når det behøves. En, der ikke har en stor status i Fodboldeuropa, men er villig til at sidde på bænken og spille i ny og næ og 20-25 min. pr kamp, hvis det kan lykkedes.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 84 gæster