Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Villa har betalt sig, han vandt en CHL for os.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Villa har betalt sig, han vandt en CHL for os.
Hvornår gjorde han det?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Da han scorede til 3-1 imod United.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Det kaldes vel nærmere en cementering. Mon ikke det var Messis føringsmål, der skaffede os trofæet?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Nope, det var Montoya. Han er genial.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Det kaldes vel nærmere en cementering. Mon ikke det var Messis føringsmål, der skaffede os trofæet?
Det vil den udvidende mene. Villa tog alt ud af United med sin scoring. De var næsten ved at lave en Varane.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:
Quaresma skrev:Det kaldes vel nærmere en cementering. Mon ikke det var Messis føringsmål, der skaffede os trofæet?
Det vil den udvidende mene. Villa tog alt ud af United med sin scoring. De var næsten ved at lave en Varane.
United var aldrig tæt på det trofæ, så jeg ved ikke helt, hvad der var tilbage for Villa at tage. Den observerende vil lægge mærke til, at kampen - udfra fakta - blev vundet af Messi, og Villas mål på det punkt var overflødigt. Hvad der var sket, såfremt den sidste scoring aldrig var faldet, kan vi kun gisne om.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg forstår ikke at så mange herinde ønsker et Thiago Silva køb. velvidende at der skal smides mange penge efter ham. Han er konstant skadet, alene det burde får os på andre tanker. Så er der også hans alder, at han fylder 29 snart, er også et minus.

300+ for Silva virker latterligt, ja jeg vil mene at selv 200-250 millioner kroner for Silva vil være hjernedødt. Hvis man absolut vil gå efter de dyreste, så vil jeg være villig til at smide 50 millioner ekstra for Kompany. Ham er der fremtid i, og så synes jeg han er verdens bedste forsvarsspiller, når han er i topform.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror på Bartra!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Jeg forstår ikke at så mange herinde ønsker et Thiago Silva køb. velvidende at der skal smides mange penge efter ham. Han er konstant skadet, alene det burde får os på andre tanker. Så er der også hans alder, at han fylder 29 snart, er også et minus.

300+ for Silva virker latterligt, ja jeg vil mene at selv 200-250 millioner kroner for Silva vil være hjernedødt. Hvis man absolut vil gå efter de dyreste, så vil jeg være villig til at smide 50 millioner ekstra for Kompany. Ham er der fremtid i, og så synes jeg han er verdens bedste forsvarsspiller, når han er i topform.
Kompany ser jeg også gerne i klubben. Han må om nogen kunne holde Piqué i ørene.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Den observerende ville også mene at 0-2 i Sociedad er nok.

Han vandt CHL for os, en kamp som står 1-2 er jo aldrig vundet når du spiller imod Rooney og en blind dommer. Messi vandt CHL for os i 08/09 med målet til 2-0, så deeeet.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Jeg tror på Bartra!
Bartra skal ingen steder, men jeg synes ikke et køb af en etableret stjerne betyder farvel til Bartra. Puyi er ikke helt ung mere, med en ny CB vil vi have 4 CB til de 2 pladser, samt Masch og Abi, det er ikke meget synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Kompany vil være den optimale løsning, da han har den rette alder, men jeg tror ikke, at Man City er villige til, at sælge ham. Man skulle efter sigende forlænge med Agüero og ham, og man har vist allerede skrevet under med Yaya. De er en del af deres fremtidsplaner, og holdet skal bygges omkring dem. Thiago Silva kan blive dyr, men på den anden side, så kan ønsket om, at skifte, og skattetrykket gør, at PSG vil være nødsaget til, at sælge(måske for mindre end forventet), ellers skal de i nye forhandlinger med spilleren. Personligt vil jeg ikke have, at Bartra skulle lide under dette eller i værste fald forlade os, men det kan blive en realitet, hvis man køber en ung forsvarsspiller, og sætter sin lid til denne. Vi har jo set det i år, hvor der har været mange skader, og selv med det, så har man ikke foretrukket Bartra, men valgt Song eller Adriano, når det virkeligt gjaldt. Man så bort fra Bartra i El Clasico, mod PSG og kun når man ikke rigtigt havde andre alternativer, da man havde lært af, at Song og Busi ikke var bedre muligheder end Bartra, så valgte man at skifte ham ind. Jeg har mine tvivl omkring Bartras fremtid i Barca efter sommeren, hvis man køber en ny forsvarsspiller, som er ung.



Omkring Villa, så har han vist sit værd for holdet, og han bidrog til mesterskabet og CL trofæet i hans første sæson. Men hvad vil folk have, fordi man kan ikke både have Alexis og Villa i Barca, hvis man har intentioner om, at købe Neymar til sommer og rykke Deulofeu op. Det holder bare ikke, så en af dem skal sælges, og så vil jeg hellere af med Villa end Alexis, alene pga. af fremtidsmuligheder i Alexis end Villa. Godt nok har Alexis ikke været prangende i år, men jeg glemmer ikke hans første sæson, og han er også begyndt, at vise lovende takter på det seneste. Man burde kunne se potentialet, selvom man er kritiker af manden.


Edit: Jeg har flyttet mit indlæg over til tråden, som Blach og Bager henviste til, da det er mere passende der. Så håber Wennerberg sletter dette.
Senest rettet af Kubala tirs apr 16, 2013 11:13 pm, rettet i alt 4 gange.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 39 gæster