Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Billedet med Ariza og Harden er i øvrigt helt latterligt. Neymar passer bare overhovedet ikke ind i det selskab der!
Og slet ikke når ariza dagen inden sad i denne trøje:

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

En lille historie fra NFL:
"We found out there was a bar called the Cricket Inn, or the Cricket, which was a popular bar there at Oklahoma State. And so the scout would sit there for a week. He sat there for one week, went in every day at 3 o'clock every day and stayed till 11 o'clock at night. That was his job. And we checked: How many times did Justin Blackmon come in? And he came in too many times. And we took him off our board."

Fodboldspillere er en investering og kursen falder, når de går i byen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
zqa skrev:Det er også fint. Men de lever 10 måneder med sygt stramt program, så kun fair at de giver den lidt gas når de endelig kan.
Der findes spillere, der ikke har det behov. Neymar er tydeligvis ikke en af dem. Det kunne sagtens være derfor, at brasilianske spillere ofte brænder ud i en tidlig alder. De får aldrig ladet op, da de ikke kan sidde stille.
Ja, Dani er så sandelig brændt op i en meget tidlig alder. Han har praktisk talt været ubrugelig siden han blev 28.

Jeg tror at det ville være en idé, at generalisere bare en lille smule mindre.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
zqa skrev:Det er også fint. Men de lever 10 måneder med sygt stramt program, så kun fair at de giver den lidt gas når de endelig kan.
Der findes spillere, der ikke har det behov. Neymar er tydeligvis ikke en af dem. Det kunne sagtens være derfor, at brasilianske spillere ofte brænder ud i en tidlig alder. De får aldrig ladet op, da de ikke kan sidde stille.
Ja, Dani er så sandelig brændt op i en meget tidlig alder. Han har praktisk talt været ubrugelig siden han blev 28.

Jeg tror at det ville være en idé, at generalisere bare en lille smule mindre.
Læg mærke til ordet ofte. Det betyder ikke hver gang, hvis du var i tvivl.

Ikke desto mindre:
Brasilianske spillere bliver ofte markant ringere end andre nationers spillere, når de runder de 28. Det er især tilfældet for de offensive spillere. Jeg kan vitterligt ikke nævne én eneste offensiv spiller fra Brasilien der peakede sent i karrieren.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Off the top of my head: Luis Fabiano i Sevilla. Hvis jeg brugte tid på at undersøge det, ville jeg helt sikker kunne finde mange flere, men jeg sidder på Islamorada og venter på min middagsmad. Liédson var heller ikke dum i Sporting CdP i sine senere år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Off the top of my head: Luis Fabiano i Sevilla. Hvis jeg brugte tid på at undersøge det, ville jeg helt sikker kunne finde mange flere, men jeg sidder på Islamorada og venter på min middagsmad. Liédson var heller ikke dum i Sporting CdP i sine senere år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!
Du må meget gerne finde på flere. Mit bedste bud er Rivaldo, men han var vel 27, da han peakede.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bare vent til at Douglas runder de 28.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Off the top of my head: Luis Fabiano i Sevilla. Hvis jeg brugte tid på at undersøge det, ville jeg helt sikker kunne finde mange flere, men jeg sidder på Islamorada og venter på min middagsmad. Liédson var heller ikke dum i Sporting CdP i sine senere år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!
Du må meget gerne finde på flere. Mit bedste bud er Rivaldo, men han var vel 27, da han peakede.
Jamen, helt ærligt. Jeg tror du bliver offer for en myte, når du skriver om brasilianske spillere sådan som du gør lige nu. I det store hele så falder spillere, uanset nationalitet, jo når de runder en 28-29 år. Fodbold er en eksplosiv sport og når man kommer op i alderen, så forsvinder mange af de fysiske fordele man tidligere måtte have haft.

Jeg synes ikke det er helt fair overfor Neymar, at begynde at snakke om at han er ved at ødelægge sin karriere à la Adriano (tykke), fordi han er taget på ferie i Las Vegas.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Jeg tror kun det er godt for Ney at få lukket lidt damp ud af hovedet. Jeg så ham også på Roskilde til Mew-koncerten. Han kedede sig. Lidt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Vi kan også gå på skift med at nævne spillere. Du starter med den type der ødelægger sin karriere fordi han fester og drikker, og jeg kommer med en modsætning.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Vi kan også gå på skift med at nævne spillere. Du starter med den type der ødelægger sin karriere fordi han fester og drikker, og jeg kommer med en modsætning.
Ronaldinho og Deco. Det var to brasilianere (ja, Deco er brasilianer).

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:
Brombi skrev:Vi kan også gå på skift med at nævne spillere. Du starter med den type der ødelægger sin karriere fordi han fester og drikker, og jeg kommer med en modsætning.
Ronaldinho og Deco. Det var to brasilianere (ja, Deco er brasilianer).
Adrian Mutu - hvis man må være med i legen.. gæt selv hvilken katagori han tilhører.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Tager sig af sine babymamas.

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Brombi skrev:Vi kan også gå på skift med at nævne spillere. Du starter med den type der ødelægger sin karriere fordi han fester og drikker, og jeg kommer med en modsætning.
Ronaldinho og Deco. Det var to brasilianere (ja, Deco er brasilianer).
Cafu og Dante. Ze Roberto. Jeg har stadig ikke engang rørt Google.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

roberto carlos, kaka, marcelo, dani alves, sylvinho, rivaldo, thiago silva...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster