Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Men jeg forstår ikke helt rygtet. Skulle man have haft Agger var det mest oplagt at hente ham sidste sæson, men der var han blandt andet for dyr. Er han blevet billigere, efter en stabil sæson, og en ny lang kontrakt i Pool. Jeg tror det ikke. Og jeg ser ikke at vi smider David Villa beløb efter ham.

For mig har Alba sat standarden. Jeg forventer Alba kvalitet til 14-15mill euro. Sådan er det! ;-)

Det bliver i særdeleshed svært for Barca, da klubber ikke vil imødekomme så lave bud. Albas handlen var en af de der ekstraordinære en af slagsen(han manglede et år af kontrakten og havde stærke ønsker om, at forlade Valencia, samtidig var de i økonomisk problemer). Vi får ikke en forsvarsspiller til den prisen, og især hvis forsvareren har en 2-4 årig kontrakt med klubben. Jeg tror dog måske at Chico kunne købes for de penge. Han har også profilen til Barca, og for øvrigt besidder hurtigheden, som folk efterlyser.


Agger får vi ikke for det beløb, da han har skrevet under på en ny kontrakt, og kostede mere før denne, så nu vil han sikkert koste det samme eller endnu mere. Han spiller også for Liverpool(regnes stadig for storklub), og samtidig har slået sit navn fast, så det har en vis anciennitet(Liverpool og at han har slået sig igennem i topfodbold).


Hvis vi skal købe en forsvarsspiller til den pris, så skal han var ung (Inigo Martinez), og spille for en af de mindre klubber i Europa eller skal han være ligesom Chico; spille for top ti klub, og være på vej til at tage det næste spring i karrieren.


Hvis vi skal have et prominent navn til klubben for 15 mio euro, så skal velkommende have et år tilbage af kontrakten, og have stærke ønsker om at skifte.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Bartra > Agger

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Bartra, hvor kunne det vaere fedt, hvis man viste at man har lidt tiltro til ham. Desvaerre er han ikke i ligesaa hoej kurs hos traener-teamet, som han er hos os, ser det ud til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Bartra, hvor kunne det vaere fedt, hvis man viste at man har lidt tiltro til ham. Desvaerre er han ikke i ligesaa hoej kurs hos traener-teamet, som han er hos os, ser det ud til.

Bartras problem er, at Tito spiller med "en bred trup" og vil benytte sig af "unge talenter".








Til dem der ikke fangede den, så kan ironien være anvendt

El LocoBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af El LocoBarca »

Sad og scoutede efter unge profiler der kunne passe ind hos os i forsvaret.
Nogen der kender noget til Kyriakos Papadopoulos?

Han er lige blevet 21 år. Jeg ved han er stærk som en okse, har en fin speed og er god med hovedet. Aner dog intet om hans andre defensive kvaliteter, koncentrationsevne, forudseenhed osv. Er der nogen som har set nogle kampe med ham?
Kan kun huske jeg så ham tilbage i 10/11 sæsonen, da Schalke var langt i CL, kan dog ikke huske hvordan han klarede sig.

Men umiddelbart virker han da som en mulighed for den krigertype vi søger i forsvaret, men som sagt, er der nogen som kender mere til ham?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis jeg ikke tager helt fejl, er han fuldstændig sat af holdet i Schalke. Han var endda rygtet til en dansk klub (OB?) for noget tid siden, det er ikke helt positivt. Han blev dog omtalt som en af de største forsvarstalenter i verden på et tidpsunkt, det var dengang han fik rigeligt med spilletid og leverede gode præstationer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Agger rygtet ser ud til at være bare et rygte, startet af de engelske aviser.

http://www.sporten.dk/fodbold/agger-for ... -barcelona
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Visca El Barca skrev:Hvis jeg ikke tager helt fejl, er han fuldstændig sat af holdet i Schalke. Han var endda rygtet til en dansk klub (OB?) for noget tid siden, det er ikke helt positivt. Han blev dog omtalt som en af de største forsvarstalenter i verden på et tidpsunkt, det var dengang han fik rigeligt med spilletid og leverede gode præstationer.
Han er så fast i forsvaret som man overhovedet kan blive når han er klar.. Han er blot skadet. (knæ operation) Han har spillet 10 bundesliga kampe, og 4 CHL kampe i år..
Mht OB rygtet, så var det SønderjyskE, og det var en gigantisk and, her skyder agenten den helt ned: http://www.bold.dk/nyt/Papadopoulos-age ... oert-om-SE ..

Han er linket til store klubber, Man U har vist interesse, ligesom Chelsea vidst har det..
Han er en rigtig Puyol type, ofrer sig hver evig eneste gang og figther ufatteligt meget..

Han er ret aggressiv i sit spil, og vinder bolden højt oppe, men har også hurtigheden til at indhente dybe bolde..
Men vil man ikke betale små 200 millioner for en forsvarsspiller, så skal man nok kigge videre.. Der er meget fremtid i den knægt, 60 bundeliga kampe, og 12 chl-kampe som 21 årig er godkendt.

Men skal være ærlig og sige at jeg ikke kender dybdegående til hans niveau..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er dårligere end Puyol med bolden for fødderne. Så meget vil jeg sige. Men så igen, det er de fleste forsvarsspillere. Kun Piqué, Thiago Silva og Mats Hummels kan være med når Puyi er i sit es og der bliver uddelt ruletas til højre og venstre.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hmm jeg læste på et tidpsunkt, at træneren foretrækker et andet makkerpar i forsvaret hos Schalke. Det var noget med en skadet spiller som var kommet tilbage fra en skade og havde slået ham af. Det kan dog være, at medierne tog fejl, hvem ved?

Jeg har ikke set meget til ham i denne sæson. Han er god, men 200 millioner god, det er han slet slet ikke. Videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Source: "Only time will tell if Wayne leaves United at the end of this season, but if that happens then he would love to go to Barcelona."
Source: "Wayne watches Barcelona all the time. He has first-hand experience of how good they are and is a huge admirer of their football."
Source: "I'm sure Wayne (Rooney) wouldn’t be short of offers, but Barcelona are head and shoulders above the rest in his eyes." [daily star]
Det kommer vel ikke som et chok for nogen, at han er ret vild med os. Jeg ville også elske at se ham i klubben, hvis ikke det var for hans pris. Jeg tror han kommer til at koste kassen, det besværliggør hans køb. Jeg tror heller ikke Man Utd er så interesserede i at sælge ham, som aviserne giver udtryk for.

Hvis man har besluttet sig for at skibbe både Villa og Alexis af, så synes jeg godt vi kan få fat i ham plus Neymar. Det kræver bare at Man Utd ikke skal kræve mere end maks 30 millioner euro, gerne lidt mindre. Med tanke på hans talent og det faktum at han er englænder, bliver det svært at få ham for de penge.

Vi kan også give spillere i bytte. Jeg kan huske at Sir Alex Ferguson på et tidpsunkt var meget interesseret i Villa og har vist interesse i Afellay. Rooney vil kunne tilføre noget af det, vi mangler i vores offensiv, mest af alt, langskuds trussel. Jeg tror også, vi vil kunne få ham på rette køl igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Visca El Barca skrev:Det kommer vel ikke som et chok for nogen, at han er ret vild med os. Jeg ville også elske at se ham i klubben, hvis ikke det var for hans pris. Jeg tror han kommer til at koste kassen, det besværliggør hans køb. Jeg tror heller ikke Man Utd er så interesserede i at sælge ham, som aviserne giver udtryk for.

Hvis man har besluttet sig for at skibbe både Villa og Alexis af, så synes jeg godt vi kan få fat i ham plus Neymar. Det kræver bare at Man Utd ikke skal kræve mere end maks 30 millioner euro, gerne lidt mindre. Med tanke på hans talent og det faktum at han er englænder, bliver det svært at få ham for de penge.

Vi kan også give spillere i bytte. Jeg kan huske at Sir Alex Ferguson på et tidpsunkt var meget interesseret i Villa og har vist interesse i Afellay. Rooney vil kunne tilføre noget af det, vi mangler i vores offensiv, mest af alt, langskuds trussel. Jeg tror også, vi vil kunne få ham på rette køl igen.
Jeg er med dig næsten hele vejen her.
Men hvor skulle han spille henne?

Tror godt at vi kan regne med, at Xavi gradvist bliver sparet mere og mere.
- Men det vil vel være så Thiago kan få mere og mere indflydelse.

Hvis de 2 så er faste om den ene af pladserne på midtbanen, så har vi Iniesta, Cesc og Rooney til den anden? :)

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Rooney som falsk nier og Messi som, ja hvor han nu har lyst til at løbe henne..

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Fergie har så benægtet, at der skulle være tale om et exit, skriver EB:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 933731.ece

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nyhuus skrev:
Visca El Barca skrev:Det kommer vel ikke som et chok for nogen, at han er ret vild med os. Jeg ville også elske at se ham i klubben, hvis ikke det var for hans pris. Jeg tror han kommer til at koste kassen, det besværliggør hans køb. Jeg tror heller ikke Man Utd er så interesserede i at sælge ham, som aviserne giver udtryk for.

Hvis man har besluttet sig for at skibbe både Villa og Alexis af, så synes jeg godt vi kan få fat i ham plus Neymar. Det kræver bare at Man Utd ikke skal kræve mere end maks 30 millioner euro, gerne lidt mindre. Med tanke på hans talent og det faktum at han er englænder, bliver det svært at få ham for de penge.

Vi kan også give spillere i bytte. Jeg kan huske at Sir Alex Ferguson på et tidpsunkt var meget interesseret i Villa og har vist interesse i Afellay. Rooney vil kunne tilføre noget af det, vi mangler i vores offensiv, mest af alt, langskuds trussel. Jeg tror også, vi vil kunne få ham på rette køl igen.
Jeg er med dig næsten hele vejen her.
Men hvor skulle han spille henne?



Tror godt at vi kan regne med, at Xavi gradvist bliver sparet mere og mere.
- Men det vil vel være så Thiago kan få mere og mere indflydelse.

Hvis de 2 så er faste om den ene af pladserne på midtbanen, så har vi Iniesta, Cesc og Rooney til den anden? :)


Rooney bliver jo ikke brugt centralt, men oppe foran. Han kan spille som angriber, hængende-angriber, på kanten og som offensiv midt, men det er rigtigt, at for et par sæsoner siden brugte man ham centralt, da der var mangel og skader i truppen. Han kan også spille centralt, men det er ikke der han er bedst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 106 gæster