Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Legend. Han vil blive savnet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Because of BRA's elimination last night, Neymar will be banned for first two World Cup 2018 qualifiers in October.
Fedt, meget fedt, Suarez spiller heller ikke med landsholdet i Oktober/November måned, vi får squ brug for alle de pauser vi kan få, med så travl en sæson i vente.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Lige et sødt feriealbum med billeder af Ney og nogle af hans oplevelser.
Spoiler
Vis
Billede


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Han ser ud til at hygge sig... Håber sgu ikke at han ender som ronnie.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Der var faktisk også denne her video, men det er ikke noget specielt.

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Når han er på ferie er jeg sgu ligeglad. Bare det ikke er dagen før en kamp eller at han laver en Ronaldo efter et nederlag. Men på ferie må han da godt gå ud og drikke, man er vel menneske :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Kvoller skrev:Når han er på ferie er jeg sgu ligeglad. Bare det ikke er dagen før en kamp eller at han laver en Ronaldo efter et nederlag. Men på ferie må han da godt gå ud og drikke, man er vel menneske :)
Jeg ville ærlig talt foretrække, at han sad på sin flade røv sammen med familien og hyggede. Det er i hvert fald ikke positivt for hans udvikling, at han fester langt ud på natten. Han er godt nok stadig ung, men han kunne lære meget af Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Hans udvikling?
Hvad han laver i hans ferie har vel intet at gøre med hans udvikling. Så længe han er (og alle andre for den sags skyld) klar til sæsonstart, så kunne han for min skyld være heroin-narkoman (ej okay...).
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Hans udvikling?
Hvad han laver i hans ferie har vel intet at gøre med hans udvikling. Så længe han er (og alle andre for den sags skyld) klar til sæsonstart, så kunne han for min skyld være heroin-narkoman (ej okay...).
Jeg ville ikke have gjort som Neymar, hvis jeg ville være den bedste fodboldspiller i verden. Ferien er en mulighed for at lade op, så man er frisk til sæsonstarten. Derudover er der hele signalværdien. Neymar har kort inden ladet sine landsmænd i stikken til Copa America.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Op i røven med signalværdi. Han har ferie. Så længe han er frisk når sæsonen starter, så må han gøre som han lyster - og det er jeg nu sikker på han nok skal være.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Op i røven med signalværdi. Han har ferie. Så længe han er frisk når sæsonen starter, så må han gøre som han lyster - og det er jeg nu sikker på han nok skal være.
Jeg ville stadig foretrække, at han sad på sin flade røv og var sammen med familien. Jeg har endnu ikke mødt et menneske, der var i bedre forfatning efter at have været i byen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Det er også fint. Men de lever 10 måneder med sygt stramt program, så kun fair at de giver den lidt gas når de endelig kan.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, Neymar har arbejdet sten hårdt nærmest uafbrudt siden hvad ... august? Og så havde han en lille uges ferie omkring nytår? Det er da helt fair at han tager et par uger hvor han fører sig frem i Vegas. Lad da knægten, så længe han passer sit arbejde og sine pligter i løbet af sæsonen, hvilket han virkelig gjorde i den forgangne sæson.

Billedet med Ariza og Harden er i øvrigt helt latterligt. Neymar passer bare overhovedet ikke ind i det selskab der!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Hvis Neymar har tænkt sig at holde sig på toppen og være med i racen om verdens bedste spiller, så skal han være virkelig disciplineret. Man skal ofre, hvis man kontinuerligt vil levere på et højt niveau.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Det er også fint. Men de lever 10 måneder med sygt stramt program, så kun fair at de giver den lidt gas når de endelig kan.
Der findes spillere, der ikke har det behov. Neymar er tydeligvis ikke en af dem. Det kunne sagtens være derfor, at brasilianske spillere ofte brænder ud i en tidlig alder. De får aldrig ladet op, da de ikke kan sidde stille.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster