Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af JonasV »

Det ville bare være så forkert at se ham i nogen som helst anden trøje end Barca-trøjen. Vi behøver ham her, og hvor ville han da sikkert også komme til at kede sig alle andre steder.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

L'equip Blaugrana skrev:Indkast kan man aldrig stole på. Selv Higuain er blevet rygtet til Barcelona af den hjemmeside - Link :?.
Indkast er ikke den mest pålidelig side, og de laver utrolig mange fejl plus journalistik ikke altid er i top. Men denne nyheder har de ikke selv opfundet, det skal retfærdigvis siges. De har jo nyheden fra Sport, altså Barcelona baseret avis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

L'equip Blaugrana

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af L'equip Blaugrana »


Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.bold.dk/nyt/Dani-Alves-holde ... eder-aabne

Skriv nu bare under ALVES!!!!! :evil:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Ronaldinho »

Drake skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dani-Alves-holde ... eder-aabne

Skriv nu bare under ALVES!!!!! :evil:
Hvis han skal prøve og gøre ligesom Rooney, så må han da for min skyld gerne smutte.
Er træt af at høre på ham og hans fremtid i Barcelona, forlæng eller smut, det er hvad jeg mener.
Ronaldinho Gaúcho

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Dani skal blive, manden er virkelig sej! Denne kommentar er bare for nice!.
Finally, when asked how he rates Barcelona’s game against Espanyol last night, Dani Alves smiled and said, “To respect the way Mourinho assesses and values self achievements [who gave himself an 11 out of 10 rating], I would therefore give Barca a 12. 11 is outstanding so I give my team the maximum. With 12, we’re better than him.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvis han mener det, så havde han jo forlænget for længst. Det er til grin at han lader den sag køre så længe, kun med det formål at få flere penge presset ud af klubben.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Hvis han mener det, så havde han jo forlænget for længst. Det er til grin at han lader den sag køre så længe, kun med det formål at få flere penge presset ud af klubben.
Jeg synes også det er ved at blive lidt irriterende, helle denne sag. Men jeg mener nu, at han er helst vil blive i Barca. Hver gang siger han jo, at hans førsteprioritet er at blive i Barca, men at han ikke kan udelukke andre muligheder. Nu mener han jo at han fortjener en løn, som er højere end den klubben har tilbudt. Jeg finder det også irriterende, og det optimale ville være, at han bare havde sat sin underskrift på det første udspil Barca kom med. Sådan fungerer det dog desværre ikke i dagens fodbold, agenterne har meget at sige, og spillerene mener også at de fortjener en høj løn.

Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld. Jeg har læst mig til, at klubben arbejder på alle mulige alternative måder at betale ham de penge han mener han er berettiget til, uden at man smadrer lønstrukturen. F.eks. skulle klubben arbejde på, at få en aftale med en en af klubbens sponsorer på plads, så han er deres ansigt i Brasilien, og dermed kan tjene penge på den måde. Samtidig skulle Rosell arbejde på at få en aftale på plads med Nike, så Dani i sidste ende få de penge, som han selv mener han fortjener.

Pep har åbenbart gjort det klart for ledelsen, at han absolut ikke vil give slip på spilleren, ligesom ledelsen har lovet ham at de vil gøre alt for at holde på ham. Jeg tror han ender med at underskrive, men selvfølgelig er det irriterende, at det hele ikke er faldet på plads endnu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Selvfølgelig er det irriterende, men han fortjener altså også en højre løn, det burde der ikke være to meninger om!

Det ville være en rigtig stor svækkelse af holdet, hvis vi mister ham! :(
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Drake skrev:Selvfølgelig er det irriterende, men han fortjener altså også en højre løn, det burde der ikke være to meninger om!

Det ville være en rigtig stor svækkelse af holdet, hvis vi mister ham! :(
Ingen tvivl om, at han fortjener en højere løn. Ingen skal dog være i tvivl, klubben har tilbudt ham en meget forbedret kontrakt, men der er en lønstruktur ( som det er i alle andre klubber), og den kan man ikke springe for Danis skyld. Klubben gør dog alt for at nå frem til en aftale som er tilfredsstillende for alle parter. Som sagt, jeg er fortrøstningsfuld.

Der er ingen tvivl om at det vil være en stor svækkelse af holdet, hvis han skiftede. Hans samspil med Leo, hans utrættelig arbejde, hans arbejdsmoral, plus hans rolle på og udenfor banen er en essentiel del af holdet. Selvfølgelig håber vi alle på at han bliver, men ingen er over klubben, det skal man huske på. Ledelsen skal selvfølgelig alt hvad de kan ( indenfor rimeligheds rammer), men hvis de stadig ikke kan nå til enighed, så er der desværre ikke noget at gøre. Man skal i hvert fald ikke pille ved lønstrukturen. Gør man det, så kan man risikere at den næste spiller eller træner kommer og banke på døren og vil have mere ( måske lidt urealistisk høj) i løn. Der skal ikke gå City i det, eller Chelsea for nogle år siden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Pieyanthikos »

Visca El Barca skrev: Jeg synes også det er ved at blive lidt irriterende, helle denne sag. Men jeg mener nu, at han er helst vil blive i Barca. Hver gang siger han jo, at hans førsteprioritet er at blive i Barca, men at han ikke kan udelukke andre muligheder. Nu mener han jo at han fortjener en løn, som er højere end den klubben har tilbudt. Jeg finder det også irriterende, og det optimale ville være, at han bare havde sat sin underskrift på det første udspil Barca kom med. Sådan fungerer det dog desværre ikke i dagens fodbold, agenterne har meget at sige, og spillerene mener også at de fortjener en høj løn.
Men så skal han lade være med at gå ud og sige, at klubben fortjener 12 ud af 10. Det kan han jo ikke mene den gør, når han endnu ikke har forlænget. Han prøver at køre humor-kortet, men faktum er stadig, at han udviser grådighed ved at kræve flere penge end den i forvejen store lønforhøjelse vil give ham. Han sætter i hvert fald pengene højere end hans sportslige ambitioner, og det er i min bog en ærgerlig side af ham - specielt hvis han så ender med at forlænge. Det giver et grimt efterbillede, lidt a la Rooney.

Sportsligt er han utrolig vigtig for vores offensiv, ingen tvivl om det. Det hele kan selvfølgelig være spin fra klubbens side, så de i sidste ende alligevel finder pengene til en højere løn, men det gør mig nu ikke noget, at klubben så vidt muligt prøver at nedsætte udgifterne.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:
Visca El Barca skrev: Jeg synes også det er ved at blive lidt irriterende, helle denne sag. Men jeg mener nu, at han er helst vil blive i Barca. Hver gang siger han jo, at hans førsteprioritet er at blive i Barca, men at han ikke kan udelukke andre muligheder. Nu mener han jo at han fortjener en løn, som er højere end den klubben har tilbudt. Jeg finder det også irriterende, og det optimale ville være, at han bare havde sat sin underskrift på det første udspil Barca kom med. Sådan fungerer det dog desværre ikke i dagens fodbold, agenterne har meget at sige, og spillerene mener også at de fortjener en høj løn.
Men så skal han lade være med at gå ud og sige, at klubben fortjener 12 ud af 10. Det kan han jo ikke mene den gør, når han endnu ikke har forlænget. Han prøver at køre humor-kortet, men faktum er stadig, at han udviser grådighed ved at kræve flere penge end den i forvejen store lønforhøjelse vil give ham. Han sætter i hvert fald pengene højere end hans sportslige ambitioner, og det er i min bog en ærgerlig side af ham - specielt hvis han så ender med at forlænge. Det giver et grimt efterbillede, lidt a la Rooney.

Sportsligt er han utrolig vigtig for vores offensiv, ingen tvivl om det. Det hele kan selvfølgelig være spin fra klubbens side, så de i sidste ende alligevel finder pengene til en højere løn, men det gør mig nu ikke noget, at klubben så vidt muligt prøver at nedsætte udgifterne.
Jeg synes slet ikke man kan sammenligne Dani's sag med Rooney sagaen, i hvert fald ikke endnu. Rooney episoden var helt grotesk. Manden havde store problemer med at præstere på banen, havde stor problemer i privatlivet ( prostitutions sag), og så ville han ikke forlænge. Det endte så med, at træneren går ud og siger, at Rooney ønsker sig væk fra klubben, fordi han ikke mener klubben viser tegn på ambitioner ( implicit, Rooney mente at de spillere der spiller i Man Utd lige nu, er ikke gode nok). Han får mere eller mindre en sviner af træneren ( fortjent), og så går han selv ud bagefter og bekræfter at han vil væk. 24 timer efter, og så har han underskrevet en aftale.

Det er trods alt ikke lidt værre end Dani. Dani har på intet tidspunkt sagt, at han ikke mener klubben har ambitioner. Han har heller ikke sagt, at han mangler en ny udfordring, fordi han har opnået det han ville med Barca. Tværtimod har han gjort det klart, at hans førsteprioritet er at blive i Barca, mere end en gang faktisk. Han mener så, at han fortjener en højere løn, og det er som sådan fint nok. Som sagt, ledelsen er i gang med at strikke et alternativt tilbud sammen, så han får de penge han mener han har gjort sig fortjent, samtidig med at klubben ikke smadrer lønstrukturen.

Og det med 12 ud af 10 sagen er rettet mod Mourinho. Nu ved jeg ikke om du har fulgt med i sagen, men Dani og oversætteren har haft et spil kørende, hvor de prikker lidt til hinanden. Alves var ude at sige, at de lader benene tale på banen, oversætteren gjorde lidt grin med hans intelligens, og så sagde Mourinho det her i forgårs.
I would give myself an 11 out of 10. I won every championship I played in last season and we currently have lost none of our chances to win titles at Real Madrid. The league is very open still.

"We've qualified for the last 16 both in the Copa del Rey and the Champions League. We also were the best side in the Champions League group stage. This season has been perfect for us so far.
Til det svarer han så Dani så.
To respect the way Mourinho assesses and values self achievements [who gave himself an 11 out of 10 rating], I would therefore give Barca a 12. 11 is outstanding so I give my team the maximum. With 12, we’re better than him.
Det er da klasse :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Sport.es skriver idag at barca højst sandsynligt forlænger med Alves i løbet af næste uge..

Hotnuk

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Barcelona made Alves a last offer. He'd be part of the 3rd salary level (Val Piq Puy Vil), a bit below Xavi and Iniesta.
- BarcaStuff

Kevin Williams (Amerikansk footballspiller) skriver faktisk tit om Barcelona inde på hans http://twitter.com/kevvwill

F.eks:
- "Wow! That would make Alves in line as the fourth highest-paid member on the club. As much as Puyol? That's a lot, and says a lot on our part"
-"Dani Alves should take that offer and run. I hope that he does, but if not, Van der Wiel would make a nice summer bauble for Guardiola."
- "Are quotes from Alves agent that he wants to be second highest-paid true? If so, Barca should sell him. Now. Because he's insane."

Guaje

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Guaje »

Ifølge Mundo Deportivo, skulle de have sagt nej til tilbuddet. Dette mener jeg er rystende.

Han har fået tilbudt, hvad der lyder til at være en fair kontrakt, på niveau med nogle af klubbens bedste spillere, og lige under de 3 bedste i verden. Hvad mere vil han ha?

Jeg synes vi skal skyde ham af, hvis ikke han accepterer det tilbud på niveau med Pique osv. Ærgerligt at miste verdens bedste højreback, men hvis det er pengene der skal styre det hele, så farvel. Så må han sidde og tælle penge i regnfulde Manchester, mens vi fortsat vinder mesterskaber og CHL titler.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster