Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Qwade skrev:
Visca El Barca skrev:Karagounis, nu stopper så også festen. Først og fremmest passer han slet ikke ind i den spillestil vi praktiserer. Dernæst ved jeg virkelig ikke, hvad vi skal med manden? Han er hverken defensiv midtbanespiller, eller et offensivt geni, vi har Cesc, Thiago, Xavi og Ini som er niveauer over ham. Karagounis i Barca giver bare ikke rigtig nogen mening.
Haha, tror du misforstod mig ;)
Selvfølgelig skal vi ikke købe Karagounis, manden er 35 og er færdig! Vi skal have én på 185+ med samme mentalitet som Karagounis, så vi både får fighter-viljen på midtbanen.. Lidt som Yaya, bare mentalt stærkere, én som kan hive holdet op :) Agger kan jo også nævnes her..
Yaya havde en stor numse og løb aldrig..

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Blaugrana92 skrev:Jeg så ham i forgårs i Toulouse's første Ligue 1 kamp, hvor de dog spillede dårligt og tabte til upåagtede Ajaccio. Capoue var dog et kærkomment lyspunkt i Toulouse's nedtur.
Toulouse tabte ikke til Ajaccio. De spillede 1-1 på udebane mod Montpellier. Nice derimod tabte til Ajaccio. ;-)
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Vi gav 9 millioner € for Abidal. Uhørt billigt i forhold til hvad vi har fået ud af ham.

Nu bliver en spiller som Étienne Capoue nævnt af fidanho, og han er jo slet ikke noget dumt bud. Men jeg tvivler bare på at han kan erhverves specielt billigt. Flere klubber har også vist interesse for ham, blandt andet Arsenal, og han spiller i en klub og en liga med store ambitioner. Men han er dygtig og han kunne være interessant for os. Jeg så ham i forgårs i Toulouse's første Ligue 1 kamp, hvor de dog spillede dårligt og tabte til upåagtede Ajaccio. Capoue var dog et kærkomment lyspunkt i Toulouse's nedtur.

Han slog mig som en disciplineret spiller, taktisk såvel som mentalt. Han tog ikke unødvendige chancer og brød ikke formationen på trods af at de var bagud i næsten hele kampen. Han tabte dog bolden en del, men det var primært i situationer hvor hans ekstremt ringe spillende holdkammerater, ikke tilbød sig og Capoue i sidste ende blev lukket ned. Men det var tydeligt at han forsøgte at gribe taktstokken og være den spilfordelende spiller for Toulouse, men lige lidt hjalp det når de spillere han spillede bolden til, blot tabte den. Hans pasningsmæssige evner virker fine, men jeg vurderer dem ikke til at være på niveau med Song's.

I luften fik han også vist sin styrke. Han har samme højde som Busquets, men virker noget mere frygtløs og til at have noget bedre timing end Busquets. Taget ovenstående i betragtning kunne han selvfølgelig være et super spændende emne. Han bringer en lidt mere kompromisløs og skraldemands-agtig stil end Busquets, og med sin højde, drøjde, forudseenhed og timing in mente, tror jeg sagtens at han ville kunne begå sig også som centerback. Men som jeg lagde ud med at skrive er han altså også en eftertragtet herre. Der bliver kigget rigtig meget mod den franske liga fra Premier League, og med sin robuste figur og høje spilintelligens, er han helt sikkert også i kikkerten hos andre klubber end bare Arsenal, så gratis bliver han i hvert fald ikke.
OK det lyder spændende med Capoue, personligt kender jeg ikke meget til, udover at Spurs, Liverpool og Arsenal blandt andre, er blevet sat i forbindelse med ham.

Din beskrivelse af ham som spillertype, og hans fysik er måske noget vi mangler. Han kunne være en gevinst, men jeg tror heller ikke vi kan få ham billigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Qwade skrev:
Visca El Barca skrev:Karagounis, nu stopper så også festen. Først og fremmest passer han slet ikke ind i den spillestil vi praktiserer. Dernæst ved jeg virkelig ikke, hvad vi skal med manden? Han er hverken defensiv midtbanespiller, eller et offensivt geni, vi har Cesc, Thiago, Xavi og Ini som er niveauer over ham. Karagounis i Barca giver bare ikke rigtig nogen mening.
Haha, tror du misforstod mig ;)
Selvfølgelig skal vi ikke købe Karagounis, manden er 35 og er færdig! Vi skal have én på 185+ med samme mentalitet som Karagounis, så vi både får fighter-viljen på midtbanen.. Lidt som Yaya, bare mentalt stærkere, én som kan hive holdet op :) Agger kan jo også nævnes her..
Aha ok, sorry my bad :oops: :).

Men ja, du har ret, en ledertype der går forrest, og spiller med hjerte og har fightervilje, ville være perfekt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg sejler? Jeg så kun første halvleg og så faldt jeg i søvn. Det var faktisk i fredags? Så jeg skulle lige ind at se hvad kampen egentlig endte her da jeg skrev indlægget og så fandt jeg åbenbart Toulouse's første kamp fra sidste sæson frem i stedet for. Oh well. Jeg har haft en lang weekend! :lol:
Men min beskrivelse ændres der ikke på. ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Qwade skrev:
Visca El Barca skrev:Karagounis, nu stopper så også festen. Først og fremmest passer han slet ikke ind i den spillestil vi praktiserer. Dernæst ved jeg virkelig ikke, hvad vi skal med manden? Han er hverken defensiv midtbanespiller, eller et offensivt geni, vi har Cesc, Thiago, Xavi og Ini som er niveauer over ham. Karagounis i Barca giver bare ikke rigtig nogen mening.
Haha, tror du misforstod mig ;)
Selvfølgelig skal vi ikke købe Karagounis, manden er 35 og er færdig! Vi skal have én på 185+ med samme mentalitet som Karagounis, så vi både får fighter-viljen på midtbanen.. Lidt som Yaya, bare mentalt stærkere, én som kan hive holdet op :) Agger kan jo også nævnes her..
Yaya havde en stor numse og løb aldrig..
Han har stadig stor numse. Det er dog lidt random at diskutere Yayas numse, i transfer tråden :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg mener bare ikke, at Yaya var en hårdt arbejdende mand og en fighter :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona are interested in Bayern player Luiz Gustavo (25). If Bayern sign Athletic's Javi Martinez, Barcelona will move for him. [isp-bild]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Han er go! :)

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona are interested in Bayern player Luiz Gustavo (25). If Bayern sign Athletic's Javi Martinez, Barcelona will move for him. [isp-bild]
Det er meget lidt jeg har set med Luiz Gustavo, men det jeg har set, virker han rigtig god, også er han 1,87 høj, så det kunne være perfekt hvis han kunne spille CB?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Han var i hvert fald ret god i kampene mod Real, da Bayern slog dem ud, især på Bernabeu leverede han en verdensklasse præstation. Han fik dog også lov til at gå til den, jeg kan huske at mange Real fans og spillere brokkede sig over hans hårde og kontante spillestil. Jeg er også sikker på, at han ikke vil få lov til at spille ligeså hårdt i La Liga, han virker som en der spiller rigtig godt, så længe han får lov til at gå til den.

Det skal dog lige siges, at han ikke altid har spillet godt, i sidste sæson var han ret svingende, det er blandt andet derfor, at Bayern er interesserede i Javi Martinez.

Han kan desuden spille i midterforsvaret, hvis det skulle være.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona offer 15M for Song, Arsenal ask 18M. A player could be included in the transfer, but it won't be Afellay or Tello. [rac1]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Vice president Bartomeu travelled this morning to London, already back. Talks with Arsenal go smoother than previous negotiations. [rac1]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Luiz Gustavo har, som Visca siger, været meget svingende i den forgangne sæson, og har i det hele taget været en anelse skuffende i hans tid i Bayern.. Jeg synes ærlig talt ikke, at han har niveauet..

Røv irriterende vi ikke købte Botia hjem. Ih.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Luiz Gustavo har, som Visca siger, været meget svingende i den forgangne sæson, og har i det hele taget været en anelse skuffende i hans tid i Bayern.. Jeg synes ærlig talt ikke, at han har niveauet..

Røv irriterende vi ikke købte Botia hjem. Ih.
Ja jeg forstår heller ikke, hvorfor vi overser Botia gang på gang. Jeg synes altså han er en god CB, jeg er sikker på at han ville gøre det godt i Barca, hvis vi tog ham ind.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster