Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Glem ikke at 5 af dem kom i én og samme kamp.
Hvilket betyder at han er i stand til at eksplodere og score fem mål i en kamp. Måske ikke mod Barcelona, men I forstår min pointe.

Han ligner ikke en man dder kommer til at sikre Madrid sejren på egen hånd. Langt fra. Det, jeg siger, er bare, at det vil være dumt ikke at tage ham alvorligt.
Selvfølgelig. Ronaldo kan stadig afgøre kampe på egen hånd. Lidt ligesom Isco, James Rodríguez, Gareth Bale, Luka Modric og andre kan det. Det ændrer dog ikke på at han rigtig nok har været elendig indtil videre i denne sæson. Men selvfølgelig skal vi være på mærkerne overfor Ronaldo. Alt andet ville være idiotisk.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af emo »

3 mål på 10 kampe, nuff said!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af kklaus »

Rakitic: "I grew up in Switzerland, and I really like winter. For Christmas, we went to the mountains, but unfortunately there was no snow."
Rakitic: "I sometimes talk with Modric and Kovacic. I wish them all the best, as long as they are behind us... (laughs)" [24sata]
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af kklaus »

Rakitic: “Neymar voted for me for the Ballon d'Or? I told him he’s a top football pundit. I’ll buy him a ham from Seville!” #fcblive
:razz:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har virkelig lyst til at rose Rakitic! Nærmest til skyerne! I sidste sæson syntes jeg ofte at han så sløv og langsom ud med bolden. Det var som om at han ikke kunne følge med i vores tempo og hans ben virkede ofte rigtig tunge. Han startede i min bog også denne sæson fuldkommen forfærdeligt ringe, men hold nu op hvor er han kommet efter det! Han ser nemlig slet ikke langsom ud længere!

Han er pisse god at spille bolden op på og tilbyder sig altid hvis Piqué eller Alves er fanget langt nede på banen! Og her mister han bare sjældent bolden! Hans vendinger ser så meget skarpere ud end i sidste sæson, og han er rigtig god til at finde både Busquets og Iniesta på tværs af banen! Jeg synes virkelig at hans boldomgang har forbedret sig ekstremt meget i forhold til sidste sæson.

Og så er der alt det defensive arbejde. Rakitic knokler fandeme mere end nogen anden midtbanespiller vi har haft siden Keita! Han dækker så meget af banen og erobrer virkelig mange bolde. I en tid hvor jeg ellers ikke er specielt imponeret over hvor lidt vi får ud af midtbanen, bliver jeg ved med at være overrasket over hvor involveret Rakitic er både i defensiven og offensiven.

Jeg synes virkelig at han har udviklet sig til at være en ekstremt værdifuld tovejs-spiller. Sammenligningen med Keita er måske ikke helt ved siden af rent spillemæssigt, selvom Keita muligvis var noget stærkere defensivt, hvor Rakitic så omvendt er noget stærkere offensivt. Men deres evne til konstant at deltage både i defensiven og i angrebet er virkelig en værdifuld evne.

Våd hund har virkelig imponeret mig vildt meget det sidste halve års tid, selv i denne seneste periode hvor vi har spillet adskillige dårlige kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af A$AP »

Official: Rakitic has a calf injury and won't take part in the two upcoming CRO friendlies #fcblive
Først Iniesta, så Busquets, og nu det her.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af emo »

Fedt fedt! Drop de landskampe!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe det bare er landskampene så er det fremragende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Rakitic, who suffered a calf injury during the game against Villarreal on Sunday, will be out for 5 or 6 days. [sport]
Perfekt :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af kklaus »

Rakitic is player with most Barcelona games under Luis Enrique #fcblive Took part in 99 of 113 games since last season [via md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm rygter i kroatien om at Rak er på vej til City. Kan godt lide ham men for en god røvfuld penge vil et salg imo være fint. Så kunne de enten bruges på en back eller en ny cm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi burde sælge Suárez og ter Stegen i stedet for.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Xavi6Smede »

Dygtig spiller, der har gjort det overraskende godt i sin tid i klubben, men samtidig også en position hvor vi kan og bør forstærke os. Har dog svært ved at forstå timingen hvis han virkelig skifter! De nye spillere har alt andet end præsteret godt, og Iniesta er trods alt en skrøbelig spiller. En skade til Iniesta og vi skal leve af en midtbane med Gomes, Denis og Turan :eek: Rakitic har dog været virkelig ringe i år.

"Vi burde sælge Suárez og ter Stegen i stedet for."

Nej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster