Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Squix »

Fedtmule skrev:Køb ikke Sanchez for så mange penge. Det er ALT ALT ALT for meget. Det halve burde næsten være nok.
30 mio + 5 i variabler + Jeffren? Nej tak. Selv UDEN Jeffren synes jeg næsten det er for meget.

Rosell har udtalt at man ikke smider så penge efter cesc, men det gør man så åbenbart efter Alexis Sanchez.


Jeg vil hellere beholde Jeffren, og så smide pengene efter noget andet.
Giver dig ret.

Ser ud til Rossel hellere vil bruge alt for mange penge på Sanchez, end på Fabregas.
her er forskellen så, at Fabregas næsten er lige så sikker på succes, som Villa havde det sidste sæson.
Sanchez er lidt utestet - men kan blive Barcelonas kæmpe scoop, hvis det viser sig, at han klarer det godt.

Syntes dog stadig en pris omkring de 25-28 mil. euro - og ikke mere - havde været en fair pris.
Problemet ligger jo bare i City, som eftersignende skulle have budt 40+5 mil euro.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af SirJonas »

Squix skrev:
Fedtmule skrev:Køb ikke Sanchez for så mange penge. Det er ALT ALT ALT for meget. Det halve burde næsten være nok.
30 mio + 5 i variabler + Jeffren? Nej tak. Selv UDEN Jeffren synes jeg næsten det er for meget.

Rosell har udtalt at man ikke smider så penge efter cesc, men det gør man så åbenbart efter Alexis Sanchez.


Jeg vil hellere beholde Jeffren, og så smide pengene efter noget andet.
Giver dig ret.

Ser ud til Rossel hellere vil bruge alt for mange penge på Sanchez, end på Fabregas.
her er forskellen så, at Fabregas næsten er lige så sikker på succes, som Villa havde det sidste sæson.
Sanchez er lidt utestet - men kan blive Barcelonas kæmpe scoop, hvis det viser sig, at han klarer det godt.

Syntes dog stadig en pris omkring de 25-28 mil. euro - og ikke mere - havde været en fair pris.
Problemet ligger jo bare i City, som eftersignende skulle have budt 40+5 mil euro.
Vi er enige. Plus at Cesc utvivlsomt vil blive en breddespiller i de første par sæsoner, mens Sanchez vil konkurrere med Pedro og Villa lige fra start af.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ronaldinho »

Haha, de vil have 50 Mil.€ for ham, også garantere deres ejer også, at hvis Barcelona køber Sanchez, så vi sikre på at vinde mesterskabet næste år.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Guardiola »

Hvis vi kan få garantien på skrift, er det da bare om at slå til :roll:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jønde »

Guardiola skrev:Hvis vi kan få garantien på skrift, er det da bare om at slå til :roll:

Hvorfor? det bliver vi jo alligevel...

Nej jeg må indrømme at det virker helt ude af tråd med alle de meldinger om vores dårlige økonomi, så dårlig at vi næsten ikke kan udbetale løn, eller betale tilbage på vores lån, faktisk var vi nød til at optage et giga lån, for at kunne betale tilbage på andre lån plus lønninger, ihvertfald i følge Rosell. Nu er der en del der tyder på man er villig til at smide 30 plus mill efter en spiller. Som andre også påpeger har rosell ellers (meget fornuftigt) udtalt at man ikke under nogen omstændigheder vil betaler overpris for Cesc, som nok været Pep`s første valg siden han kom til.
Hvis det ender med at vi køber Sanchez for over 25 mill, så fatter jeg ikke meter, og alle de skræmme scenarier der har været sat op om vores økonomi må være det rene pjat.

Squix

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Squix »

Barcelona's final offer for Udinese attacker Alexis Sanchez is 25-27M plus 10-12M variables. Jeffren won't be part of a possible deal.
Mindess jeg nævnte det tidligere - at den handel mange så som afgjort, ikke ville ske, når Jeffren's far flere gange sagde han ikke ville til Udinese.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Mander »

http://www.football-italia.net/jun25l.html

Er ikke specielt glad ved det sidste afsnit...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ronaldinho »

Mander skrev:http://www.football-italia.net/jun25l.html

Er ikke specielt glad ved det sidste afsnit...
Det er vel det rene løgn, tror slet ikke Barcelona giver mere end 40- for ham.

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

øhh ham og fabregas for 45 millioner plus det vi får for bojan,godt nok er jeg ikke et matematisk geni,men jeg kan da regne ud det ikke stemmer. :?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Jeg er ikke heeelt med på hvad du mener teemuss... ;)

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

jo altså fabregas fåes vel ikke for mindre en tja 45 milleuro
sanches vel heller ikke,det gir 90 mill vi har 45 plus 10 for bojan
eller vil barca kun gå efter een af dem?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Okay på den måde. Altså der er jo osse Milito (værd ca 5 mio euro), Jeffren (10) plus Keirrison (5), Henrique (5), Caceres (3), Hleb (3), Zlatan (8 - betales i rater over 3 år vistnok) samt eventuelt Victor Sanchez (5), Dos Santos (5) hvis man formår at få folk solgt. Bojan er værd ca 10 mio euro, så det giver ialt (45+5+10+5+5+3+3+8+5+5+10) 104 mio euro. Dette er naturligvis kun i teorien. Men der er da grund til at tro at vi får noget at handle for. Om det er smart at bruge noget der ligner så mange penge eller om det er at splashe penge ved jeg ikke. Man kan sige at vi skal jo osse have noget at købe til næste sommer. :P

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

så er jeg med bager. :D men mon ikke vi osse skal bruge ihvertfald een spiller mere i forsvaret.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

Bager skrev:Okay på den måde. Altså der er jo osse Milito (værd ca 5 mio euro), Jeffren (10) plus Keirrison (5), Henrique (5), Caceres (3), Hleb (3), Zlatan (8 - betales i rater over 3 år vistnok) samt eventuelt Victor Sanchez (5), Dos Santos (5) hvis man formår at få folk solgt. Bojan er værd ca 10 mio euro, så det giver ialt (45+5+10+5+5+3+3+8+5+5+10) 104 mio euro. Dette er naturligvis kun i teorien. Men der er da grund til at tro at vi får noget at handle for. Om det er smart at bruge noget der ligner så mange penge eller om det er at splashe penge ved jeg ikke. Man kan sige at vi skal jo osse have noget at købe til næste sommer. :P
10 mio. for Jeffren men 5 for Keirrison eller Henrique, som begge har vist en smule mere end talentløse Jeffren? Den er jeg godt nok interesseret i at høre efter

Hellyear

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hellyear »

Jeffren er da på ingen måde talentløs? Status er bare, at man ikke finder ham blandt de 11 startere, eller i visse tilfælde på bænken. Desuden må hans værdi være steget lidt efter en succesfuld U-21 landsholdstingeling med Spanien. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster