Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Le Roi Soleil

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Le Roi Soleil »

Håber klubben når til enighed med ham. Men, hvis det er det økonomiske aspekt, som giver problemer (altså gør det næsten umuligt for os at forlænge med ham), så kan man takke Laportas uforsvarlige ledelse af klubbens økonomi. Jeg tvivler dog på, at det står så slemt til - det kan man hvert fald håbe.

Skulle Alves skifte, hvilket de færreste vel håber på, da han er skræddersyet til Barcas spillestil og er verdens bedste højreback, så bør klubben gå all-in på Lahm eller Marseilles Azpilicueta, som dog lige har revet sit korsbånd over og er ude resten af sæsonen. Jeg har ikke set nok af Srna til at vurdere, hvorvidt han kunne afløse Alves. Van der Wiel bør ligeledes nævnes, så vel som Maicon.

Ellers er der ikke frygtelig mange talentfulde højrebacks, modsat venstrebacks.

Bottom line er, at vi bør gøre alt for at beholde Alves.

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

Le Roi Soleil skrev: Bottom line er, at vi bør gøre alt for at beholde Alves.
Ikke alt. Han må åbenbart kræve en stor lønforhøjelse, siden det er blevet til et langvarigt problem. Nu ved jeg ikke helt hvor gammel Alves er, men hvis det er ved at være hans sidste store kontrakt, så er det nok et spil om at få det sidste ud af hans karriere økonomisk, som fodboldspiller.

Is i maven, og så skal han nok skrive under.

Maxwell

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Maxwell »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=73977 ... emne=&grp=&

Haaber ikke det frister ham, bliver sku :cry: hvis han skifter til Real Focking Madrid!!!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det må da om noget være årets største and. Han har lige været med til at lammetæve dem 5-0 - hvem i alverden ville ønske at skifte til et hold man lige har givet stokkeprygl og desuden er ens klubs værste fjende? Det kan godt være at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen, men så dum er han altså heller ikke, den gode Daniel.

AI8

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af AI8 »

Jeg nægter og tro på at han på nogen måder ville kunne byde det catalnske folk og sig selv det!
Det MÅ være en and!
Jeg er nu rimelig rolig og regner stadig med at de nok skal blive enige om en forlængelse :-)

teemuss

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af teemuss »

DEN TROR JEG SQU HELLER IKKE PÅ.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Elbarca »

Alves´s agent har afvist at der er nogen interesse, ligesom Dani selv udtrykte villighed til at forlænge dagene efter El Classico. Hvem med forstand vil da også forlade vores klub? Jeg gad godt vide hvordan Zlatan har det nu

Le Roi Soleil

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Le Roi Soleil »

Elbarca:

Selvom de er kommet nærmere en enighed, så ville det nu være fantastisk, hvis det kunne gå lidt hurtigere og man kunne komme videre i programmet (andre forlængelser). Men så længe det ikke går udover Alves og klubben, så går det så men nok. Alves er bare enormt vigtig for holdets spillestil og ydermere verdens bedste højreback.

Zlatan forsvandt jo mod sin vilje, har han selv fortalt. Han sagde sågar, at Barca var det bedste hold i verden op til Milan-Real Madrid kampene. Jeg tror mere det er Pep han er sur på.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Elbarca »

Alves er en af de vigtigste brikker for vores spil og jeg tror også han forlænger inden længe.

Zlatan har irriteret mig hele 2010. Lad attitude på banen og tilsyneladende mod Guardiola også. Har svært ved at se hvordan Pep kan være skyldig i deres uenigheder. Tror hans tid i Barca bliver det han kommer til at fortryde mest når karrieren er slut. Ikke at han tog derhen, men at han ikke magtede at blive.

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

Elbarca skrev:Alves´s agent har afvist at der er nogen interesse, ligesom Dani selv udtrykte villighed til at forlænge dagene efter El Classico. Hvem med forstand vil da også forlade vores klub? Jeg gad godt vide hvordan Zlatan har det nu
Zlatan har det da fantastisk. Han er på et hold hvor han er centrum.


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Sådan, hvis der passer! Det er meget vigtigt at han forlænger snart. Han er en vigtig del af vores måde at spille på og ved at forlænge med ham hurtigt, kan man vende fokus mod andre emner, evt. transfers, andre forlængelser etc. etc.

Jeg kan heller ikke se hvorfor han skulle skifte et andet sted hen. Han ville da sikkert få flere penge i f.eks. City, men ikke samme succes. Og desuden mener jeg at Barca er perfekt for ham og hans måde at spille på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Perfekt! Han er det pureste guld, den mand! :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Perfekt! Han er det pureste guld, den mand! :D
Man burde alene pga hans reaktion efter den ene af vores scoring i El Clasico, forlænge med ham 8) :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

L'equip Blaugrana

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Indkast kan man aldrig stole på. Selv Higuain er blevet rygtet til Barcelona af den hjemmeside - Link :?.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster