Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Jeg er bange for at Thiago må skifte klub til sommer, hvis ikke han få mere spilletid end han fik i Barca sidste sæson. For det var vel grunden, så hvorfor være tilfreds med mindre, når man gik efter mere. Spændende udvikling, kom så Thiago, skuf mig nu ikke, være tro mod dit eget koncept og din egen overbevisning.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Wut?
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Ja, hvis det var udelukkende pga. spilletid. Han har fået 1.152 min. indtil videre i alt, mens han sidste sæson med Barca fik 1.909 min. i alt. Han kan selvfølgelig nå at få mere spilletid samlet set i Bayern, og dermed passerer de 1.909, men det kan også sagtens være, at det ender med, at han ikke får samme antal min. eller får nøjagtig samme antal.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Det er sq da et højt antal minutter fordelt på 14 kampe, stort set fuld tid i dem alle, kan jeg ikke helt få til at passe.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

I Bayern? Det er 16 kampe, to i VM for klubhold. Og det er ifølge transfermarkt.


http://www.transfermarkt.co.uk/en/thiag ... _2013.html

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:Det er det samme som altid. Der bliver gået mere efter manden end selve påstanden. Hvorfor var forholdet skidt? Du har tidligere postet en artikel hvori thiago nævner at han ikke følte sig værdsat. Hvorfor gjorde han ikke det?

Thiago: "On Barcelona, Thiago told RAC1: “I wanted to feel valued and to play more. The club knew I wanted to leave, I waited for them to contact me, but they didn’t get in touch.”

Han ville spille mere. Det kunne man ikke love. Han blev sur/forholdet til tito gik i stykker. Ledelsen støttede tito og han blev solgt.
Ja, men nu er Rosell og Tito her ikke mere. Ærlig talt er jeg tilfreds med det. Ikke fordi at jeg savner Thiago, men det er blot latterligt, at man i det mindste ikke snakker med ham, og bruger en halvskadet Xavi efter at have vundet ligaen, i stedet for Thiago. Kan godt forstå Thiago, men jeg tror, at han fortryder det nu, hvor forholdende er blevet meget bedre. Men hans lillebror er et meget større talent end ham, hvis du spørger mig, så Thiago skal sku' ikke tilbage. Rafinha kan allerede nu gå i startopstillingen i stedet for Xavi. Han styrer Celta Vigo, som 20 årig. Selv Adama og Doungo spiller dårligt i liga B.

http://www.whoscored.com/Teams/62/Show/-Celta-Vigo
Det er alt sammen meget fint, der er bare lige et problem, hvilket er at det overhovedet ikke passer. Rafinha kan edersparkemig ikke gå direkte i startopstillingen i stedet for Xavi. No fucking way. Rafinha er en spændende spiller, et stort talent, men han er stadig langt fra Xavi's niveau - især når det kommer til at orkestrere et helt hold, med udgangspunkt på midten af banen. Han gør det fint i Celta, men godt gør han det altså heller ikke.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Enig.

Men han kunne sagtens bruges. Hellere Rafinha end Roberto imo. Glæder mig til at have ham tilbage. Og Døllefø.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Jurij »

Come on. Jeg siger jo ikke, at Rafinha er lige så god som Xavi. Selvfølgelig vil holdet lide under det. Men alternativet er, at vi køber David Silva eller Mata, eller at Xavi bliver ung igen. Rafinha kan gå i startopstillingen, det tror jeg altså, medmindre vi køber en ny Xavi, dvs. en spiller sidst i 20'erne eller start 30'erne, som har slået igennem på den store scene.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Michman »

Fik vi en tilbagekøbsklausul på ham?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Jurij »

Michman skrev:Fik vi en tilbagekøbsklausul på ham?
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... lion-euros

Det ser det ikke ud til, han er blot røget ud. Han fik ikke nok kampe i Barcelona, derfor faldt hans frikøbsklausul fra 90 til 25 millioner. Kan huske at det samme skete med Keita, han røg gratis. Lidt dumt, da han efter min mening, var på præcis samme niveau som Song.
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Vildt af Thiago. Han dribler(4.1 pr. kamp) mere end Neymar(3.3 pr. kamp) og har næsten samme tal som Messi(4.3 pr. kamp). Han(2.1 pr. kamp) takler mere end Song(1.7 pr. kamp) og nærmer sig Busi(2.6 pr. kamp).

amirjanzel

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af amirjanzel »

Kubala skrev:Vildt af Thiago. Han dribler(4.1 pr. kamp) mere end Neymar(3.3 pr. kamp) og har næsten samme tal som Messi(4.3 pr. kamp). Han(2.1 pr. kamp) takler mere end Song(1.7 pr. kamp) og nærmer sig Busi(2.6 pr. kamp).
Han har også været fremragende for Bayern i denne sæson. Men vi får ham vel tilbage på et eller andet tidspunkt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Ved ikke, om han vender tilbage. I hvert fald ikke foreløbigt. Blev bare overrasket over tallene. Rimelig vilde.


Edit: Man skal aldrig sige aldrig i fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Nej tak. Lad os se hvad rafinha kan istedet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Nej tak. Lad os se hvad rafinha kan istedet!

Ro på charmetrold... ;-)

Jeg har ikke sagt, at man skal ud og hente ham, men at alt kan ske i fodbold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster