Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Han scorede jo også til 4-1 i CL finalen på straffe, så det jo fint nok.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Han scorede jo også til 4-1 i CL finalen på straffe, så det jo fint nok.
Og dét blev fejret.

phpBB [video]

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Hahahaha. Den fejring er det bedste.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Ronaldo on MSN: The meals, hugs & little kisses don't mean anything - what's important is what happens on the pitch
Ronaldo: I know why Messi took the penalty like that & I'm not saying anything else. Think what you want.
Hahaha, sidste citat.. Han er jo mere indebrændt end dem inde på madridista. Måske han skulle koncentrere sig om at vinde et trofæ eller to. Hvis Messi gjorde for at Suarez skal løbe med guldstøvlen, så havde han nok bare ladet ham sparket, og samtlige straffespark fra nu af.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

... altså, enten mener Ronaldo at det er fordi Messi ikke kan sparke straffespark eller også mener han at det var for at Suárez skulle score. Uanset hvad er han jo helt forkert på den, for Messi kan sagtens sparke straffespark og kombinationen var indøvet med Neymar i rollen som målscorer. Suárez' instinkt foran mål er bare noget for sig.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:... altså, enten mener Ronaldo at det er fordi Messi ikke kan sparke straffespark eller også mener han at det var for at Suárez skulle score. Uanset hvad er han jo helt forkert på den, for Messi kan sagtens sparke straffespark og kombinationen var indøvet med Neymar i rollen som målscorer. Suárez' instinkt foran mål er bare noget for sig.
Der er vel også den mulighed at Ronaldo mener Messi gjorde det for at vise verdenen at han er mere storsindet end Ronaldo.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
Ronaldo on MSN: The meals, hugs & little kisses don't mean anything - what's important is what happens on the pitch
Ronaldo: I know why Messi took the penalty like that & I'm not saying anything else. Think what you want.
Hahaha, sidste citat.. Han er jo mere indebrændt end dem inde på madridista. Måske han skulle koncentrere sig om at vinde et trofæ eller to. Hvis Messi gjorde for at Suarez skal løbe med guldstøvlen, så havde han nok bare ladet ham sparket, og samtlige straffespark fra nu af.
Han har fandeme ondt i røven, hold nu op.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lige lidt mere..
BBC har ikke samme gode forhold som MSN?

- I Manchester vandt jeg Champions League og jeg snakkede ikke med Ferdinand, Giggs og Scholes. Vi sagde hej til hinanden og det var det. På banen forsvarede vi holdets interesse. De små middage, de små kys og omfavnelserne betyder ikke noget. Det er ikke bedre, at Bale kommer hjem og spiser hos mig eller vi laver små middage. Vi er professionelle.
:roll:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

B-Freak skrev:
Blaugrana92 skrev:... altså, enten mener Ronaldo at det er fordi Messi ikke kan sparke straffespark eller også mener han at det var for at Suárez skulle score. Uanset hvad er han jo helt forkert på den, for Messi kan sagtens sparke straffespark og kombinationen var indøvet med Neymar i rollen som målscorer. Suárez' instinkt foran mål er bare noget for sig.
Der er vel også den mulighed at Ronaldo mener Messi gjorde det for at vise verdenen at han er mere storsindet end Ronaldo.
This!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:Lige lidt mere..
BBC har ikke samme gode forhold som MSN?

- I Manchester vandt jeg Champions League og jeg snakkede ikke med Ferdinand, Giggs og Scholes. Vi sagde hej til hinanden og det var det. På banen forsvarede vi holdets interesse. De små middage, de små kys og omfavnelserne betyder ikke noget. Det er ikke bedre, at Bale kommer hjem og spiser hos mig eller vi laver små middage. Vi er professionelle.
:roll:
I princippet har han vel ret. Det sociale uden for banen, er ikke nødvendigvis vigtigt for succes på banen. Til gengæld så kan et godt forhold uden for banen, næsten kun være en fordel på banen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Synes dog at han får det til at lyde som at det ingen betydning har. Det er sgu da bedre at være på et hold, hvor man har det godt med hinanden, end at være på et hold hvor man kun siger hej. Måske er han jaloux?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Synes dog at han får det til at lyde som at det ingen betydning har. Det er sgu da bedre at være på et hold, hvor man har det godt med hinanden, end at være på et hold hvor man kun siger hej. Måske er han jaloux?
Hvorfor skulle han være jaloux? Ronaldo er evigt forbundet med den han elsker mest. En livslang kærlighed om man vil.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Synes dog at han får det til at lyde som at det ingen betydning har. Det er sgu da bedre at være på et hold, hvor man har det godt med hinanden, end at være på et hold hvor man kun siger hej. Måske er han jaloux?
Hvorfor skulle han være jaloux? Ronaldo er evigt forbundet med den han elsker mest. En livslang kærlighed om man vil.
Måske er det blot en facade? Ej jeg ved det ikke, men han virker sgu til at være lidt pissed over at de har det så godt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:
Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Synes dog at han får det til at lyde som at det ingen betydning har. Det er sgu da bedre at være på et hold, hvor man har det godt med hinanden, end at være på et hold hvor man kun siger hej. Måske er han jaloux?
Hvorfor skulle han være jaloux? Ronaldo er evigt forbundet med den han elsker mest. En livslang kærlighed om man vil.
Måske er det blot en facade? Ej jeg ved det ikke, men han virker sgu til at være lidt pissed over at de har det så godt.
Jeg kom lige til at tænke på nedenstående personlighedstræk:
Har en overdrevet følelse af at man selv er meget betydningsfuld
Er optaget af forestillinger om at få ubegrænset succes, magt, skønhed og kærlighed
Tror at man er speciel og unik og kun kan blive forstået af andre specielle eller unikke mennesker med høj status
Har brug for ubegrænset beundring
Har urealistiske forventninger om at man har krav på at blive behandlet bedre end andre
Udnytter andre til at opnå sine egne mål
Ikke er god til at anerkende andres følelser eller mål
Ofte er misundelig på andre eller tror at andre er misundelige på en selv
Har en arrogant eller hånlig attitude

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Passer meget godt på Cristiano.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 112 gæster