Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Thiago (Bayern): "Valdes or Neuer? At the moment, Valdes. Alves-Rafinha? Alves. Pique-Boateng? Pique. Mascherano-Dante? Dante." [ser]
Thiago (Bayern): "Alba or Alaba? Alaba. Busquets-Lahm? Busquets. Xavi-Thiago? Xavi. Iniesta-Kroos? Iniesta. Alexis-Muller? Muller." [ser]
Thiago: "Neymar-Robben? Neymar. Messi-Ribery? Messi. Barça-Bayern? Bayern now. Barcelona-Munich? Barcelona. Spanish-German girls? Spanish."
Han lyder umiddelbart som en der savner Barcelona.

Men lol nok at han tager Alaba over Alba. Egentlig også lidt lol at han tager Müller over Alexis. Individuelt set er Alexis klart foran Müller i skrivende stund. Müller har givetvis været bedre samlet set over de sidste 2 sæsoner, men i øjeblikket er Alexis sgu bedre.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Lasse N »

oernbro skrev:Thiago har i dag været ude og sige, at han ikke vil lukke døren for Barcelona, men siger i samme ombæring, at han også godt kunne se sig selv i Real Madrid...
"Way to keep the Barca door open"..
For min skyld kan han sgu blive i Tyskland, det utaknemmelige skarn..
Så godt udtalelserne.. Men intet om Madrid. Vil du sende link??

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Lasse N skrev:
oernbro skrev:Thiago har i dag været ude og sige, at han ikke vil lukke døren for Barcelona, men siger i samme ombæring, at han også godt kunne se sig selv i Real Madrid...
"Way to keep the Barca door open"..
For min skyld kan han sgu blive i Tyskland, det utaknemmelige skarn..
Så godt udtalelserne.. Men intet om Madrid. Vil du sende link??

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk

http://www.cadenaser.com/deportes/audio ... dep_6/Aes/

Som jeg forstår det, siger han, at han ikke vil skrive under på at han aldrig vil spille for real madrid, i fodbold kan man ikke afskrive nogle hold. Synes folk overdriver lidt :)

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Lasse N »

Præcis. Syntes også det lød voldsomt nok

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Ikke at afskrive det, er vel i bund og grund det samme som at sige, at han godt kunne se sig selv i madrid…
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Lasse N »

Det er jo bare den gamle samme kliché "i fodbold kan alting ske" folk tolker det forskelligt. Ligger ikk det store i det.

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ups, der kom jeg godt nok lige til at savne Thiago, plus at savle!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:Ups, der kom jeg godt nok lige til at savne Thiago, plus at savle!
?

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af OliverDK »

Brombi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ups, der kom jeg godt nok lige til at savne Thiago, plus at savle!
?

Billede

amirjanzel

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af amirjanzel »

Jeg læste lige, at Thiago satte Bundesliga rekord mod Frankfurt for flest berøringer og afleveringer. Han har eftersigende også været fantastisk de sidste par kampe. Jeg har altid været glad for Sergi Roberto, men talentmæssigt er Thiago, som spilfordeler, en ener på verdensplan, og tiden vil vise, at han bliver et monster på sin position. Jeg håber stadig, at Barce henter ham hjem igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Han ville væk - han skal ikke tilbage. Der er andre talenter. Vi har feks samper.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af amirjanzel »

Piquénbauer skrev:Han ville væk - han skal ikke tilbage. Der er andre talenter. Vi har feks samper.
Heldigvis stiller klubben det formentlig ikke så sorthvidt og unuanceret op.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

amirjanzel skrev:Jeg læste lige, at Thiago satte Bundesliga rekord mod Frankfurt for flest berøringer og afleveringer. Han har eftersigende også været fantastisk de sidste par kampe. Jeg har altid været glad for Sergi Roberto, men talentmæssigt er Thiago, som spilfordeler, en ener på verdensplan, og tiden vil vise, at han bliver et monster på sin position. Jeg håber stadig, at Barce henter ham hjem igen.
159 afleveringer er også ret latterligt.

Men jeg er egentlig enig med Piquénbauer. Han ville væk og så kan han for min skyld bare holde sig væk. Det var det samme nummer Giovani dos Santos lavede. Thiago havde i mine øjne ikke noget at brokke sig over, så han kan bare blive i Bayern.

Jeg ved ikke helt hvorfor det er så forfærdeligt unuanceret, som du tilsyneladende mener at det er. Thiago traf et valgt, der mest af alt må karakteriseres som værende utålmodigt og faktisk grænsende til egoistisk. Med tanke på hvor meget Sergi Roberto har spillet, ville Thiago formentlig have fået tonsvis af spilletid for os i denne sæson, men han gad jo åbenbart ikke Barcelona. Jeg tror ærligt talt at hans chancer for at komme med til VM, ville være præcis ligeså stor som de er nu, hvis han var blevet hos os - og det var jo angiveligt hans største grund til at skifte.

amirjanzel

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af amirjanzel »

Det fremstår unuanceret for mig, fordi vi er uenige i grundlaget for Thiagos beslutning, jeg tror simpelthen bare, at der er flere lag i det end jer. Jeg ser det ikke blot som, at han har valgt Barcelona fra og var for ivrig efter spilletid. Jeg ser i langt højere grad skiftet som konsekvensen af dårlig kommunikation/forbindelse mellem spiller og træner/klub. Det er f.eks. ingen hemmelighed at forholdet mellem Tito og Thiago Alcantara aldrig var særlig godt, og jeg er ikke sikker på, at han havde skiftet, hvis han havde vist, at klubben ville få ny træner i løbet af sommeren. Derudover har Guardiola nok også spillet ind.

Men det er selvfølgelig i høj grad et spørgsmål om indgangsvinklen til sagen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Men skal man som spiller ikke bare gøre som træneren siger? Og især når man er en ung gut der er på vej frem (og desuden fået masser af spilletid)? Når man tænker på at thiago tidligere havde sagt at han var ligeglad hvor han fik succes så længe han fik succes så kan jeg sagtens se ham som en spiller der tænker mest på sig selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster