Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Kubala skrev:Hvorfor spurgte man ham om det? Hvorfor skulle han forholde sig til sådan noget? Ja, det er måske lidt i overkanten at reagere sådan, men måske blev han oprigtigt fortørnet over at skulle forholde sig til et sådan spørgsmål og ville ikke rode sig ud i problemer, derfor valgte han at "storme" ud.
Fordi han er en af de største personligheder i og repræsentant for fodboldverdenen. Det medfører et ansvar, om han vil det eller ej. Derfor er hans mening da ret relevant.
Jeg ved godt, at han ikke har noget med det at gøre som sådan, men det er stadig for barnligt bare at storme ud på den måde.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

OliverDK skrev:
Kubala skrev:Hvorfor spurgte man ham om det? Hvorfor skulle han forholde sig til sådan noget? Ja, det er måske lidt i overkanten at reagere sådan, men måske blev han oprigtigt fortørnet over at skulle forholde sig til et sådan spørgsmål og ville ikke rode sig ud i problemer, derfor valgte han at "storme" ud.
Fordi han er en af de største personligheder i og repræsentant for fodboldverdenen. Det medfører et ansvar, om han vil det eller ej. Derfor er hans mening da ret relevant.
Jeg ved godt, at han ikke har noget med det at gøre som sådan, men det er stadig for barnligt bare at storme ud på den måde.
Ja, men det betyder ikke, at han skal forholde sig til alt muligt. Hvad skulle han så svare? Han har intet med det her at gøre, og jeg kan godt forstå, hvis det har pisset ham af.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Kubala skrev:
OliverDK skrev:
Kubala skrev:Hvorfor spurgte man ham om det? Hvorfor skulle han forholde sig til sådan noget? Ja, det er måske lidt i overkanten at reagere sådan, men måske blev han oprigtigt fortørnet over at skulle forholde sig til et sådan spørgsmål og ville ikke rode sig ud i problemer, derfor valgte han at "storme" ud.
Fordi han er en af de største personligheder i og repræsentant for fodboldverdenen. Det medfører et ansvar, om han vil det eller ej. Derfor er hans mening da ret relevant.
Jeg ved godt, at han ikke har noget med det at gøre som sådan, men det er stadig for barnligt bare at storme ud på den måde.
Ja, men det betyder ikke, at han skal forholde sig til alt muligt. Hvad skulle han så svare? Han har intet med det her at gøre, og jeg kan godt forstå, hvis det har pisset ham af.
Så kan han da enten sige sin mening (der er jo åbenbart ikke noget der holder ham tilbage fra at være kritisk over for FIFA), eller han kan sige, at det ikke er en diskussion han vil gå ind i stille og roligt. Der er da ingen grund til at lave en scene.
Jeg kan ikke forstå, at han bliver sur. Han kan da bare sige, at han ikke har nogle kommentarer til den debat, og så tænke hvad han vil om journalisten inde i hovedet.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

OliverDK skrev:
Kubala skrev:
OliverDK skrev:
Kubala skrev:Hvorfor spurgte man ham om det? Hvorfor skulle han forholde sig til sådan noget? Ja, det er måske lidt i overkanten at reagere sådan, men måske blev han oprigtigt fortørnet over at skulle forholde sig til et sådan spørgsmål og ville ikke rode sig ud i problemer, derfor valgte han at "storme" ud.
Fordi han er en af de største personligheder i og repræsentant for fodboldverdenen. Det medfører et ansvar, om han vil det eller ej. Derfor er hans mening da ret relevant.
Jeg ved godt, at han ikke har noget med det at gøre som sådan, men det er stadig for barnligt bare at storme ud på den måde.
Ja, men det betyder ikke, at han skal forholde sig til alt muligt. Hvad skulle han så svare? Han har intet med det her at gøre, og jeg kan godt forstå, hvis det har pisset ham af.
Så kan han da enten sige sin mening (der er jo åbenbart ikke noget der holder ham tilbage fra at være kritisk over for FIFA), eller han kan sige, at det ikke er en diskussion han vil gå ind i stille og roligt. Der er da ingen grund til at lave en scene.
Ja, det er jeg med på, men mennesker er forskellige. Måske følte han, at de trådte ham over tæerne med et sådan spørgsmål, da han var til den her pressekonference vedr. et specifikt emne/den her pressekonference havde et specifikt ærinde, hvor et sådan spørgsmål var upassende at spørge inde til?

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Muligvis. Som professionel sportsmand burde man dog kunne beherske sig.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:"Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar" :D
Sportsjournalistikken er vidst et fint bevis for det modsatte :P

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

OliverDK skrev:Muligvis. Som professionel sportsmand burde man dog kunne beherske sig.

Helt enig i det, men det er set før, at disse individer også er menneskelig og kan overreagere; han er ikke en undtagelse(ikke at det gør det bedre, så måske burde man bare tage det her stunt med et grant salt?). Han skulle selvfølgelig have behersket sig, men jeg kan godt forstå, at han ikke har lyst til at forholde sig til et politisk spørgsmål som det her.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Kubala skrev:
OliverDK skrev:Muligvis. Som professionel sportsmand burde man dog kunne beherske sig.

Helt enig i det, men det er set før, at disse individer også er menneskelig og kan overreagere; han er ikke en undtagelse(ikke at det gør det bedre, så måske burde man bare tage det her stunt med et grant salt?). Han skulle selvfølgelig have behersket sig, men jeg kan godt forstå, at han ikke har lyst til at forholde sig til et politisk spørgsmål som det her.
Så er vi jo enige ;-)
Jeg forstår godt, at han ikke gider blande sig. Det er udelukkende reaktionen, jeg er uforstående overfor.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

http://pages.ebay.com/roc/ronaldo-in-disguise.html

Fedt lille stunt han udfører i den kampagne. Den skal helt sikkert nok blive et viralt hit.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er sgu nice nok.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Lol Ronaldinos stolpe video er mindre fake end det der..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Så den for noget tid siden, så helt viralt går den nok ikke...
Edit: Kan godt se, han lige har lagt den på FB. Mærkeligt når jeg så den for i hvert fald over en måned siden...

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Så tror da pokker, at Monsters produkter er så latterligt dyre, når de skal smide penge efter ham. Oh well, endnu en god grund til at holde sig væk fra deres slangeolie... ;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Tolquhon skrev:Så tror da pokker, at Monsters produkter er så latterligt dyre, når de skal smide penge efter ham. Oh well, endnu en god grund til at holde sig væk fra deres slangeolie... ;-)
Du har været for længe i Skotland. Jeg tror ikke, at man kan oversætte snake oil til dansk :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Han gjorde det da lige? ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 121 gæster