Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bager skrev:Måske Thiago var lidt for meget flair og lidt for lidt end-product. Sådan har det altid lidt været med ham. Jeg har altid savnet at han dominerede en kamp ligesom Xavi kan. Herudover er Thiagos bundniveau stadig for lavt. Han mangler ikke talent, men han mangler konsistens. Måske han får den når han får regelmæssig spilletid.

Roberto (21), Espinosa (20), Rafinha (20), Babunski (19), Samper (18) og Oulam (15) er nye potentielle midtbanespillere af egen avl.
Fremtiden er lys, selvom det er træls at Thiago er væk.. Det kræver dog at Tito begynder at vise tillid til alle de spændende talenter vi har.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Raman93 »

Jeg kan hermed konstatere, at der er blevet skrevet 118 sider i tråden siden d. 1 april, hvor det første indlæg om United interesse kom. Vigtig info, I know.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Lad os slutte sagaen med at kigge fremad. På den her gut:

phpBB [video]


phpBB [video]


Han har dét som Xavi har og Thiago altid har manglet - den der instinktive lyst til bare at aflevere. Jeg skriver til Tito at han skal købe ham til b-holdet imorgen.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Bager skrev:Lad os slutte sagaen med at kigge fremad. På den her gut:

phpBB [video]


phpBB [video]


Han har dét som Xavi har og Thiago altid har manglet - den der instinktive lyst til bare at aflevere. Jeg skriver til Tito at han skal købe ham til b-holdet imorgen.


Ville være fint, hvis man købte ham til b-holdet, men jeg er ikke sikker på at han vil spille på b-holdet, når han står klar til a-holdet hos Atletico Madrid og hans mulige gennembrud næste sæson.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af abx »

Bayern 2013/2014:
-----------------------------------------------------Neuer-----------------------------
----------------------------------------------Javi Martinez------------------------------
----------------Ribéry, Gustavo, Kroos, Thiago, Shaquiri, Schweinsteiger, Müller, Robben-----------
-------------------------------------------------Mandzukic--------------------------------
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

abx skrev:Bayern 2013/2014:
-----------------------------------------------------Neuer-----------------------------
----------------------------------------------Javi Martinez------------------------------
----------------Ribéry, Gustavo, Kroos, Thiago, Shaquiri, Schweinsteiger, Müller, Robben-----------
-------------------------------------------------Mandzukic--------------------------------

Du har glemt Götze. Thiagos konkurrenter er i mine øjne, Martinez, Gustavo, Kroos, Schweinsteiger, Götze og (Müller). De andre spiller jo på pladserne oppe foran.
Senest rettet af Kubala man jul 15, 2013 1:08 am, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:Lad os slutte sagaen med at kigge fremad. På den her gut:

phpBB [video]


phpBB [video]


Han har dét som Xavi har og Thiago altid har manglet - den der instinktive lyst til bare at aflevere. Jeg skriver til Tito at han skal købe ham til b-holdet imorgen.

Han minder mere om Thiago end Xavi, og så varmer han bolden alt for meget. Han er milevidt fra Xavi, måske forståeligt hans alder taget i betragtning. Jeg kan dog ikke se det smarte i at købe ham, hvis vi skal satse på så unge spillere, kan vi ligeså godt hive en fra eget akademi. Vi har selv en gut, der minder meget mere om Xavi, end Torres gør ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

SuperPedro

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Når alt dette er sagt, så føles det meget forkert, at se hans tråd under "andre såillere".

Det gjorde faktisk lidt ondt, da jeg for et minut siden for første gang efter hans skifte trykkede på andre spillere og så hans navn her :sørgelig: . Surt, ærgerligt han var så utålmodig og havde så lidt klubfølelse, men sådan er det vel. Man kan ikke altid får det, man vil have.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

note: thiago's 4M contribution to 25M is due to accepting lower salary than first agreed, bayern will pay them to barcelona not to thiago
note: the formula of thiago waiving salary would be similar to what cesc and mascherano did when they joined barcelona [rac1]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Fantomet »

Tak for den gang, Thiago.

Det bliver lidt underligt at se ham i Bayern-tøj, når Bayern og Barca spiller en venskabskamp snart i sommer.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Nói NPO »

Kubala skrev:
emo skrev:
Kubala skrev: Jeg er enig og mine tal er fra Transfermarkt. Jeg ville bare understrege at han fik flere kampe og flere minutter under Pep, ikke andet. Derfor nævnte jeg også Thiagos skade.
Kun Thiago som ikke fatter der selv. Han tror at han er Messi, ikke alle kan spille når de er skadet.

Hahaha..han minder lidt om Messi. Da Messi var 19 år og var lige kommet tilbage fra skaden, så ville han spille CL finale mod Arsenal, men Rijkaard fravalgte ham til finalen. Det resulterede i at Messi ikke ville fejre sejren med holdkammeraterne og opholdte sig i omklædningsrummet.
Messi var stadig skadet til finalen, og han ville desuden "kun" ikke have sin medalje
:roll:
Den lille ananas

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Nói NPO »

Kubala skrev:
rummenigge skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
rummenigge skrev:T'go til B'yrn, Fu*k it, €25mio. er et ok plaster på såret og nu skal Cesc bare vise at det var rigtigt at satse på ham og Ini og Xavi må ikke blive skadet på samme tid. Samtidig så skal der nok dukke en nye La Masia perle op.

Visca Barca!
Sergi Roberto, Sergi Samper, Javier Espinosa, etc.. ;-)
Netop, lad os håbe S. Roberto træder i karakter, han har lige tweeted om hvor meget han glæder sig til træningsstart ;)

P.s.
Ingen kan sammenlignes med Messi. Ingen.
Ikke en direkte sammenligning, bare væremåden.
De kunne ikke være mere forskellige!

Messi er ydmyg, beskeden og har svoret at han vil være i barca så længe de gider have ham. Da han var ung havde han det rigtig svært i la masia, da hans familie var i argentina og han kun havde sin far nær. Han blev og insisterede på at slå igennem for den klub som havde givet ham så meget! Og så har han respekt for trænerens handlinger!!!!!

Hvorimod Thiago er det komplet modsatte :sørgelig:

Hv
Den lille ananas

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Nói NPO skrev:
Kubala skrev:
emo skrev:
Kubala skrev: Jeg er enig og mine tal er fra Transfermarkt. Jeg ville bare understrege at han fik flere kampe og flere minutter under Pep, ikke andet. Derfor nævnte jeg også Thiagos skade.
Kun Thiago som ikke fatter der selv. Han tror at han er Messi, ikke alle kan spille når de er skadet.

Hahaha..han minder lidt om Messi. Da Messi var 19 år og var lige kommet tilbage fra skaden, så ville han spille CL finale mod Arsenal, men Rijkaard fravalgte ham til finalen. Det resulterede i at Messi ikke ville fejre sejren med holdkammeraterne og opholdte sig i omklædningsrummet.
Messi var stadig skadet til finalen, og han ville desuden "kun" ikke have sin medalje
:roll:

Nej, Messi var ikke skadet. Han var klar, men blev ikke udtaget, det blev han sur over.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Parla »

Held og lykke til Thiago.

NU SKAL VI KØBE FORSVARSSPILLER!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster