Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
SuperPedro skrev:Det som pisser mig allermest af ved det hele er at han går NED I LØN frivilligt for at komme væk. Der er noget helt galt. Ud over det vi allerede ved.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg bliver sur på folk som blaimer Thiago. Godt nok går han ned i løn, men han må sgu da også føle sig uønsket i klubben, siden han gør det. Dette er på tito og rosells kappe, de kunne sagtens have overtalt ham!
Undskyld men hvordan ved du det? Vi ved intet før thiago selv melder noget ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:Idioti!! Hvor meget rødvin har de lige fået i den direktion? Magen til inkompetence skal man fandeme lede længe efter.
man ved de har fucket op, når Mander kommenterer:)

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kvoller »

SuperPedro skrev:Det som pisser mig allermest af ved det hele er at han går NED I LØN frivilligt for at komme væk. Der er noget helt galt. Ud over det vi allerede ved.
Det er vel bare det, at Tito ikke kunne love ham spilletid, og måske Pep har givet ham det løfte? Virker måske ikke realistisk med den midtbane Bayern ligger inde med.

Fuck hvor er det træls, jeg mistede meget respekt for ham. Synes han er en helt fantastisk spiller, og han får sgu da selvfølgelig mere spilletid, det er bare lige at have lidt tålmodighed de næste 1-2 sæsoner, hvor Xavi kommer til at kunne spille færre og færre kampe.

Smut langt væk Rosell, og du må sgu gerne tage Tito med for min skyld... Hvordan pokker kan man ikke love en spiller som Thiago mere spilletid? Alle kan jo se at han bliver en af verdens bedste på sin plads! Skovl Tito.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt meget, meget skeptisk overfor holdet nuværende udsigter.

For fuck sake, vi har lige mistet spilleren, der skulle være grundstammen på holdet de næste 10 år!
Det her er på ingen måder et angreb eller en provokation... Men gør du ham ikke lidt bedre end han er? Han har ikke slået igennem for os og det på trods af at manden har fået en del spilletid. Han laver nogle vilde tekniske ting men han er også god for en masse fejl. Han har været voldsom for u21 osv men imo har han aldrig virkelig sat sit aftryk hos os og det selvom han har en del kampe bag sig.

Ydermere så har vi stadig busi og cesc på midten i de næste mange år og der er spændende spillere på vej fra la masia.
Jeg gør ham på ingen måde bedre, end han er. Thiago er en stjerne i svøb, og vi har formentligt aldrig (i nyere tid) mistet så stor et La Masia-talent ufrivilligt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:Thiago vil bare væk fra galehuset bestående af Zubi og Rosell, derfor at han var villig til at gå ned i løn.
+ Han får lov til at spille under en træner, der "ville have Thiago og ingen anden" modsat en, der "ikke kunne garantere spilletid".

Ja, det gør han også.

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Brombi skrev:
SuperPedro skrev:Det som pisser mig allermest af ved det hele er at han går NED I LØN frivilligt for at komme væk. Der er noget helt galt. Ud over det vi allerede ved.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg bliver sur på folk som blaimer Thiago. Godt nok går han ned i løn, men han må sgu da også føle sig uønsket i klubben, siden han gør det. Dette er på tito og rosells kappe, de kunne sagtens have overtalt ham!
Ja nu mente jeg også med ledelsen. Ikke Thiago. Rolig nu :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Bager skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Hvornår er det forresten sidst sket, at vi har mistet the next big thing fra La Masia?

Zubi, Tito og Rosell, kunne I i det mindste ikke have været en smule forudseende og have hentet Isco?
Det var vel gio dos santos under laporta?
Thiago er en nærmest sikker vinderkupon. Han kan ikke sammenlignes med Gio. Jeg kan ikke huske det her er sket før. Det skulle måske lige være riquelme, ihvertfald i ren talent, men selv Riquelme regnedes ikke nær så højt som Thiago gør nu.
Måske ikke men gio dos santos var udset som the next big thing. Kan godt være at han ikke kan sammenlignes direkte med thiago men han blev stadig set som et KÆMPE talent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Quaresma skrev:
Brombi skrev:
SuperPedro skrev:Det som pisser mig allermest af ved det hele er at han går NED I LØN frivilligt for at komme væk. Der er noget helt galt. Ud over det vi allerede ved.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg bliver sur på folk som blaimer Thiago. Godt nok går han ned i løn, men han må sgu da også føle sig uønsket i klubben, siden han gør det. Dette er på tito og rosells kappe, de kunne sagtens have overtalt ham!
Word.
Mon ikke han var klar over, at han var ved at blive kørt i stilling til være en af nøglespillerne på vores midtbane i fremtiden?
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt meget, meget skeptisk overfor holdet nuværende udsigter.

For fuck sake, vi har lige mistet spilleren, der skulle være grundstammen på holdet de næste 10 år!
Det her er på ingen måder et angreb eller en provokation... Men gør du ham ikke lidt bedre end han er? Han har ikke slået igennem for os og det på trods af at manden har fået en del spilletid. Han laver nogle vilde tekniske ting men han er også god for en masse fejl. Han har været voldsom for u21 osv men imo har han aldrig virkelig sat sit aftryk hos os og det selvom han har en del kampe bag sig.

Ydermere så har vi stadig busi og cesc på midten i de næste mange år og der er spændende spillere på vej fra la masia.
Jeg gør ham på ingen måde bedre, end han er. Thiago er en stjerne i svøb, og vi har formentligt aldrig (i nyere tid) mistet så stor et La Masia-talent ufrivilligt.
Nu må vi se. Manden er 23 og har stadig ikke slået igennem for os. Jeg er bange for at han flopper!
Senest rettet af Piquénbauer søn jul 14, 2013 8:55 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

SuperPedro skrev:Det som pisser mig allermest af ved det hele er at han går NED I LØN frivilligt for at komme væk. Der er noget helt galt. Ud over det vi allerede ved.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Jep, det bed jeg også mærke i. Før i tiden var vi klubben, hvor spillere var villige til at gå ned, samt betale fra egen lomme, for at komme til og spille for os. Nu er en spiller villig til at gå ned i løn, betale fra egen lomme, for at komme væk fra os. Tingene har vedt sig en smule, kan man sige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Nyhuus skrev:
Quaresma skrev:
Kubala skrev:Thiago vil bare væk fra galehuset bestående af Zubi og Rosell, derfor at han var villig til at gå ned i løn.
+ Han får lov til at spille under en træner, der "ville have Thiago og ingen anden" modsat en, der "ikke kunne garantere MERE spilletid END FORRIGE SÆSON".
Der er ingen undskyldning i mine øjne.
Han var ikke ét sekund i tvivl om, at han var fremtidens mand.

Det var KUN pga. det fucking VM.......
Det er da ganske forståeligt, såfremt han føler, at Pep nærer mere tillid til ham end Tito gør. Jeg tror helt ærligt, at det er det, konflikten bunder i - at Thiago ikke har følt nok tillid fra den nuværende stab.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Mander skrev:Idioti!! Hvor meget rødvin har de lige fået i den direktion? Magen til inkompetence skal man fandeme lede længe efter.


Hvis denne ledelse kan vække Mander fra de døde, så er der et eller andet galt i Barca.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ayern.html

Håber aldrig han kommer tilbage den egoistiske lille VM *!!!!!!!! :sørgelig: :mad: :devil:

Billede
Senest rettet af Drake søn jul 14, 2013 9:06 pm, rettet i alt 2 gange.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg nægter simpelthen at tro at der var ballade mellem thiago og ledelsen. Rafinha har feks lige forlænget og ville han virkelig gøre det hvis ledelsen har været så nederen overfor thiago? De er trods alt brødre så mon ikke rafinha får at vide hvad der sker? Thiago ville have mere spilletid så han kan komme med til vm. Tito ville ikke garantere spilletid fordi han ikke mente at han kunne levere dette. Pep sagde at han kunne og han sidder nu med en kæmpe hovedpine for at få det til at gå op.

Thiago tænker på sig selv og det er fair nok men imo måtte han godt udvise lidt mere klubånd. Men hvad kan man forvente af en spiller som har sagt "I'd be lying if I said my dream is to succeed at Barca. My dream is to succeed in football"?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Quaresma skrev:
Nyhuus skrev:
Quaresma skrev:
Kubala skrev:Thiago vil bare væk fra galehuset bestående af Zubi og Rosell, derfor at han var villig til at gå ned i løn.
+ Han får lov til at spille under en træner, der "ville have Thiago og ingen anden" modsat en, der "ikke kunne garantere MERE spilletid END FORRIGE SÆSON".
Der er ingen undskyldning i mine øjne.
Han var ikke ét sekund i tvivl om, at han var fremtidens mand.

Det var KUN pga. det fucking VM.......
Det er da ganske forståeligt, såfremt han føler, at Pep nærer mere tillid til ham end Tito gør. Jeg tror helt ærligt, at det er det, konflikten bunder i - at Thiago ikke har følt nok tillid fra den nuværende stab.
Tjah det kan du selvfølgelig have ret i.
Forstår bare stadigvæk ikke hans valg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr og 38 gæster