Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Og så lige til verdens pt. bedste hold... Bayerns midtbane er efterhånden vores ganske overlegen
Ja i bredden! Ville dog til hver en tid foretrække busi, ini og xavi!
Xavi er blevet gammel, og vi må nok sande, at han ikke kommer tilbage på 2010-niveau. Iniesta og Busquets er verdens bedste på deres positioner, men alligevel... Schweinsteiger og co. begynder efterhånden at hale ind på Xavi.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Og så lige til verdens pt. bedste hold... Bayerns midtbane er efterhånden vores ganske overlegen
Ja i bredden! Ville dog til hver en tid foretrække busi, ini og xavi!
Xavi er blevet gammel, og vi må nok sande, at han ikke kommer tilbage på 2010-niveau. Iniesta og Busquets er verdens bedste på deres positioner, men alligevel... Schweinsteiger og co. begynder efterhånden at hale ind på Xavi.


Enig med xavi. Vi glemmer dog lidt cesc. Tror sku virkelig at han bliver en gevinst nu hvor han kommer til at spille længere tilbage på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Held og lykke til Thiago, for det får han brug for i Bayern, med mindre Pep igen laver en Busi, Pedro eller Piqué, altså spillere, som han gav det sidste skub og som overtog den store scene. Der skal købes en ny midtbanespiller, med mindre man regner med at S. Roberto kan være løsningen. Jeg tvivler på at S. Roberto er den rette spiller, som skal overtage på nuværende tidspunkt, hvis Xavi eller Ini løber inde i en skade, men who knows.
Senest rettet af Kubala søn jul 14, 2013 8:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Bare rolig til de tid er rafinha sikkert blevet solgt for 10 mil- f.... lorte amatør agtige pis ledelse og træner, forvandler fandme verdens mest ærekære klub til en skide købe madrid wannebe klub...

Rosell, zubi og tito pis til madrid med jer, håber de kan mærke de 25 mil spark i bollerne de lige fik der af pep. Han kunne
se lyset i thiago..


Skal nok prøve at besinde mig, men igen. Det her tegner fandme ikke godt for vores talenter og jeg betvivler kraftigt at cesc har niveauet til at overtage for xavi.


Mistillidsvotum nu!!!!!!!!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Og så lige til verdens pt. bedste hold... Bayerns midtbane er efterhånden vores ganske overlegen
Ja i bredden! Ville dog til hver en tid foretrække busi, ini og xavi!
Xavi er blevet gammel, og vi må nok sande, at han ikke kommer tilbage på 2010-niveau. Iniesta og Busquets er verdens bedste på deres positioner, men alligevel... Schweinsteiger og co. begynder efterhånden at hale ind på Xavi.


Enig med xavi. Vi glemmer dog lidt cesc. Tror sku virkelig at han bliver en gevinst nu hvor han kommer til at spille længere tilbage på banen.
Det er bare helt surrealistisk, at Isco (for fuck sake), Carvajal og Illarramendi drager til Madrid, mens vi mister Thiago. Fuldstændig til grin.

Men når det er sagt, forstår jeg i grunden godt Thiagos valg:
"Moyes sagde, at han ikke har sagt, de har været interesserede i ham. Tito sagde at han ikke kunne garantere ham mere spilletid, Pep sagde at han kun ville have Thiago. Det var Thiago eller ingen, ikke så mærkeligt at han vælger Pep ud af de tre."
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver sku lidt en forandring for thiago. Væk er tapas og rose og ind kommer pølse og bajer. Ikke flere smarte shorts og strand men derimod lederhosen og oktoberfest. Jeg var sku blevet i barcelona hvis jeg var ham ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Og så lige til verdens pt. bedste hold... Bayerns midtbane er efterhånden vores ganske overlegen
Ja i bredden! Ville dog til hver en tid foretrække busi, ini og xavi!
Xavi er blevet gammel, og vi må nok sande, at han ikke kommer tilbage på 2010-niveau. Iniesta og Busquets er verdens bedste på deres positioner, men alligevel... Schweinsteiger og co. begynder efterhånden at hale ind på Xavi.


Enig med xavi. Vi glemmer dog lidt cesc. Tror sku virkelig at han bliver en gevinst nu hvor han kommer til at spille længere tilbage på banen.
Det er bare helt surrealistisk, at Isco (for fuck sake), Carvajal og Illarramendi drager til Madrid, mens vi mister Thiago. Fuldstændig til grin.

Men når det er sagt, forstår jeg i grunden godt Thiagos valg:
"Moyes sagde, at han ikke har sagt, de har været interesserede i ham. Tito sagde at han ikke kunne garantere ham mere spilletid, Pep sagde at han kun ville have Thiago. Det var Thiago eller ingen, ikke så mærkeligt at han vælger Pep ud af de tre."
Det er faktisk næsten ikke til at bære.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:Bare rolig til de tid er rafinha sikkert blevet solgt for 10 mil- f.... lorte amatør agtige pis ledelse og træner, forvandler fandme verdens mest ærekære klub til en skide købe madrid wannebe klub...

Rosell, zubi og tito pis til madrid med jer, håber de kan mærke de 25 mil spark i bollerne de lige fik der af pep. Han kunne
se lyset i thiago..


Skal nok prøve at besinde mig, men igen. Det her tegner fandme ikke godt for vores talenter og jeg betvivler kraftigt at cesc har niveauet til at overtage for xavi.


Mistillidsvotum nu!!!!!!!!
Så så... Tag en chill pill! Klubben består selvom en spiller smutter engang imellem. Ingen grund til at gå i selvsving over det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Ponte »

Ses Thiago... Persona non grata i min bog.
Skuffet men langtfra ked af det.
Og hey Neymar 11.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Og så lige til verdens pt. bedste hold... Bayerns midtbane er efterhånden vores ganske overlegen
Ja i bredden! Ville dog til hver en tid foretrække busi, ini og xavi!
Xavi er blevet gammel, og vi må nok sande, at han ikke kommer tilbage på 2010-niveau. Iniesta og Busquets er verdens bedste på deres positioner, men alligevel... Schweinsteiger og co. begynder efterhånden at hale ind på Xavi.


Enig med xavi. Vi glemmer dog lidt cesc. Tror sku virkelig at han bliver en gevinst nu hvor han kommer til at spille længere tilbage på banen.
Det er bare helt surrealistisk, at Isco (for fuck sake), Carvajal og Illarramendi drager til Madrid, mens vi mister Thiago. Fuldstændig til grin.

Men når det er sagt, forstår jeg i grunden godt Thiagos valg:
"Moyes sagde, at han ikke har sagt, de har været interesserede i ham. Tito sagde at han ikke kunne garantere ham mere spilletid, Pep sagde at han kun ville have Thiago. Det var Thiago eller ingen, ikke så mærkeligt at han vælger Pep ud af de tre."
Det er faktisk næsten ikke til at bære.
Men vi kan trøste os med at vi heldigvis stadig har nogle navne der er på vej. Det er ikke jordens undergang. Jeg forventer stadig store ting fra la masia drengene (montoya, roberto, deulofeu, rafinha).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

the tactician

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af the tactician »

Det er ekstremt nedern at han skiftede... Tænker på om Song ikke kan bruges på pladsen så man ikke behøver bruge penge på en ny spiller. I arsenal var han til sidst lidt mere offensiv, og Barca har tidligere brugt Keita på pladsen, så mon ikke vi kan få Song at se på en af de to forreste midtbane pladser en gang imellem

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Alt andet lige er en midtbane med Xavi, Iniesta og Busquets bedre, men vi har brug for reserver. Thiago var en fremragende reserve at have, og han blev hele tiden bedre plus at han var udset til at overtage rollen som midtbanegeneral engang i fremtiden. Nu skal han erstattes. Det her slår den røde tråd i stykker for midtbanen. Skal Roberto gå ind og overtage Thiagos plads? Thiago har mere talent i sin lilletå end Roberto. Det er rigtig skidt det her.

Det er 60% Thiagos skyld og 40% Titos. Ikke nogen andres, hverken vores ledelse eller Bayerns ledelse eller Pep. Tito hvorfor kunne du ikke FKN GIVE HAM LIDT MERE SPILLETID?? Du er en fkn tåbe at blive ved med at overspille Iniesta og Xavi når Thiago sidder og varmer bænken. FUCK! Men Thiago har lige skudt sig selv i foden efter min mening. Han rejser jo bare fra en bænk til en anden. Det er en stor fejl af ham. Man kan ikke rigtig hade ham, fordi man stadig kan li' ham, men for helvede, det er da surt at hans klubfølelse ikke rækker til mere. Det er nærmest som at høre ens kæreste ikke elsker én.

For helvede jeg kommer til at savne hans spil :/
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

the tactician skrev:Det er ekstremt nedern at han skiftede... Tænker på om Song ikke kan bruges på pladsen så man ikke behøver bruge penge på en ny spiller. I arsenal var han til sidst lidt mere offensiv, og Barca har tidligere brugt Keita på pladsen, så mon ikke vi kan få Song at se på en af de to forreste midtbane pladser en gang imellem
Det er faktisk rigtigt. I så fald ville det åbne op for en plads på den defensive midtbane, som Mascherano kunne overtage. Derved ville der blive skabt plads til to nye midterforsvarere - altså Thiago Silva og Marquinhos.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Det bliver sikkert Song eller Busi, alt efter hvordan Tito vil have det, imens man giver S. Roberto nogle kampe her og der, så han kan modnes og prøves af, hvis man ikke vælger at købe en midtbanespiller. Jeg ville gå efter Gündogan lige pt. eller min personlige favorit; Eriksen(som virker til at være en billigere løsning og kun 21 år og hvor Cesc så overtager, når Xavi skal have hvil, mens Eriksen kommer ind i stedet for Ini).

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Hvornår er det forresten sidst sket, at vi har mistet the next big thing fra La Masia?

Zubi, Tito og Rosell, kunne I i det mindste ikke have været en smule forudseende og have hentet Isco?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster