José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Skydefinten »

Shit. Er det den samme flyveinstruktør til højre. Herre Jemini.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

omfg! Ser Charlie sådan ud i dag? :eek:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hun var også instruktør... Det var hende der evaluerede Mavericks inverterede møde med en MIG - hvor Goose mente at Ruserne i MIG'en have en strittende finger som vist nok kaldes en bird...

Og senere da Ice og hans sidekit tabte i en duel med Maverick og Gåsen gennemgik hun scenariet og sagde at sådan måtte man da ikke flyve med nationens dyre flyvemaskiner tsk tsk tsk

On Topic

Pinto har ikke set dårlig ud i de kampe han har stået i Copa del rey... undtaget mod Madrid sidste år i kvart finalerne, da afleverede han bolden ud til Ødsel eller Higuæææn (som nogle kommetatorer udtaler hans navn) og gav dem en direktør, som de brændte.

Men, det har Valdes jo også gjort... til Di Maria, der jo resulterede i et mål af Bente, på Stadio Barnebais Sovs.

Så de er ret lige med store fejl... Og hvem husker ikke at Valdes gav Di Maria et mål i super cuppen hjemme så det endte 3-2 i stedet for 3-1 som ville have givet os cuppen!

Pinto er god nok, og fløjte, det kan han også!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Drake »

Man er bare ved at skide grønne grise hver gang han får bolden! :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Visca El Barca »

Drake skrev:Man er bare ved at skide grønne grise hver gang han får bolden! :eek:
Da ikke på det sidste? Han er blevet ret god til det, senest på Bernabeu var han iskold og meget sikker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:Man er bare ved at skide grønne grise hver gang han får bolden! :eek:
Også mig. Eller måske nærmere en kæmpe lort. Men alligevel. Jeg er begyndt at tænke, at det egentlig ikke er så berettiget.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

Jeg stemmer for at Pinto, Abi og Dani starter et band sammen.

[youtube]6702IOh3NMw[/youtube]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

FCBFeel Pinto: Muyyy feliz! Gran partido del equipo, portería a cero, pero lo mas grande:
El Regreso de Abidal! Ya está a punto!
Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Heartbreaker »

Er den godkendt, Dalle?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

;-)
Tw Pinto: "Failure doesn't exist, it's just a moment in time between one attempt and the next
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil have at vi aldrig nogensinde skiller os af med Pinto. Han skal altid være hos os, altid i omklædningsrummet, altid klar til at trække trøjen over hovedet, selv når han har rundet de 60.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom lige til at tænke på, at Pinto faktisk har været i klubben i mange år efterhånden. Han kom i 2007, samme år som Abi, og det er alligevel blevet til 63 kampe. Det er sgu godt gået og jeg håber faktisk at vi holder fast i ham. Han har ærligt talt imponeret mig, hver gang han har spillet i denne sæson. Han er sindssygt stærk på stregen og, selvom det nogle gange ser ud til at være omvendt, han går ikke ret tit i panik selvom han bliver presset hårdt. Rutinen og erfaringen er tydelig når han spiller. Lige nu må jeg sgu indrømme at jeg overvejer, om det kan blive aktuelt med en sæson med ham som førstemålmand. Hvis økonomien ikke er til at hente ter Stegen eller et andet stort talent, vil jeg sgu egentlig hellere have, at vi bruger en mand der kender klubben, systemet, spillerne og træneren rigtig godt, end at vi går ud og smider penge efter en eller anden panikløsning à la Dutruel eller hvad fanden de nu hed i starten af 00'erne.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af abx »

Chygrynsky måske?

Ja, Pinto har haft gode kampe. Han er bare ikke god nok med fødderne. Hele camp nou brumler af nervøsitet når bolden spilles tilbage til ham.
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

En frygt jeg ærligt talt ikke synes er specielt velbegrundet, taget hans optrædener i denne sæson i betragtning. Her hvor Valdés har været ude i foråret, har Pinto gjort det rigtig fint. Også med fødderne. Det er klart at han nogle gange bliver presset til at spille bolden udover sidelinjen, men det er også i høj grad et resultat af at Piqué og Co. insisterer på at trille bolden helt tilbage, selvom der kommer et halvt hold stormende fremad, for at afskærme enhver mulighed for korte afleveringer.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af emo »

Jeg en af dem som fandt Pinto ustabil før i tiden, men han var Pinto og cult, så han var sej. Men denne sæson husker jeg ingen fejl, aldrig været nervøs over at han stod, og han har virkelig bekræftet "påstanden" om at en målmand bliver bedre med alderen. Pinto og en ung gut i næste sæson, ja tak.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster