Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Jeg kunne spørge dig om det samme. Det er tydeligt, at en person som Ronaldo bliver afvist pga. en anden tilgang til livet. Han er anerledes, og det kan du ikke lide. Han er bedre end dig, og det kan du bestemt ikke lide.
Til at begynde med så afviser jeg altså ikke Ronaldo. Gør jeg grin med mandens selvoptagethed? Ja. Finder jeg til tider mandens opførsel på en fodboldbane for irriterende og provokerende? Ja. Men jeg afviser ham altså ikke af hverken den ene eller den anden grund. Jeg har ikke mindre respekt for Ronaldo som menneske, end jeg har for min frisør eller en tilfældig skraldemand. Som fodboldspiller har jeg dog mindre respekt for Ronaldo, end jeg har for spillere som Mascherano.
Jesni skrev:Istedet for at nedgøre andre mennesker, for at være anerledes, kunne du jo bare acceptere, at de er, som de er. Han gør dig jo ikke noget?
Nu risikerer vi at falde tilbage i den diskussion, vi havde for nylig i Politik-tråden. Jeg gør grin med mange mennesker, Ronaldo her i blandt, men det betyder altså ikke at jeg ikke accepterer dem for hvad de er. Det er klart at i visse tilfælde accepterer jeg ikke folk for hvad de er. Mordere, voldtægtsforbrydere og pædofile for eksempel. Men en mand som Ronaldo, kan jeg altså sagtens acceptere som han er, have respekt for ham og samtidig gøre grin med ham på daglig basis. Det gælder for Cristiano Ronaldo, som det gælder for Andoni Zubizarreta, Aliaksandr Hleb, José Mourinho og Helle Thorning-Schmidt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Han er bedre end dig, og det kan du bestemt ikke lide.
Den her missede jeg totalt, da jeg skrev indlægget lige før. For det første skal du ikke fortælle mig om, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Du aner ikke hvem jeg er og hvilke præferencer jeg har. For det andet er det simpelthen det mest latterlige argument, der bliver brugt igen og igen når man kritiserer Ronaldo for sin narcissisme. Der er millioner af mennesker der er bedre end mig til mange, mange, mange ting. Samtlige professionelle fodboldspillere, basketballspillere og olympiske idrætsudøvere for eksempel. Direktører, skuespillere, musikere, som JonasV, og langt de fleste verdens-ledere. Jeg har intet imod at folk er bedre end mig. Jeg har intet imod at det bliver anerkendt af en brede befolkning at de er bedre end mig, og dermed også den brede befolkning.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Jeg kunne spørge dig om det samme. Det er tydeligt, at en person som Ronaldo bliver afvist pga. en anden tilgang til livet. Han er anerledes, og det kan du ikke lide. Han er bedre end dig, og det kan du bestemt ikke lide.
Til at begynde med så afviser jeg altså ikke Ronaldo. Gør jeg grin med mandens selvoptagethed? Ja. Finder jeg til tider mandens opførsel på en fodboldbane for irriterende og provokerende? Ja. Men jeg afviser ham altså ikke af hverken den ene eller den anden grund. Jeg har ikke mindre respekt for Ronaldo som menneske, end jeg har for min frisør eller en tilfældig skraldemand. Som fodboldspiller har jeg dog mindre respekt for Ronaldo, end jeg har for spillere som Mascherano.
Jesni skrev:Istedet for at nedgøre andre mennesker, for at være anerledes, kunne du jo bare acceptere, at de er, som de er. Han gør dig jo ikke noget?
Nu risikerer vi at falde tilbage i den diskussion, vi havde for nylig i Politik-tråden. Jeg gør grin med mange mennesker, Ronaldo her i blandt, men det betyder altså ikke at jeg ikke accepterer dem for hvad de er. Det er klart at i visse tilfælde accepterer jeg ikke folk for hvad de er. Mordere, voldtægtsforbrydere og pædofile for eksempel. Men en mand som Ronaldo, kan jeg altså sagtens acceptere som han er, have respekt for ham og samtidig gøre grin med ham på daglig basis. Det gælder for Cristiano Ronaldo, som det gælder for Andoni Zubizarreta, Aliaksandr Hleb, José Mourinho og Helle Thorning-Schmidt.


...og PETIT!!

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Den her missede jeg totalt, da jeg skrev indlægget lige før. For det første skal du ikke fortælle mig om, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Du aner ikke hvem jeg er og hvilke præferencer jeg har.
Uha, den dobbeltmoral :D Og du ved jo hvem Christiano Ronaldo er uden for kameraet! Så godt, at du kan diagnosticere ham som narcissist. Næste gang, så træk lige vejret ind, før du skriver noget så håbløst dumt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Den her missede jeg totalt, da jeg skrev indlægget lige før. For det første skal du ikke fortælle mig om, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Du aner ikke hvem jeg er og hvilke præferencer jeg har.
Uha, den dobbeltmoral :D Og du ved jo hvem Christiano Ronaldo er uden for kameraet! Så godt, at du kan diagnosticere ham som narcissist. Næste gang, så træk lige vejret ind, før du skriver noget så håbløst dumt.
Wait.... siger du at Ronaldo ikke er narcisist?!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Jeg siger, at ingen af jer har kompetencen til at vide det. Jeg siger, at ingen af jer kender ham uden for kameraet. I ser en brøkdel af mandens liv, hvorefter i drager konklusioner ud fra det kombineret med mediernes fremstilling. Lemmings.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:Jeg siger, at ingen af jer har kompetencen til at vide det. Jeg siger, at ingen af jer kender ham uden for kameraet. I ser en brøkdel af mandens liv, hvorefter i drager konklusioner ud fra det kombineret med mediernes fremstilling. Lemmings.
Enhver der sådan ud, er en kæmpe narcisist. Selv Daluigi er en narcisist.

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:Jeg siger, at ingen af jer har kompetencen til at vide det. Jeg siger, at ingen af jer kender ham uden for kameraet. I ser en brøkdel af mandens liv, hvorefter i drager konklusioner ud fra det kombineret med mediernes fremstilling. Lemmings.
Og hvad har det i øvrigt at gøre med kompetencer?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Luis Enrique »

Det bliver ikke nemt at fremsige værdidomme om offentlige personer i fremtiden. Hvem ved? Måske er de gode mod dyr og/eller børn, spiller cello eller følger gamle damer over vejen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Den her missede jeg totalt, da jeg skrev indlægget lige før. For det første skal du ikke fortælle mig om, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Du aner ikke hvem jeg er og hvilke præferencer jeg har.
Uha, den dobbeltmoral :D Og du ved jo hvem Christiano Ronaldo er uden for kameraet! Så godt, at du kan diagnosticere ham som narcissist. Næste gang, så træk lige vejret ind, før du skriver noget så håbløst dumt.
Arrrrhh Jensi.. Blau er jo ikke en offentlig person, det er derfor du (og jeg selv, for den sags skyld) ikke aner hvem Blau er og hvilke præferencer Blau har.

Cr er derimod en offentlig person, som hele verden kan følge på banen, i interviews, på sociale medier osv..

Selvfølgelig er der ingen af os der aner en døjt om hvem han egentlig er inderst inde, men det er da op til enhver at betragte hans adfærd og analysere hvilken personlighed han viser udad til.

Det er jo ikke raketvidenskab at hans opførsel i manges øjne rimer på det man finder i opslagsværker om de træk der kendetegner en narcissist.

Det eksempel som hele denne diskussion startede med var netop et træk der i manges øjne gav yderligere vægt i forhold til at han netop har narcissistiske træk.

Det er ok med mig at han har det.. men jeg kan da godt have en mening om at det er en dårlig egenskab hos et menneske.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:Det bliver ikke nemt at fremsige værdidomme om offentlige personer i fremtiden. Hvem ved? Måske er de gode mod dyr og/eller børn, spiller cello eller følger gamle damer over vejen.
Haha, ja hvis Ronaldo følger de gamle damer over vejen, er han naturligvis ikke en narcisist....

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Den her missede jeg totalt, da jeg skrev indlægget lige før. For det første skal du ikke fortælle mig om, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Du aner ikke hvem jeg er og hvilke præferencer jeg har.
Uha, den dobbeltmoral :D Og du ved jo hvem Christiano Ronaldo er uden for kameraet! Så godt, at du kan diagnosticere ham som narcissist. Næste gang, så træk lige vejret ind, før du skriver noget så håbløst dumt.
Det er ualmindeligt påfaldende, hvordan du det ene minut kan være efter Flax, for at fremstå arrogant og bedrevidende, og det næste minut skrive et indlæg som dette. Hvad var det du lige sagde om dobbelt morale?

Nej, jeg ved da ikke hvem Cristiano Ronaldo er når kameraet er slukket. Hvad jeg til gengæld ved, er at manden har et museum om sig selv, en 2 meter høj bronzestatue af sig selv, at han var ved at gå i spåner over ikke at få en individuel hæder fire år i streg, hvorefter hans klub og nærmeste allierede igangsatte en spektakulær kampagne for ham, at han fejrer straffesparks-scoringer som om at de var det sværeste i verden, at han sjældent rigtigt fejrer sine holdkammeraters scoringer. Jeg kan ikke med sikkerhed vide om Ronaldo er narcissist, men der er alt andet lige rigtig meget, der indikerer at der nok er noget om snakken.

Det er i øvrigt også ganske påfaldende, hvor lille en del af mine to indlæg du har valgt at svare på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

3 dage til costa efter kampen mod liverpool. Så kan man jo tænke over om han var mere voldelig end ronaldo. For pokker hvor er jeg træt af RFEF...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:3 dage til costa efter kampen mod liverpool. Så kan man jo tænke over om han var mere voldelig end ronaldo. For pokker hvor er jeg træt af RFEF...
Ja, det kræver virkelig en særlig grad af inkompetence at få FA til at fremstå som dygtige.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Alcantara »

Lol. Havde jeg godt nok ikke forventet af Marca.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster