Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Måske for at forhandle med en anden spiller, og bruge Cesc som dække?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Moyes blev spurgt hvad status på forhandlingerne med Barcelona var, og svarede;

- Jeg kan ikke sige dig det helt præcist. Jeg er i kontakt med Ed Woodward, der tager sig af det i øjeblikket. Jeg ved forhåbentlig mere i løbet af den næste dags tid. Det er jo midt om natten hjemme i England nu, så jeg regner med at få ny information i løbet af den næste dags tid cirka, sagde Moyes.
Woodward er altså taget hjem fra Australien for at forhandle om Cesc. Spørgsmålet er, hvorfor skulle en Man Utd direktør tage hjem fra Australien hvis man ikke var sikker på, at der var en åbning og købet var realistisk?
Som #23 skrev: "Grunden til at Woodward er taget hjem siges at skyldes, at United skal i afgørende forhandlinger med Everton om Fellaini og Baines. Så det er ikke Cesc. Jeg tror nemlig også, at buddet på Cesc er ren og skær signalværdi, så fansene ikke flækker Moyes midt over, nu hvor vi tabte Thiago på målstregen".

Cesc skal ingen steder. Ledelsen er mange ting men dumme er de ikke! Vi har lige solgt thiago - cesc bliver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Moyes blev spurgt hvad status på forhandlingerne med Barcelona var, og svarede;

- Jeg kan ikke sige dig det helt præcist. Jeg er i kontakt med Ed Woodward, der tager sig af det i øjeblikket. Jeg ved forhåbentlig mere i løbet af den næste dags tid. Det er jo midt om natten hjemme i England nu, så jeg regner med at få ny information i løbet af den næste dags tid cirka, sagde Moyes.
Woodward er altså taget hjem fra Australien for at forhandle om Cesc. Spørgsmålet er, hvorfor skulle en Man Utd direktør tage hjem fra Australien hvis man ikke var sikker på, at der var en åbning og købet var realistisk?
Som #23 skrev: "Grunden til at Woodward er taget hjem siges at skyldes, at United skal i afgørende forhandlinger med Everton om Fellaini og Baines. Så det er ikke Cesc. Jeg tror nemlig også, at buddet på Cesc er ren og skær signalværdi, så fansene ikke flækker Moyes midt over, nu hvor vi tabte Thiago på målstregen".

Cesc skal ingen steder. Ledelsen er mange ting men dumme er de ikke! Vi har lige solgt thiago - cesc bliver.
Jeg vælger at tro lidt mere på Moyes end en fan. Moyes siger jo, at han venter på nyt i Cesc sagen, at Woodward arbejder på sagen. Så kan man sige at han lyver og #23 er den der fortæller sandheden, det skal jeg ikke kunne sige, men Moyes bekræfter at Woodward er taget hjem, for at arbejde på Cesc transfer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Bartomeu (vice president): "Barça can assure we wont listen to any offers for Cesc. It is totally ruled out, he's not for sale." [sport]
Hvem lyver her? Moyes og Man Utd eller Bartomeu og Rosell? Moyes og Man Utd bliver ved med at sige, at de har budt på ham, Barca siger de ikke har modtaget et bud på ham.
Du kan spørge dig selv om hvem der har mest at tabe ved at lyve. Moyes har ikke det store at tabe. Fansne tror at han er ude efter en topspiller og viser lyst til at forbedre holdet. Hvis rosell og co lyver vil de blive endnu mere upoplære og stille barca i en ekstremt dårlig situation idet vi mister manden som skal tage over for xavi samt at vi vil være sårbare i bredden.

Som wenger siger så bliver cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Omvendt, hvorfor skulle Moyes og Man Utd blive ved med at sige, at man har budt på ham og er taget hjem for at arbejde på købet? Han udsætter sig selvv for massiv kritik, Barca kan jo nemt vise omverdenen at Man Utd aldrig har budt. Det vil sætte Moyes i et dårligt lys, som en løgner.

Jeg tror efterhånden godt på Moyes, tror Man Utd har budt. Det betyder så ikke, at Barca sælger ham. Jeg undrer mig bare over, hvorfor de afviser at have modtaget bud. De kan jo bare afvise at sælge, men når ellers så pålidelige medier skriver at Man Utd har budt på ham, og manageren bekræfter det, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være løgn.

Det er også det der gør mig nervøs. Hvis Barca er slet ikke interesserede i at sælge Cesc, hvorfor går ledelsen og holder tilbage med at de har modtaget et bud?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Hvor ser du, de afviser at have modtaget bud?
Bartomeu (vice president): "Barça can assure we wont listen to any offers for Cesc. It is totally ruled out, he's not for sale." [sport]
Det betyder jo blot, at de ikke vil lytte til tilbud no matter what.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Man sælger Cesc og køber Valbuena. Man sparer på lønudgifterne og får nogle penge i pengekassen.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Hvor ser du, de afviser at have modtaget bud?
Bartomeu (vice president): "Barça can assure we wont listen to any offers for Cesc. It is totally ruled out, he's not for sale." [sport]
Det betyder jo blot, at de ikke vil lytte til tilbud no matter what.
Tito udtalte også i sin presser at Cesc havde modtaget tilbud men ikke var interesseret i at forlade Barcelona.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona sources say no one has sounded them out about Cesc and that no Man United representative is expected to travel to Barcelona. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: 4 - Francesc

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Quaresma skrev:Hvor ser du, de afviser at have modtaget bud?
Bartomeu (vice president): "Barça can assure we wont listen to any offers for Cesc. It is totally ruled out, he's not for sale." [sport]
Det betyder jo blot, at de ikke vil lytte til tilbud no matter what.
Tito udtalte også i sin presser at Cesc havde modtaget tilbud men ikke var interesseret i at forlade Barcelona.
Ja at Cesc har modtaget tilbud, fra mange klubber, ikke at Barca har modtaget et konkret bud fra Man Utd, sådan som Moyes siger at Barca rent faktisk har.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Barcelona sources say no one has sounded them out about Cesc and that no Man United representative is expected to travel to Barcelona. [md]
Den er vist ikke helt så ny som den anden udmelding.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev: Ja at Cesc har modtaget tilbud, fra mange klubber, ikke at Barca har modtaget et konkret bud fra Man Utd, sådan som Moyes siger at Barca rent faktisk har.
Men det er vel forbudt at tilbyde tilbud uden at klubben er involveret?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser ingen tegn på at ledelsen lyver. De melder alle ud at cesc ikke er til salg. Kan virkelig ikke se hvorfor vi skulle sælge ham? Som Q også skriver så bliver der ikke nægtet at der er kommet bud på cesc men man siger bare at han ikke bliver solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: 4 - Francesc

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev: Ja at Cesc har modtaget tilbud, fra mange klubber, ikke at Barca har modtaget et konkret bud fra Man Utd, sådan som Moyes siger at Barca rent faktisk har.
Men det er vel forbudt at tilbyde tilbud uden at klubben er involveret?
Det ved jeg ikke, jeg tror godt man kan forhøre sig hos spilleren, uden at man skal spørge hans klub om lov, det ved Rosell, Bartomeu, Tito, Pep, Laporta og vi Barca fans vel alt om?

Tito sagde at Cesc har sagt, klubberne har forhørt sig om ham, men at han har afvist det blankt. I går afviser man fra ledelsens side, at man har modtaget et bud, selvom Moyes og co. nu i flere dage har sagt, at man har afvist. Det lyder lidt mærkeligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg ser ingen tegn på at ledelsen lyver. De melder alle ud at cesc ikke er til salg. Kan virkelig ikke se hvorfor vi skulle sælge ham? Som Q også skriver så bliver der ikke nægtet at der er kommet bud på cesc men man siger bare at han ikke bliver solgt.
Ja hvis du ser fuldstændig bort fra de udtalelser hvor folk fra klubben rent faktisk afviser at have modtaget bud, den seneste fra så sent som i går, så er det rigtigt. Bartomeu siger ikke direkte, at der ikke er kommet bud. Det er dog også lidt pudsigt, at Bartomeu ikke nævner noget som helst om det bud, de efter sigende har fået fra Man UTd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster