Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Adama skal udvikle sit spil markant for at fungere for os. Han er lidt for meget kant i den klassiske forstand til at kunne udfylde kant-rollen hos os. Men ja talentet er der helt klart!

Munir og sandro skal have chancen eftersom de kommer fra la masia. Hvis vi så om et år har set at de ikke kan spille på højeste niveau så kan vi hente en ny. Altså lidt ligesom på midtbanen nu hvor det står klart at roberto ikke kan overtage fra xavi og vi derfor har brug for at hente et stort navn til at skabe noget mere konkurrence.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:http://fcbarcelona.dk/Nyheder/stem-hvil ... barca.html

Han er sgu populær blandt de danske barca-fans! Udfra forum at dømme troede jeg godt nok ikke at han var så populær...

Lige en bemærkning til det her. Jeg tror, at rigtig mange herinde også vil have Pogba, altså at han er lige så populær herinde, men folk herinde kigger også på den økonomiske del af sådan en handel(folk har nogle forbehold). Jeg synes personligt også selv, at han virkelig er en spændende spiller, en der har potentiale til at blive en af de bedste på positionen, men jeg synes ikke, at man skal kaste sig hovedløs efter ham, altså ikke for en hver pris og med sådan skødesløs holdning til penge.
Senest rettet af Kubala ons jun 17, 2015 10:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:http://fcbarcelona.dk/Nyheder/stem-hvil ... barca.html

Han er sgu populær blandt de danske barca-fans! Udfra forum at dømme troede jeg godt nok ikke at han var så populær...

Lige en bemærkning til det her. Jeg tror, at rigtig mange herinde også vil have Pogba, altså at han er lige så populær herinde, men folk herinde kigger også på den økonomiske del af sådan en handel(folk har nogle forbehold). Jeg synes personligt også selv, at han virkelig er en spændende spiller, en der har potentiale til at blive en af de bedste på positionen, men jeg synes ikke, at man skal kaste sig hovedløs efter ham, altså ikke for en hver pris og sådan skødesløs holdning til penge.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ub-4280892

Vi har råd til det ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:http://fcbarcelona.dk/Nyheder/stem-hvil ... barca.html

Han er sgu populær blandt de danske barca-fans! Udfra forum at dømme troede jeg godt nok ikke at han var så populær...

Lige en bemærkning til det her. Jeg tror, at rigtig mange herinde også vil have Pogba, altså at han er lige så populær herinde, men folk herinde kigger også på den økonomiske del af sådan en handel(folk har nogle forbehold). Jeg synes personligt også selv, at han virkelig er en spændende spiller, en der har potentiale til at blive en af de bedste på positionen, men jeg synes ikke, at man skal kaste sig hovedløs efter ham, altså ikke for en hver pris og sådan skødesløs holdning til penge.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ub-4280892

Vi har råd til det ;-)
Det kan godt være, at man har råd til det, men man skal passe på med at bruge sådanne summer på en enkelt spiller, nærmest år efter år. Jeg tror dog, at han ender i Barca, og man kommer til at betale de penge, som der går rygter om samt den løn, som han kræver.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber du får ret!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Har en fornemmelse, men jeg tror, at man dummer sig på sigt(økonomisk), selvom han skulle blive en gevinst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Har en fornemmelse, men jeg tror, at man dummer sig på sigt(økonomisk), selvom han skulle blive en gevinst.
Ja hvis vi ikke fortsætter med at vinde så gør det sikkert... Men hvis han kan hjælpe til med at holde os på toppen så skal det nok være en fin investering i længden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Har en fornemmelse, men jeg tror, at man dummer sig på sigt(økonomisk), selvom han skulle blive en gevinst.
Ja hvis vi ikke fortsætter med at vinde så gør det sikkert... Men hvis han kan hjælpe til med at holde os på toppen så skal det nok være en fin investering i længden.

Enhver ville være en god investering, hvis han kan bidrage med at holde os på toppen. Men det er et mega stort hvis

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Har en fornemmelse, men jeg tror, at man dummer sig på sigt(økonomisk), selvom han skulle blive en gevinst.
Ja hvis vi ikke fortsætter med at vinde så gør det sikkert... Men hvis han kan hjælpe til med at holde os på toppen så skal det nok være en fin investering i længden.
Hm.. jeg tror, at det er for simpelt at tænke sådan, men ok, jeg har ikke rigtigt lyst til at diskutere det. Lad os i stedet for håbe, at uanset udfaldet, at det ikke har konsekvenser for Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Tja jeg ser nok ikke pogba som et nært så stort sats som andre. Er overbevist om at han vil være rigtig god for os. Og at han vil kunne hjælpe os med at gøre tabet af iniesta mindre (når vi kommer dertil).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

http://grup14.com/article/paul-pogba-an ... -the-world

En ret lang (og til tider lidt fjollet) analyse af pogba. Men den er klart et kig værd!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig, en Seydou Keita agtig type, der kunne skubbe ind på midtbanen ved siden af Rakitic i ny og næ, sådan at Rakitic kunne få lidt friere tøjler og få en mere kreativ og fremskudt rolle, end han har haft i størstedelen af denne sæson. Altså en fysisk stærk spiller, med en grundlæggende god teknik og et solidt pasningsspil, der derudover har et enormt løbepensum. Han ville være ren og skær rotationsspiller - præcis som Keita - mens Rakitic og Iniesta dermed stadig ville være de foretrukne. Pogba er rigtig spændende, men jeg synes ikke at han er 80-millioner-euro-spændende.
Blaumusse, hvad siger du til,
Monaco player Geoffrey Kondogbia (22) is first option if Pogba doesn't join. Braida met with Monaco officials. Want at least 30M. [sport]
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis han er forberedt på at være rotations spiller og har samme indstilling til tingene som Keita, så bliver det et kæmpe stort ja tak! Kondogbia er vanvittig spændende. Det er ikke uden grund at nærmest samtlige storklubber er interesserede i ham.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Ville selv have nævnt Kondogbia som alternativ til Pogba. Han har spillet for Sevilla, kender ligaen altså, kan både spille DM og CM, er rigtig god til at drible, god til pasning, god til at takle etc. Han er desuden også meget ung, samme alder som Pogba og vil koste meget mindre. Han gjorde det virkelig godt for Sevilla og er fortsat med det i Monaco også. Efter sigende skulle Real også være stærkt interesseret i ham.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Enig drenge...
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster