Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Hattrick af Neymar i aftes. Damn, han er hurtig og god...når jeg ser den video - kan jeg næsten ikke forestille mig noget så vildt som ham, Alexis og Messi på toppen.

http://fanatik.dk/2012/03/08/video-neym ... mmeste-vis
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Uh, to flotte mål. Men hvad er det dog for et tilløb han har til det straffe, det er lol.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor er han modbydelig hurtig. Ville gerne se ham over for et ordenligt forsvar.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Det tæller ikke. Santos havde ikke bolden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Jeg så også meget frem til at se Neymar mod Barças forsvar i december, og jeg må sige, Neymar var 100 % Puyols bitch i den kamp. Hold kæft, hvor havde Puyi styr på den knægt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Måske er det unfair at bruge Puyi eller Barca som et eksempel, hvem har Puyi f.eks. ikke styr på. Det er meget få angribere, som Puyi ikke har kunnet styre i sin karriere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Hattrick af Neymar i aftes. Damn, han er hurtig og god...når jeg ser den video - kan jeg næsten ikke forestille mig noget så vildt som ham, Alexis og Messi på toppen.

http://fanatik.dk/2012/03/08/video-neym ... mmeste-vis
Daaaamn nogen vanvittige mål. Knægten skal ikke ha meget plads før han går amok og hans fødder ser ud til at være lette som candyfloss (mmmmmm, ku godt spises til kaffen lige nu).

Spektakulær spiller, men selvfølgelig bliver det noget andet i Europa, men tanken om omstilling og Barca forøger markant min savlproduktionen (eller er det mon tanken om candyfloss :roll: ). Jo tidligere han kommer des bedre, for han skal skoles til klubben og af Pep. Med den rette udvikling ku han måske nå et niveau som Ronaldo i Barca tiden. Hurry dude!!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Han er utrolig vanvittig.. sindsyg hurtigt også kan han skifte retning som kun Messi gør bedre..

Neymar , Messi og Alexis i angrebet....Der er noget at holde styr på

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Wow. Er der skruet op for hastigheden på den video? Det var da alligevel vildt...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hold da kæft alligevel. Den knægt er vanvittig hurtig! Vildt fodskifte!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Afellay99 skrev:Han er utrolig vanvittig.. sindsyg hurtigt også kan han skifte retning som kun Messi gør bedre..

Neymar , Messi og Alexis i angrebet....Der er noget at holde styr på
Selvom neymar nok lige skal vende sig til Europa så giver den konstellation med de 3 mig gåsehud at tænke på.

Så meget overskud og individuelle evner er næsten for meget!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Læg mærke til at kommentatoren nævner Messi ved det andet mål.
Casillas vil skide i bukserne når han ser MSN (Messi, Sanchez, Neymar) og på bænken sidder Pedro,Villa,Tello. :eek:
MDCCCXCIX

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af fidanho »

There's a deal on transfer of Santos attacker Neymar (20) in 2014, possibly 2013. Barcelona would already have paid 14.5M. Total: 58M. [ser]
Person from entourage Neymar, to top club who wanted to sound out the player: "Don't bother. He has signed for Barça." [via cadena ser]
Interessant.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alexis - Messi - Neymar. :eek:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alexis - Leo - Neymar ser skræmmende ud på papiret, men lad os se om det virker i praksis, hvis scenariet bliver en realitet.

Jeg kan da huske optakten til 07/08 sæsonen, hvor vi allesammen sikkert var oppe at køre over Ronni-Titi-Samu-Leo, ja de blev endda døbt, Fantastic Four, uden at de havde spillet en eneste kamp sammen. Men vi ved vel allesammen hvordan det gik. Og med alt respekt til Neymar og Alexis, men Titi- Ronnie - Samu var mere talentfulde/større spillere end de to.

Som sagt, jeg er ikke så meget oppe at køre over muligheden for at se de tre. Selvom vi lige nu er oppe at køre over Alexis, så mener jeg at han har en hel del at arbejde med, faktisk kan jeg se rigtig mange mangler i hans spil. Der er også potentiale og masser af gode ting, det er også positivt at han virker som en, der er villig til at arbejde hårdt og er ydmyg. Men som sagt, jeg vil vente med udgangen af næste sæson, før jeg stempler ham som en kæmpe succes.

Neymar derimod havde attitude problemer, det ser dog ud til at han har lagt den del på hylden på det sidste, måske har Barca en aftale og Pep og Rosell samt Zubi har fortalt ham, at man ikke gider se det der. Men igen, lad os se om han virkelig har fornadret sig. Derudover, selvom han talentfuld, det er åbenlyst, så har han mangler i sit spil. Fysisk er han ikke stærk nok ( af det jeg har set med ham), han dribler for meget og han er taktisk ikke stærk nok endnu. Som sagt, det er naivt at tro at den trio bliver succes fra dag eller trioen er garanti for succes og mål samt titler.

På plus siden tæller det, at de allesammen er unge og har alderen på sin side, samt at de allesammen nok er villige til at arbejde hårdt, og udvikle deres spil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster