Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af rummenigge »

Champione skrev:Thiagos skifte er en gave for Cesc.
For helt ærligt, så har vi ikke brugt ham rigtigt endnu..
Han ER nemlig som du skriver, ikke en 9'er..
Han er en anden type en Xavi, men i Arsenal var han bedst dér..
Dybdeløb og sene løb i feltet - der er han farlig..
Jeg må indrømme at jeg kun kom ind på Cesc tråden med forhåbning om at der nu var et topløs billede af hans kone ;-)

Cesc kan helt sikkert spille Xavi's position, da han er fabelagtig til at orkestrere spillet, men der hvor han har været lidt svag efter min mening er i det defensive. Tilbageløbende mangler lidt eller også har givet for mange kontra væk i den forgangne sæson, ellers måske han skulle træne så han bliver endnu mere løbestærk. Jeg kan godt forstå at Cesc foretrækkes fremfor Thiago udfra hvad begge har vist, men Thiagos potentiale er enormt og han kan udvikle sig til en verdensklasse spiller hos Bayern, som Cesc gjorde det hos Arsenal.

...men ja, Cesc får mere spilletid og det samme gør Song som jeg glæder mig til. Song er undervurderet pga hans store ydmyghed, men er løbestærk, fysisk stærk, stærk i luften og bliver sjældent skadet (7-9-13).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc er vild, det er kun i Barca, hvor folk er ekstrem kræsne, at hans spil og tal diskuteres.

Manden er næsten altid en af afgørende spillere i de kampe han spiller. Selvom han spiller en dårlig kamp, er han god for enten et mål eller assist, det er altså en stor fordel at have den slags spillere på sit hold.

Cescs stats er vanvittige. Udover hans mål og assists, læste jeg at han var den spiller i hele ligaen i den netop afsluttet sæson, som havde flest "through balls". Vi ved at Tito er mere til Rijkaard/Bayern/Klopp stil end Pep, og til det system er Cesc perfekt. Jeg tror han kommer til at få monster sæson, nu hvor Neymar er kommet til og Alexis er begyndt at vise lovende takter. Nu behøver han ikke at spille oppe i angreb, han kan spille på midten og penetrere derfra, han kommer til at få mange chancer, fordi Xavi skal spille mindre og Thiago er væk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Du har ret Visca og interessant mht til statistikken. Vidste godt at Cesc er through ball kongen, ingen tvivl, her kan selv Xavi og Ini lære noget, men ikke at der også var tal på det. Lad os håbe at det defensive og genpresset holder til næste sæson, for så bliver det vildt, anført af Cesc, Ini, Messi og N11 ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Efter salget af thiago af thiago er jeg røget i et bundløst sort hul og har virkelig svært ved se cesc overtage nogen som helst
rolle. Har grebet mig selv i at tænke at den endeløse transfer saga er en skamplet på historien og at han var et kæmpe fejl køb.

Hvis der er nogen der lige kan hive en op fra dyndet, så må i meget gerne sige til.
Jeg har simpelthen svært ved at se cesc spille, han er sløv som fanden.. ved godt det bare er mig, men damn hvor kan han irretere mig...

Jeg savner thiago, pep og endda laporta....

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mkj 77 skrev:Efter salget af thiago af thiago er jeg røget i et bundløst sort hul og har virkelig svært ved se cesc overtage nogen som helst
rolle. Har grebet mig selv i at tænke at den endeløse transfer saga er en skamplet på historien og at han var et kæmpe fejl køb.

Hvis der er nogen der lige kan hive en op fra dyndet, så må i meget gerne sige til.
Jeg har simpelthen svært ved at se cesc spille, han er sløv som fanden.. ved godt det bare er mig, men damn hvor kan han irretere mig...

Jeg savner thiago, pep og endda laporta....

Hvis det var tilladt herinde, havde jeg sagt det samme til dig, som Udo Bölts sagde til Jan Ullrich, da han i sin tid klagede over hvor hårdt det hele var. Det er den perfekte situation, men jeg nøjes med at sige, du er meget meget dramatisk.

Thiago er væk, ærgerligt, men ikke jorden undergang. Cesc er mindst et niveau over Thiago, at påstå andet er simpelthen forkert. Cesc skal spilles rigtigt, hvilket han forhåbentlig kommmer til, nu hvor Xavi skal have flere pauser, han skal nok vise endnu mere.

Der er også Sergi Roberto, som Bayern efter sigende også var interesserede i, knægten er et stortalent. Folk herinde overdriver simpelthen for meget, snakker om at Thiago var niveauer over de andre talenter, det er jeg slet slet ikke enig i. Sergi Roberto har imponeret mig voldsomt, hver gang han har fået chancen, det er ikke for sjovt at trænere som Mourinho, André Villas-Boas og Brendan Rodgers har været interesserede i ham, i hvert fald på rygtebasis.

Vi skal måske have en ny midtbanespiller, for at have talmæssig balance, men Barca skal nok klare det, på den korte og den lange bane. Vi har nogle meget lovende knægte rendende på La Masia og B-hold, som i fremtiden vil tage over, såfremt man viser dem tillid og tiltro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg takker for røvfulden visca- den var tiltrængt...
Men det er nok også mere frygten for at roberto, espinosa, dølle, rafinha, montoya, tello og bartra skal forsvinde- kort sagt den fremtidige udvikling for talenterne og derfor er jeg modstander af flere køb, med undtagelse af en til defensiven. Pique sejler ofte som en fuld høne og tarzan er oppe i alderen

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mkj 77 skrev:Jeg takker for røvfulden visca- den var tiltrængt...
Men det er nok også mere frygten for at roberto, espinosa, dølle, rafinha, montoya, tello og bartra skal forsvinde- kort sagt den fremtidige udvikling for talenterne og derfor er jeg modstander af flere køb, med undtagelse af en til defensiven. Pique sejler ofte som en fuld høne og tarzan er oppe i alderen

Ok, hvis det scenarie som du har stillet op, bliver en realitet er det selvfølgelig bekymrende. Jeg tror dog ikke, det kommer så vidt, Rosell kan ikke tillade sig at gøre alt, han har lyst til. Han skal stadig tænke på, at der findes en god mulighed for at vælte ham, og hvis han smider alle talenter på porten, vil det være en rigtig god grund.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

SuperPedro

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SuperPedro »

Sky Sports: United vil byde 35 mio pund for Cesc.

I call BS. Selvom det er Sky.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

SuperPedro skrev:Sky Sports: United vil byde 35 mio pund for Cesc.

I call BS. Selvom det er Sky.
Ved du hvad, jeg tror godt at der kan være sandhed bag rygtet, men Barcelona sælger ham ikke, da de har brug for ham, især nu hvor Thiago er væk. Hvis Barcelona skulle ende med at sælge ham, vil det være til et beløb ingen ville kunne sige nej til, og dette beløb har United ikke.
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5231
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Tw Cesc: "Good luck, @Thi_Alcantara91, see you soon! We will miss you! pic.twitter.com/86D9G9sZJD" [@cesc4official] #fcblive

SuperPedro

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SuperPedro »

emo skrev:
SuperPedro skrev:Sky Sports: United vil byde 35 mio pund for Cesc.

I call BS. Selvom det er Sky.
Ved du hvad, jeg tror godt at der kan være sandhed bag rygtet, men Barcelona sælger ham ikke, da de har brug for ham, især nu hvor Thiago er væk. Hvis Barcelona skulle ende med at sælge ham, vil det være til et beløb ingen ville kunne sige nej til, og dette beløb har United ikke.
Den er god nok, det er overalt nu..De siger 30 mio på diverse kilder..altså Euro, mens Sky siger 35 mio pund..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

SuperPedro skrev:De siger 30 mio på diverse kilder..altså Euro, mens Sky siger 35 mio pund..
Doooooping!




Bort set fra det, har jeg nu ret svært ved at forestille mig, der skulle være hold i de rygter!
Senest rettet af JonasV man jul 15, 2013 1:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Nej tak. Der er mere brug for Cesc nu, end da vi hentede ham for to år siden.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Sky Sports er meget troværdige og plejer at have styr på sit Shit. Især når det er med et engelsk hold at gøre.

Men jeg tror dog ikke på at Barca vil sælge Cesc. Det er mere der problematikken ligger.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Sælg ham og hent bendtner!!!!så er chancen der, kom så

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster