Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Culé »

Cesc bliver ikke solgt. Han bliver en stor profil i fremtiden - nogen der vil vædde? ;-)

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jakob »

Drake skrev:SÅ sælg til Arsenal.
Jeg er ikke enig. Giv ham mindst en sæson mere til at forbedre sit bundniveau.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Culé »

Cesc: "If people whistle, you can only accept that. They pay, so they can do what they want. I knew what I could expect." [onda cero]
Uden at gå for meget off-topic, hvad er folks mening så til det her med at buhe af eget hold og spillere. Man må jo sige at det er rimlig meget modsat den danske fankultur fx.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Er det? Synes da også at vi viser vores utilfredshed her i DK, på stadion. Jeg gør.
Det er imo helt fint at buhe og pifte EFTER en kamp, hvis man mener at holdet har skuffet i en periode og det ikke er til st være mere. Men under en kamp skal man altid støtte, selv når man er uhjælpeligt bagud.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Sv: 4 - Francesc

Indlæg af Culé »

emo skrev:Er det? Synes da også at vi viser vores utilfredshed her i DK, på stadion. Jeg gør.
Det er imo helt fint at buhe og pifte EFTER en kamp, hvis man mener at holdet har skuffet i en periode og det ikke er til st være mere. Men under en kamp skal man altid støtte, selv når man er uhjælpeligt bagud.
Ja, ved godt at publikum i DK kan finde på at buhe af holdet efter en kamp, men i Spanien buher man jo indimellem også under selve kampen, hvilket man jo ikke rigtig oplever i DK. Nogen her i landet ville jo nok mene at det var en taberattitude ikke at støtte sit hold?

Men som Cesc udtrykker det synes jeg personligt selv at det er i orden, for det er jo på sin vis rigtigt at det bl.a. er publikum der betaler spillerne deres løn.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Som følge af hans opvækst/karriere i byen og klubben, er han jo udemærket klar over, at publikum på Camp Nou er af den kræsne slags. Det er sjældent den der uforbeholdne støtte, som man oplever man andre steder - derimod forholder man sig afventende og vurderer undervejs i kampen, om man synes det er værd at applaudere hvad der foregår - eller ytre sig mindre begejstret.
Til tider kan jeg godt ærgre mig over, at Camp Nou ofte er så stille, men omvendt forstår jeg også godt at man kommer til at have høje forventninger til hvad der foregår på grønsværen, og på sin vis er det også godt at spillerne ved, de er nødt til at levere gode sager for at blive hyldet.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Culé »

JonasV skrev:Som følge af hans opvækst/karriere i byen og klubben, er han jo udemærket klar over, at publikum på Camp Nou er af den kræsne slags. Det er sjældent den der uforbeholdne støtte, som man oplever man andre steder - derimod forholder man sig afventende og vurderer undervejs i kampen, om man synes det er værd at applaudere hvad der foregår - eller ytre sig mindre begejstret.
Til tider kan jeg godt ærgre mig over, at Camp Nou ofte er så stille, men omvendt forstår jeg også godt at man kommer til at have høje forventninger til hvad der foregår på grønsværen, og på sin vis er det også godt at spillerne ved, de er nødt til at levere gode sager for at blive hyldet.
Netop, somsagt uden at gå for meget off-topic, var mit spørgsmål bare hvordan folk har det med det?

Eftersom vi jo ikke er fødte catalanere er det jo noget vi (jeg) bemærker fordi vi jo er vant til den her attitude med at støtte holdet i med -og modgang.

Tænker at det også kan skyldes klubbens særlige "ejerstruktur" at der er så meget politik indblandet?

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Parla »

Har overvejet at tage til Barcelona og gemme mig tæt på Cesc hele ferien, hver gang han er ved at tage et stykke kage hopper jeg ind og hapser det. Så er Fabregas tilbage i god form i løbet af ingen tid.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Oh... Yeah. We judge too much, too quick. Let's look at ourselves first
Du har det hårdt Cesc..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Culé »

Cesc og Messi har godt nok gang i deres "dobbeltdate" med koner/kærester på Ibiza, men hold da op de spanske spillere elsker godt nok Ibiza.

Her bliver der lige hilst på Isco

Billede

Og Bartra hænger tilsyneladende også ud på Ibiza og har måske fundet sig en lille sød en. (Håber det er i orden at poste denne slags topløse billede) :smile:

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Det er mere end i orden :glad: Hvorfor kunne Messi og Cesc ikke lige kidnappe Isco med tilbage til Barcelona..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg syntes det er alletiders valg af bartra, hun virker som en sød og naturlig, sund og rask pige.;)

Er det bare mig- men har messi ikke taget en del på i muskelmasse?

BarçaDK

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Bartras dame veeed da, at hun havner topløs i diverse medier ved at være det på stranden med Bartra. Ergo kan hun lide det.

Dunk hende, og så kom videre, Marc!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

Hvad mener folk egenligt. Kan Cesc spille Xavis rolle, og overtage pladsen?

Det er der jeg helst ser ham, for jeg er ikke fan af at han skal være oppe omkring feltet. Det synes jeg han har for langsomme og for stive bevægelser til. Han skal være lidt længere tilbage og styre spillet, også kan han tage hans dybdeløb en gang imellem.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Champione »

Thiagos skifte er en gave for Cesc.
For helt ærligt, så har vi ikke brugt ham rigtigt endnu..
Han ER nemlig som du skriver, ikke en 9'er..
Han er en anden type en Xavi, men i Arsenal var han bedst dér..
Dybdeløb og sene løb i feltet - der er han farlig..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster