Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Jeg jubler hvis han bliver, men det tror jeg ikke han gør. HVIS Mazinho har sagt det der, så er højst sandsynligt for at presse United. Det er ikke længe siden at han udtalte, at United ville være den ideelle klub for Thiago. Men nu er det MD, så ved ikke hvor troværdigt det er. Jeg er stadig helt overbevist om at han skifter, og det bunder blandt andet i Sports artikler på det seneste - en avis af den kaliber, kan simpelthen ikke risikere sin allerede opbyggede credibility, ved at digte historier.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15164
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1137 gange
Kontakt:

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

Bare vent og se når han smutter så vil han sige at den beslutning er taget for lang tid siden :roll:
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

#Thiago to #MUFC is now a done deal!! All that's left is medical! Moyes first big signing is #Thiago.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Hahahahhaha, fuck this. Jeg støtter ikke ledelsen et sekund mere. Det her transfervindue har udviklet sig til en joke.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
#Thiago to #MUFC is now a done deal!! All that's left is medical! Moyes first big signing is #Thiago.
Hvem er kilden?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:
#Thiago to #MUFC is now a done deal!! All that's left is medical! Moyes first big signing is #Thiago.
Hvem er kilden?
Ham her:

https://twitter.com/FLNewss

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Champione »

Villa og Thiago salg og 20 millioner euro i kassen.
Er simpelthen så latterligt!!
---------------------------------------
Barca is my religion!

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:
#Thiago to #MUFC is now a done deal!! All that's left is medical! Moyes first big signing is #Thiago.
Hvem er kilden?
Ham her:

https://twitter.com/FLNewss
Kig på min post om flnewss.
Igår skrev han at Thiago var på vej med executive airlines til Manchester. Fra barcelona. Og var så kæk at skrive flynummeret. Jeg tjekkede det. Det var en afgang fra 25.juni fra St. JOHN'S Caribien til valencia. Jeg skrev han løj. Og at det var falske oplysninger, og hvad skete der? Jeg blev blokeret!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

SuperPedro skrev:Dagens sjove indslag:

LatestSports ‏@FLNewss 1h

Also #MUFC fans we are hearing #Thiago is on Spanish business jet flight EXU112 due in Manchester Airport tonight at midnight from Barcelona

Og så gik jeg herind på denne adresse:
http://uk.flightaware.com/live/flight/EXU112

Skrev en kommentar:
@FLNewss it only takes one little simple check to see if ur lying..And u are.. No such flight scheduled last was from St Johns 2 Valencia!

Og blev så blokeret fra at skrive og kommentere og se trådene...Løgnere!
:-D
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af klogfyr »

Nu ved jeg godt at der foregår en masse forhandlinger under bordet i fodbold, men teknisk set er det så ikke forbudt for United at forhandle med Thiago før de har fået barcas accept eller har indløst hans frikøbsklausul?

Så vidt jeg ved så har barca ikke modtaget noget officielt bud fra United, hvilket vel må betyde at de heller ikke må forhandle med Thiago andet end sige de er interesseret og spørge om han er interesseret i at skifte.

Men som sagt, så foregår der nok forhandlinger alligevel.

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Se, det troede jeg også. Men vi læser ofte at alle detaljerne for en kontrakt med en spiller er på plads, og det kun er selve overgangsummen man mangler at få på plads. Vi kunne blandt andet læse at Neymar var enig med Barca men Barca manglede at blive enige med sælgerne, vi læser også nu at Barca kan have detaljerne på plads med Silva men Barca mangler at aftale en overgangsum med PSG, osv, osv...

Så ved sq ikke længere hvad man må og ikke må. Men kan huske nogle sager hvor der blev straffet fordi man handlede udenom loven.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

SuperPedro skrev:
Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:
Brombi skrev:
#Thiago to #MUFC is now a done deal!! All that's left is medical! Moyes first big signing is #Thiago.
Hvem er kilden?
Ham her:

https://twitter.com/FLNewss
Kig på min post om flnewss.
Igår skrev han at Thiago var på vej med executive airlines til Manchester. Fra barcelona. Og var så kæk at skrive flynummeret. Jeg tjekkede det. Det var en afgang fra 25.juni fra St. JOHN'S Caribien til valencia. Jeg skrev han løj. Og at det var falske oplysninger, og hvad skete der? Jeg blev blokeret!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Ja de virker heller ikke så troværdige, men de ramte ellers plet hvad angår Rooney.. Men sweet du bustede dem, kæft nogle idioter.. Unfollower med det samme! :)

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Pepe til man city?? Thiago til mufc og bony til swansea??? Hvad er op og ned- øl i sommervarmen og nyhedef ef ikke godt???

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15164
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1137 gange
Kontakt:

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

Skal vi ikke bare blive enige om at Thiago er et stort flop og at ham kommer vi ikke til at savne.
Når det er sagt så kan vi også lukke tråden. Ok! :D
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... ID=HP_BN_1

Underlig udmelding at komme med til deres officielle hjemmeside... Det virker lidt som om den transfer ikke er så sikker alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster