Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

Billede

Han er egentlig bare klam..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af JonasV »

Det er bare klamt, hvis det virker...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Skydefinten »

:eek:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:Pinocchio har ingen klasse, og buh huh for ham, men der er utallige unge mennesker i dette land og andre lande, som har en hårdere opvækst end ham eller har haft, men det betyder ikke, at man skal være en narrøv, når man opnår berømmelse og rigdom. Det havde klædt ham, at have en ydmyg tilgang til livet, især når man tænker på hans baggrund. Desværre er det oftest sådan, at disse individer bliver utålelige, når de bliver rige, og glemmer helt deres baggrund, og skal spille smart. Jeg er efterhånden ret træt af hans falske gråden, og at det altid er de andres skyld. Han skal mande sig op, og lade være med at være sådan en primadonna.


Pep har klasse, og giver ikke igen, fordi han er velopdragen, og har lært, at klovne som Pinocchio, skal man bare lade være.
Det er så primitivt at kalde ham primadonna og skrive "buh huh", blot fordi han står frem med nogle (tydeligvis) ikke accepterede følelser. Zlatan påtager sig på intet tidspunkt i bogen offerrollen, han gør nærmere en dyd ud af det modsatte, hvorfor det netop bliver troværdigt, når han endelig præsenterer sin usikre og følsomme side i Barcelona-kapitlerne.

Brombi skrev:Det er egentlig utroligt hvor naive folk herinde her. Det er en selviscenesættende bog, med halve sandheder fra Barca tiden, som blot skal retfærdiggøre "macho stjernens" failure i Barca.

Hans beskrivelse om barndommen er ligeledes selviscenesættende, med noget der ligner overdrivelser for at passe ind i den rolle han prøver at påtage sig.
Du har måske bedre kendskab til hvordan det præcis foregik end os andre?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:Pinocchio har ingen klasse, og buh huh for ham, men der er utallige unge mennesker i dette land og andre lande, som har en hårdere opvækst end ham eller har haft, men det betyder ikke, at man skal være en narrøv, når man opnår berømmelse og rigdom. Det havde klædt ham, at have en ydmyg tilgang til livet, især når man tænker på hans baggrund. Desværre er det oftest sådan, at disse individer bliver utålelige, når de bliver rige, og glemmer helt deres baggrund, og skal spille smart. Jeg er efterhånden ret træt af hans falske gråden, og at det altid er de andres skyld. Han skal mande sig op, og lade være med at være sådan en primadonna.


Pep har klasse, og giver ikke igen, fordi han er velopdragen, og har lært, at klovne som Pinocchio, skal man bare lade være.
Det er så primitivt at kalde ham primadonna og skrive "buh huh", blot fordi han står frem med nogle (tydeligvis) ikke accepterede følelser. Zlatan påtager sig på intet tidspunkt i bogen offerrollen, han gør nærmere en dyd ud af det modsatte, hvorfor det netop bliver troværdigt, når han endelig præsenterer sin usikre og følsomme side i Barcelona-kapitlerne.

Brombi skrev:Det er egentlig utroligt hvor naive folk herinde her. Det er en selviscenesættende bog, med halve sandheder fra Barca tiden, som blot skal retfærdiggøre "macho stjernens" failure i Barca.

Hans beskrivelse om barndommen er ligeledes selviscenesættende, med noget der ligner overdrivelser for at passe ind i den rolle han prøver at påtage sig.
Du har måske bedre kendskab til hvordan det præcis foregik end os andre?
Det er jo ikke det han gør. Han tuder stort set hele vejen igennem. Opholdet i Ajax, i Malmö FF, Juve og Barca. Det er Zlatan mod verdenen. Og hold op med, at bruge retorikken, hvor du kalder folk for primitive. Jeg henvender mig ikke sådan over for dig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Jeg har ikke kaldt nogen primitiv - jeg sagde, det var primitivt. "Han tuder hele vejen igennem", come on, drop machogamet. Han viser blot menneskelighed i bogen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Jeg har ikke kaldt nogen primitiv - jeg sagde, det var primitivt. "Han tuder hele vejen igennem", come on, drop machogamet. Han viser blot menneskelighed i bogen.


Han viser netop ikke menneskelighed, for havde han det, så ville han også se, at det ikke alene var de andres skyld, men at han også havde en finger eller to med i hele suppedasen. Hvis han havde lidt ære og mandsmod, så havde han bare lagt det bag sig.


Når du skriver, at det er primitivt, så insinuerer du, at jeg er primitiv. Drop retorikken, og kan du ikke det, så stopper vi diskussionen her, for det gavner ingen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:
Brombi skrev:Det er egentlig utroligt hvor naive folk herinde her. Det er en selviscenesættende bog, med halve sandheder fra Barca tiden, som blot skal retfærdiggøre "macho stjernens" failure i Barca.

Hans beskrivelse om barndommen er ligeledes selviscenesættende, med noget der ligner overdrivelser for at passe ind i den rolle han prøver at påtage sig.
Du har måske bedre kendskab til hvordan det præcis foregik end os andre?
Det er da en underlig måde at sætte det op på, bare fordi jeg har en anden holdning end dig. Jeg forholder mig blot kritisk til en i forevejen skør person - ikke excentrisk, nej, han er afstumpet og skør i sin måde at snakke på. Jeg lader mig ikke påvirke ligeså let som dig i hvert fald. Jeg har ikke rigtig noget til overs for Zlatan, og det er blandt andet på grund hans retarderede retorik i pressen, men også måden han omtalte vores spillere efterfølgende. En flok dukse husker jeg at han kaldte dem.

Bare fordi man er opvokset i et fattigt kvarter (Rosengård er jo bare Sveriges svar på Blågaard), behøver man ikke at opføre sig som en tosse. Jeg husker at Van der Vaart holde en fest fordi Zlatan forlod Ajax, så der må være noget :)

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Det her kunne ligeså godt være møntet på Pinocchio, hvis bare Pep gad, at svare tilbage. Men han(Pep) har klasse, og forholder sig stille.



http://www.youtube.com/watch?v=xIPRIIETpGU

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:
Quaresma skrev:Jeg har ikke kaldt nogen primitiv - jeg sagde, det var primitivt. "Han tuder hele vejen igennem", come on, drop machogamet. Han viser blot menneskelighed i bogen.


Han viser netop ikke menneskelighed, for havde han det, så ville han også se, at det ikke alene var de andres skyld, men at han også havde en finger eller to med i hele suppedasen. Hvis han havde lidt ære og mandsmod, så havde han bare lagt det bag sig.


Når du skriver, at det er primitivt, så insinuerer du, at jeg er primitiv. Drop retorikken, og kan du ikke det, så stopper vi diskussionen her, for det gavner ingen.
Lagt det bag sig? Det er hans biografi, g - han skal jo netop fortælle om, hvad der er sket i hans liv. Han viser menneskelighed, når han beretter om hans store usikkerhed og frustration over, at han aldrig til fulde forstod situationen med Pep.

Dvs. at hvis en person gør noget dumt, er personen konsekvent dum? Du ser spøgelser. Hvis jeg syntes, du var primitiv all the time, ville jeg slet ikke debattere med dig.
Brombi skrev:
Quaresma skrev:
Brombi skrev:Det er egentlig utroligt hvor naive folk herinde her. Det er en selviscenesættende bog, med halve sandheder fra Barca tiden, som blot skal retfærdiggøre "macho stjernens" failure i Barca.

Hans beskrivelse om barndommen er ligeledes selviscenesættende, med noget der ligner overdrivelser for at passe ind i den rolle han prøver at påtage sig.
Du har måske bedre kendskab til hvordan det præcis foregik end os andre?
Det er da en underlig måde at sætte det op på, bare fordi jeg har en anden holdning end dig. Jeg forholder mig blot kritisk til en i forevejen skør person - ikke excentrisk, nej, han er afstumpet og skør i sin måde at snakke på. Jeg lader mig ikke påvirke ligeså let som dig i hvert fald. Jeg har ikke rigtig noget til overs for Zlatan, og det er blandt andet på grund hans retarderede retorik i pressen, men også måden han omtalte vores spillere efterfølgende. En flok dukse husker jeg at han kaldte dem.

Bare fordi man er opvokset i et fattigt kvarter (Rosengård er jo bare Sveriges svar på Blågaard), behøver man ikke at opføre sig som en tosse. Jeg husker at Van der Vaart holde en fest fordi Zlatan forlod Ajax, så der må være noget :)
Det er bestemt ikke underligt. Du konkluderer jo netop selv, at folk er "naive", såfremt de ikke deler samme opfattelse som dig. Du holder kun fast i det negative, og hvis du læste bogen, ville du måske få et lidt mere nuanceret billede af manden. Du dømmer ham som afstumpet og skør, hvilket ikke ligefrem får din vurdering af hændelserne til at fremstår mindre subjektiv og forudindtaget.

Jeg står med de bedste kort på hånden, fordi jeg accepterer, at han er et menneske med gode og dårlige sider som alle andre, og fordi jeg hverken specielt godt kan lide ham, eller har et horn i siden på ham som du.

Når man er en så kontroversiel person som Zlatan, er det klart, at man deler vandene, hvorfor han selvfølgelig har nogle haters - det betyder ikke nødvendigvis, at han er en dårlig person. Hvad kan du bruge til at Van der Vaart holdt en fest? Det kan lige så godt have forholdt sig sådan, at det var Van der Vaart, der var idioten, who knows. Ajax' omklædningsrum var splittet, hollænderne mod udlændingene, gæt hvem der var inviterede til Van der Vaarts lille fest... Du kunne i princippet lige så godt nævne, de spillere som Zlatan er tæt knyttet til og som resten af omverdenen opfatter som sympatiske, Piqué og Maxwell er gode eksempler. Hvis vi følger din logik, må Zlatan altså dermed være en great guy, grundet hans venskab med de to. Oder was?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

Jeg har læst bogen, og jeg er ikke ligeså påvirket som dig. Jeg siger blot at du skal forholde dig lidt kritisk og ikke være så godtroende. Mht det første spørgsmål du stillede, så nej, mit forhold til Pep er ikke blevet dårligere pga den selviscenesættende bog. Zlatan har ved flere lejligheder optrådt afstumpet, både for og ude for banen.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Jeg køber bare ikke hele Zlatans appel. Hvordan kan en mand, som uafbrudt kommer med beskyldninger mod alt og alle, have ret i alt. Han virker utroværdig i mine øjne. Det er alle de andre, som er skyld i, at han får dårlig behandling, men han er jo også dydsmønster. Med hans historik in mente, så vælger jeg, at tro, at største delen af skylden er hans. Så må vi være enige om, at være være uenige.


Det er da altid noget, når du ikke opfatter mig, som primitiv "all the time", men bare noget af tiden.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:Jeg har læst bogen, og jeg er ikke ligeså påvirket som dig. Jeg siger blot at du skal forholde dig lidt kritisk og ikke være så godtroende. Mht det første spørgsmål du stillede, så nej, mit forhold til Pep er ikke blevet dårligere pga den selviscenesættende bog. Zlatan har ved flere lejligheder optrådt afstumpet, både for og ude for banen.
Jeg forholder mig kritisk, men ikke overkritisk som dig. Jeg æder ikke alt, hvad der står i bogen råt, men jeg anerkender, at der skal to til en tango, hvorfor jeg slef. også tager Zlatans opfattelse i betragtning. Du æder Peps udlægning (eller mangel på samme) råt, og giver ikke en skid for Zlatans - jeg balancerer mere mellem de to.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:Jeg køber bare ikke hele Zlatans appel. Hvordan kan en mand, som uafbrudt kommer med beskyldninger mod alt og alle, have ret i alt. Han virker utroværdig i mine øjne. Det er alle de andre, som er skyld i, at han får dårlig behandling, men han er jo også dydsmønster. Med hans historik in mente, så vælger jeg, at tro, at største delen af skylden er hans. Så må vi være enige om, at være være uenige.
Zlatan har aldrig sagt, at han selv er et dydsmønster. Du mistillid til Zlatan, hvorfor du ikke tror noget, der kommer ud af mandens mund, så vi er låst fast.
Det er da altid noget, når du ikke opfatter mig, som primitiv "all the time", men bare noget af tiden.
Ohhhhh, come on.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Dvs. at hvis en person gør noget dumt, er personen konsekvent dum? Du ser spøgelser. Hvis jeg syntes, du var primitiv all the time, ville jeg slet ikke debattere med dig.


Når du skriver sådan, så er det lidt svært ikke, at blive henledt til at tro, at du noget af tiden, synes at jeg er primitiv, men fred være med det.


Jeg har aldrig haft noget imod Zlatan, men jeg har bare lært, at han lukker meget lort ud, og man skulle tro, at han var blevet voksen, men det er han bare aldrig blevet, og tror heller ikke at han bliver.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster