Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Marinho (ex-Barcelona): "I'm friends with Santos executives, Neymar's transfer is well-advanced. Sooner or later he'll play at Barça." [com]
Læste det som Mourinho... damn :P.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Villas-Boas (coach Chelsea): "Neymar deal is done, it's under lock and key. Don't know his new club, but unfortunately it's not us." [terra]
Barca?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
Villas-Boas (coach Chelsea): "Neymar deal is done, it's under lock and key. Don't know his new club, but unfortunately it's not us." [terra]
Barca?.
Ja, så er min drøm om Bojan tilbage i fuld hopla i hvert fald definitivt død.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Villas-Boas (coach Chelsea): "Neymar deal is done, it's under lock and key. Don't know his new club, but unfortunately it's not us." [terra]
Barca?.
Nope. Swansea.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20892
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have a principal deal with Santos attacker Neymar (20) for a transfer in 2014, although that date could be brought forward [sport]

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Kan allerede se nu, hvor farligt et angreb bestående af Messi, Alexis og Neymar kunne være, hvis de alle bruger deres kompetencer rigtigt. Men, ville synes det er rigtig synd, hvis Pedro, Afellay og Villa (Cuenca og Tello), skulle tage plads på bænken - og værste fald, tribunen.
Selvom Villa til den tid er 32 år, mener jeg ikke han burde gemmes væk - formentlig på grund af den store kærlighed jeg har til ham ;-)

Samtidig med, vi har Cesc, Iniesta, Xavi, Thiago til de to midtbane pladser - så ender vi med et luksusproblem.
Jeg stoler dig på at Pep og staben nok skal klare ærterne ;)

El Messias

Re: Neymar da Silva

Indlæg af El Messias »

Hotnuk skrev:Kan allerede se nu, hvor farligt et angreb bestående af Messi, Alexis og Neymar kunne være, hvis de alle bruger deres kompetencer rigtigt. Men, ville synes det er rigtig synd, hvis Pedro, Afellay og Villa (Cuenca og Tello), skulle tage plads på bænken - og værste fald, tribunen.
Selvom Villa til den tid er 32 år, mener jeg ikke han burde gemmes væk - formentlig på grund af den store kærlighed jeg har til ham ;-)

Samtidig med, vi har Cesc, Iniesta, Xavi, Thiago til de to midtbane pladser - så ender vi med et luksusproblem.
Jeg stoler dig på at Pep og staben nok skal klare ærterne ;)
Men er du virkelig så imponeret over Villa? Personligt har han virkelig skuffet mig med sine mange ringe præstationer. Efter min mening har han spillet flere dårlige kampe end gode kampe for Barca. Han har dog enkelte hvor alt kører, jeg synes bare hans bundniveau er for lavt.
En fyr som Alexis var langt mindre hypet end Villa, og jeg synes han har gjort det længder bedre end Villa i sin debutsæson.

Hotnuk

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Hotnuk »

Den store kærlighed jeg har til ham, er en jeg har haft rigtig længe - er 100% enig i, at han ikke har præsteret i denne sæson.
Men fulgte han i Valencia og blev virkelig lykkelig over hans transfer til Barcelona.
Så selvom han skulle sælges (hvilket jeg ikke håber), vil jeg følge ham ligemeget hvad :-)

El Messias

Re: Neymar da Silva

Indlæg af El Messias »

Hotnuk skrev:Den store kærlighed jeg har til ham, er en jeg har haft rigtig længe - er 100% enig i, at han ikke har præsteret i denne sæson.
Men fulgte han i Valencia og blev virkelig lykkelig over hans transfer til Barcelona.
Så selvom han skulle sælges (hvilket jeg ikke håber), vil jeg følge ham ligemeget hvad :-)
Han var også giftigheden selv i Valencia. Hvis han kunne finde samme kynsime i Barca ville det virkelig være lækkert!

teemuss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af teemuss »

jeg ville ikke blive overrasket hvis vi så ham i barca til sommer

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... arcaq.html
:smile:

El Messias

Re: Neymar da Silva

Indlæg af El Messias »

Man har lov at håbe!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Det ville være såååå fedt !!

Hvis det sker - og jeg i mellemtiden har nået at vinde i lotto - så giver jeg en øl til alle herinde !!!!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Han var helt anonym i kampen imod Bosnien i aftes, puha hvor han kom med lidt. :lol:
Allez...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Fik slet ikke set kampen !

Men kan næsten ikke se ham fejle på det hold vi har nu .. Ved godt at Brasiliens hold er crazy rent offensivt .. Men han burde gøre det godt vil jeg mene :)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Mener også at han vil gøre det godt i Barca, så længe han få integreret sig ordenligt, sådan vil det være med de fleste spillere der har potentialet. Hvis han er den rette, kommer han nok... ;)
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster