Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Sergenten »

Parla skrev:Billede

Lidt ondt.
Og ikke sjovt. David Villa rocks.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Men vi ved jo allesammen godt at det nok er det der kommer til at ske. Enten Villas eller Thiagos nummer. Det er jo også derfor at han på mandag bliver præsenteret uden nummer fordi man først bliver nød til at afhænde Villa eller Thiago (gud forbyde det)

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Godt nok ikke bekræftet af klubben men Mundo Deportivo er ude med detaljerne for Neymar's første dag i Barcelona:

12.00 Arrival
12.50 Medical tests
17.00 Signature
18.00 Camp Nou
19.00 Press conference

Studsede også over rækkefølgen i artiklen på forsiden. Plejer pressemødet altid at ligge før præsentationen for publikum eller?

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

70000 ventes at møde op til hans præsentation på mandag, og dermed ny rekord! Euforien er allerede begyndt, de første mange skilte med velkommen Neymar var at finde igår til Copa Catalunya finalen igår!

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Det er mange. Gad vide hvor mange der ville komme til en Messi præsentation, i dag. Måske fuldt hus, måske det plus mini Estadi måske begge plus endnu en Camp Nou, og de omkringliggende haller.
Allez...

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Jeg ville ikke komme :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »



Neymar virker virkelig som en god knægt! Tror han falder rigtig godt til og kan overhovedet ikke se ham som typen der har stjernenykker. Ligner en sympatisk type imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Når Alves siger han er ydmyg i forhold til sit skifte og ved han kommer til en af verdens største klubber, så tror jeg det passer. Hans egne udtalelser virker da også helt nede på jorden. Der var lidt negativt i medierne omkring Neymar, men det holdte vel op for 3-4 år siden, hvor han var en knægt på 17-18 år.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:

Neymar virker virkelig som en god knægt! Tror han falder rigtig godt til og kan overhovedet ikke se ham som typen der har stjernenykker. Ligner en sympatisk type imo.
Jeg er fan. Han ville slet ikke passe ind i Madrid, med så ydmyg en attitude. :twisted:

The Boss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af The Boss »

Elbarca skrev:Når Alves siger han er ydmyg i forhold til sit skifte og ved han kommer til en af verdens største klubber, så tror jeg det passer. Hans egne udtalelser virker da også helt nede på jorden. Der var lidt negativt i medierne omkring Neymar, men det holdte vel op for 3-4 år siden, hvor han var en knægt på 17-18 år.

Jeg er bange for, at pressen kører på ham vedrørende hans attitude. Det minder lidt om da Zlatan blev købt. Der var han dømt før han nåede at træde på banen. Spillerne får vel også et indtryk af den nye spiller via de diverse ting, der bliver skrevet i medierne. Mener jeg har læst, at Montoya udtaler, at Neymar skal opføre sig ordentligt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

The Boss skrev:
Elbarca skrev:Når Alves siger han er ydmyg i forhold til sit skifte og ved han kommer til en af verdens største klubber, så tror jeg det passer. Hans egne udtalelser virker da også helt nede på jorden. Der var lidt negativt i medierne omkring Neymar, men det holdte vel op for 3-4 år siden, hvor han var en knægt på 17-18 år.

Jeg er bange for, at pressen kører på ham vedrørende hans attitude. Det minder lidt om da Zlatan blev købt. Der var han dømt før han nåede at træde på banen. Spillerne får vel også et indtryk af den nye spiller via de diverse ting, der bliver skrevet i medierne. Mener jeg har læst, at Montoya udtaler, at Neymar skal opføre sig ordentligt.
Men Alves har jo nærmest ikke lavet andet end at vouche for Neymar. Og Neymar har utallige gange udtrykt sig i nærmest underdanige vendiger, når det kommer til Messi. Tror ikke det er i spillertruppen der er bekymring vedr. hans attitude, hvis der er.

The Boss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af The Boss »

Men Alves har jo nærmest ikke lavet andet end at vouche for Neymar. Og Neymar har utallige gange udtrykt sig i nærmest underdanige vendiger, når det kommer til Messi. Tror ikke det er i spillertruppen der er bekymring vedr. hans attitude, hvis der er.[/quote

Jeg håber du har ret.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Sergenten »

Jeg tror umiddelbart den eneste fare omkring Neymar bliver, om Messi vil give ham snor på banen til at udfolde sig. Synes man har set et par gange at Messi har været ude med riven efter både Alexis og David Villa når de har brændt en chance eller forsøgt at gå selv.

Han kommer, med mindre han virkelig er PISSE god, til at opleve, at niveauet til træningen med Barca er væsentligt højere end i Santos.
Dette afføder sandsynligvis en vis ydmyghed helt naturligt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Neymar er ikke mere primadonna end f.eks. Xavi og Alves - faktisk synes jeg tværtimod, at det skinner igennem, at der stadig er lidt skoledreng gemt i ham. Hans personlighed minder på ingen måde om Zlatans.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Han virker som alle andre på 21 år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster