Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Har netop læst hans biografi - Guardiola bliver ikke ligefrem hyldet i den. Jeg er dog uenig i, at Zlatan skulle være bitter, og derfor har "svinet" klubben uden grund. Han roser jo Iniesta, Messi, Xavi etc., og siger, at de er venlige, gode mennesker, men konstaterer ydermere, at han bare ikke selv passede ind i truppen.

Uanset hvad er mit syn på Guardiola en smule anerledes. Ikke fordi jeg æder alt hvad Zlatan skriver råt, men fordi jeg anerkender, at der skal to til en tango, og at Zlatan-Guardiola-konflikten skal ses fra begge sider. Jeg synes i grunden ikke, at Zlatan lader til at decideret foragte Guardiola, han virker nærmere uforståen og chokeret over hvordan, hans ophold i Barca udviklede sig, og at han aldrig rigtig forstod, hvad hans og Guardiolas konflikt handlede om. Det er heller ikke sikkert, at Guardiola er helt klar over det.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af JonasV »

Jeg læste den også for nylig. Interessant - eller i hvert fald underholdende - læsning. Det kunne så bare være virkelig interessant, hvis Pep ville skrive sin ucensurerede version af sagen (never gonna happen), for jeg har simpelthen så svært ved at tro på at han bare begyndte at ignorere Zlatan fordi han var for konfliktsky til at sige "Hør her makker, Messi er stjernen og når han ønsker at spille en given position, får han lov til det".

Personligt har jeg altid haft et blødt punkt for den lange lemmedasker af en svensker (hvis der er noget der hedder guilty pleasures i fodbold, må det være noget i den stil) og jeg ærgrede mig også da han røg til Milan, men jo mere indblik man får i hans person via bogen, virker det som et for stort mismatch med Zlatan og Barça. "Klubben over spilleren"-klubben og "spilleren over klubben"-spilleren.
Han beskriver jo selv hvordan han til at starte med virkelig prøvede at lægge bånd på sit ego, men det du'r jo bare heller ikke, hvis det er rent spil for galleriet og han reelt slet ikke kan se meningen med ydmyghed som en klub-værdi.

Men for fa'en, hvor ville jeg ønske det havde fungeret med ham i klubben.

I øvrigt, så gør bogen ingenting når det kommer til at ændre ens indtryk af at Mino Raiola er en kæmpenar...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

JonasV skrev:Jeg læste den også for nylig. Interessant - eller i hvert fald underholdende - læsning. Det kunne så bare være virkelig interessant, hvis Pep ville skrive sin ucensurerede version af sagen (never gonna happen), for jeg har simpelthen så svært ved at tro på at han bare begyndte at ignorere Zlatan fordi han var for konfliktsky til at sige "Hør her makker, Messi er stjernen og når han ønsker at spille en given position, får han lov til det".

Personligt har jeg altid haft et blødt punkt for den lange lemmedasker af en svensker (hvis der er noget der hedder guilty pleasures i fodbold, må det være noget i den stil) og jeg ærgrede mig også da han røg til Milan, men jo mere indblik man får i hans person via bogen, virker det som et for stort mismatch med Zlatan og Barça. "Klubben over spilleren"-klubben og "spilleren over klubben"-spilleren.
Han beskriver jo selv hvordan han til at starte med virkelig prøvede at lægge bånd på sit ego, men det du'r jo bare heller ikke, hvis det er rent spil for galleriet og han reelt slet ikke kan se meningen med ydmyghed som en klub-værdi.

Men for fa'en, hvor ville jeg ønske det havde fungeret med ham i klubben.

I øvrigt, så gør bogen ingenting når det kommer til at ændre ens indtryk af at Mino Raiola er en kæmpenar...
Hahhahah, word. Men ikke desto mindre, ville jeg gerne have ham som agent, såfremt jeg var professionel!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Reevenge »

Han er desværre med mod os i begge kampe. En klar forringelse af vores chancer for videre avancement. Vi burde dog stadig gå videre over 2 kampe, men der er en verden til forskel på PSG med og uden Zlatan. En af de bedste i verden, hvis ikke den bedste fuldblodsangriber i verden p.t

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Lopezzz »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... barca.html

Han skal takke manden som står bag det hele og det er Platini.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... barca.html

Han skal takke manden som står bag det hele og det er Platini.
Det er faktisk ikke så skørt som det lyder.

Platinis søn Laurent Platini er ansat hos Qatar Sports Investments, der ejer PSG. Det er den gængse opfattelse, at Qatar Sports Investments er en fond ledet af Qatars royale familie.

Det er ikke nogen hemmelighed, at Platini var en stor fortaler for, at Qatar blev tildelt VM 2022. Det har endda været på tale, at Platini og Qatar lavede en aftale, hvor franskmanden stemte på Qatar som værtsland, og de til gengæld investerede i Frankrig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... barca.html

Han skal takke manden som står bag det hele og det er Platini.
Det er faktisk ikke så skørt som det lyder.

Platinis søn Laurent Platini er ansat hos Qatar Sports Investments, der ejer PSG. Det er den gængse opfattelse, at Qatar Sports Investments er en fond ledet af Qatars royale familie.

Det er ikke nogen hemmelighed, at Platini var en stor fortaler for, at Qatar blev tildelt VM 2022. Det har endda været på tale, at Platini og Qatar lavede en aftale, hvor franskmanden stemte på Qatar som værtsland, og de til gengæld investerede i Frankrig.
Ikke desto mindre skulle Zlatan ikke have 2 dages karantæne for det han lavede!!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Men står selvsamme fond ikke også bag Barcas sponsorat?
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Storken »

emo skrev:Men står selvsamme fond ikke også bag Barcas sponsorat?
Qatar Foundation er en velgørenheds-organisation, hvor Qatar Sports Investment er en investeringsfond. Sponsoratet bliver dog overtaget af Qatar Airways fra næste sæson.

Alle tre organisationer er styret af Qatars royale familie, men de har helt forskellige formål.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Så et sted er det meget det samme... Samme familie, mand, dame, bedstefar som står bag.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Lopezzz »

Jeg siger bare at Platini kan trylle.
Det ved også ham dommeren som godkendte Henrys flotte mål med hånden.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Bager »

Så er de igang igen:

Billede
Visca el Barca

Afellay99

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Afellay99 »

Sku nogle gode røve. Men langt fra Branislav Ivanović velskabte balder :roll: :roll:

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Alcantara »

Afellay99 skrev:Sku nogle gode røve. Men langt fra Branislav Ivanović velskabte balder :roll: :roll:
Eller Seedorfs ghetto booty.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Alcantara skrev:
Afellay99 skrev:Sku nogle gode røve. Men langt fra Branislav Ivanović velskabte balder :roll: :roll:
Eller Seedorfs ghetto booty.
Seedorf er jo også mere bæst end han er menneske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 86 gæster