Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Mander skrev:EDIT: Thiago fylder i øvrigt 20 år i dag.
:shock: Vi har ikke super-teenageren Thiago mere :shock:

Thiago Alcántara

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Thiago Alcántara »

Så kom Thiago trøjen med posten, kæft den er flot! :D

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Dear Michael S Andersen,
Your Order xxxxxxx was despatched on 11/04/2011 18:00:41 containing the following item(s) :-

1 x Barcelona Home Shirt 2010/11 L 42"/44" Chest (104/112cm) + Official Shirt Printing THIAGO 30


Your order was shipped with Royal Mail International
This is not a trackable service and you will need to allow 17 working days before contacting customer services.

If you require any further information regarding this order then please contact barcelonashop@kitbag.com.

Thank you for shopping at FCBARCELONA

Store Manager
Booya!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

Nøj, hvor jeg glæder mig til at købe min, som jeg påtænker at købe som noget af det første når jeg kommer til Barcelona. Tror dog det bliver udebanetrøjen, da jeg allerede har to eksemplarer af hjemmebanetrøjen.

Blaugrana97

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana97 »

Tillykke til Thiago! :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Udmærket kamp af Thiago i dag, men slet ikke prangende. Man forventer efterhånden mere af ham :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Det synes jeg ikke man gør. Han spiller som den unge, uerfarne og uprøvede spiller han er. Jeg synes tydeligt man kunne se i går, at han endnu ikke er helt klar til at skulle agere backup når Xavi og Iniesta skal spares eller er skadet.
Men sikke et drive han har. Jeg ser ham altså mere som en Iniesta end en Xavi..

deho

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af deho »

zqa skrev:Det synes jeg ikke man gør. Han spiller som den unge, uerfarne og uprøvede spiller han er. Jeg synes tydeligt man kunne se i går, at han endnu ikke er helt klar til at skulle agere backup når Xavi og Iniesta skal spares eller er skadet.
Men sikke et drive han har. Jeg ser ham altså mere som en Iniesta end en Xavi..
Helt enig - Thiago er meget mere Iniesta typen end Xavi.

Fabregas minder mere om Xavi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

zqa skrev:Det synes jeg ikke man gør. Han spiller som den unge, uerfarne og uprøvede spiller han er. Jeg synes tydeligt man kunne se i går, at han endnu ikke er helt klar til at skulle agere backup når Xavi og Iniesta skal spares eller er skadet.
Men sikke et drive han har. Jeg ser ham altså mere som en Iniesta end en Xavi..
Efter at have set hvad han er i stand til, er det svært ikke at sidde og forvente en smule mere end det han præsterede i går, han var lidt for anonym. Jeg er helt enig i, at han endnu ikke er klar til at agere backup for de to små, men han nærmer sig i et hastigt tempo. Glæder mig vanvittigt til at se ham om 2-3 år - en god blanding af Deco og Ronaldinho.

Afellay99

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »

syntes han minder om Xavi, bare med hurtighed og en brasilliansk teknik

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Afellay99 skrev:syntes han minder om Xavi, bare med hurtighed og en brasilliansk teknik
... altså Deco! ;)

Som jeg har sagt flere gange synes jeg virkelig at han minder om Deco, især i sin boldomgang. Ligesom Deco er han ikke bleg for at vælge den nemme løsning 9 ud af 10 gange, for så at lave et eller andet vanvittigt den 10. gang. Deco havde også disse eksplosioner og dette kække antrit som Thiago har, og sidst var han målfarlig, hvilket det ved første øjekast også ser ud til at Thiago er.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror snart jeg skal anskaffe mig en Barça-trøje med Thiago på ryggen! Venter dog indtil jeg har set de nye trøjer til 2011-2012 sæsonen. Hvis udebanetrøjen til næste sæson er flot, køber jeg den med Thiago på ryggen. Efterhånden et par sæsoner siden jeg har købt en udebane trøje. Tror min sidste udebanetrøje var den blå i 2007/2008 sæsonen.

Hotnuk

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Hotnuk »

FCBarcelonaChr skrev:Tror snart jeg skal anskaffe mig en Barça-trøje med Thiago på ryggen! Venter dog indtil jeg har set de nye trøjer til 2011-2012 sæsonen. Hvis udebanetrøjen til næste sæson er flot, køber jeg den med Thiago på ryggen. Efterhånden et par sæsoner siden jeg har købt en udebane trøje. Tror min sidste udebanetrøje var den blå i 2007/2008 sæsonen.
http://www.footballshirtblog.co.uk/603/ ... rt-201112/

Afellay99

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »

nu kan jeg ikke huske deco så godt, men er thiago ik langt hurtigere på fødderne og i løb end deco var?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af zqa »

Ikke synderligt.. Nu har vi ikke set så meget af Thiago endnu, men indtil videre kunne han godt ligne en ny Deco, ja. Det må være de brasilianske gener.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster