Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »


Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Han holder sig godt...ligner en på 16.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bløddyret »

Afellay99 skrev:http://www.dailymotion.com/dm_51a47aebb ... eo=x10a47r


Fornuftig bil han ankommer i :cool:
Han har i hvert fald skiftet bil siden sidst jeg så ham køre
Spoiler
Vis
Billede
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Bløddyret skrev:
Afellay99 skrev:http://www.dailymotion.com/dm_51a47aebb ... eo=x10a47r


Fornuftig bil han ankommer i :cool:
Han har i hvert fald skiftet bil siden sidst jeg så ham køre
Spoiler
Vis
Billede
Han kommer under alle omstændigheder til at skifte bil når han kommer til Barca - her vil han jo ligesom resten af truppen få en mere "neutral" "firmabil" (sponsorbil).. ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

De kører allesammen i de nyeste Audi'er på markedet (efter eget valg). Neymar ankommer også i en Audi (i videoen).
"Neutral", pffft. "Awesome", ja! :cool:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

zqa skrev:De kører allesammen i de nyeste Audi'er på markedet (efter eget valg). Neymar ankommer også i en Audi (i videoen).
"Neutral", pffft. "Awesome", ja! :cool:
Haha, sidst jeg så spillerne få de der Audi'er var der bare flere "kedelige" biler imellem, men det kan være at Barca og Audi opper sig til den kommende sæson. ;-)

dinhxa

Re: Neymar da Silva

Indlæg af dinhxa »

Culé skrev:
zqa skrev:De kører allesammen i de nyeste Audi'er på markedet (efter eget valg). Neymar ankommer også i en Audi (i videoen).
"Neutral", pffft. "Awesome", ja! :cool:
Haha, sidst jeg så spillerne få de der Audi'er var der bare flere "kedelige" biler imellem, men det kan være at Barca og Audi opper sig til den kommende sæson. ;-)
Det er jo fordi de alle sammen har så mange børn - der skal være noget plads :grin:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Men var det ikke noget med, at spillene under Pep ikke måtte køre i for "vilde" biler?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Men var det ikke noget med, at spillene under Pep ikke måtte køre i for "vilde" biler?
Man tjener måske knap en million om ugen, for at udøve sin yndlings hobby for sit yndlingshold, i sin yndlingsby.. Men ingen vilde biler? Det må være en dealbreaker.. :D

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Neymessi:

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

'Florentino Pérez: We could have signed Neymar but we would have needed to pay €150M. That said, I don't know how much Barça 'really' paid.'

Klart I kunne, Florentino ...

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Fantastiske boldspillere, men jeg stemmer for at de brazilanske kvinder er kønnere end mændene.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Men var det ikke noget med, at spillene under Pep ikke måtte køre i for "vilde" biler?
Man tjener måske knap en million om ugen, for at udøve sin yndlings hobby for sit yndlingshold, i sin yndlingsby.. Men ingen vilde biler? Det må være en dealbreaker.. :D
Messi har da kørt Maserati i nogle år og fornyligt skiftet/tilføjet til den seneste model. DEN er der stil over!

phpBB [video]


Aftalen med Audi går vel kun på at de SKAL ankomme i Audien til træning og kamp, men hvad de gør i fritiden må være op til dem selv gætter jeg på.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Men var det ikke noget med, at spillene under Pep ikke måtte køre i for "vilde" biler?
Man tjener måske knap en million om ugen, for at udøve sin yndlings hobby for sit yndlingshold, i sin yndlingsby.. Men ingen vilde biler? Det må være en dealbreaker.. :D
Den var sgu god nok. Her udtaler Zlatan sig om det:
'But after this I stopped trying to adapt. For example, at Barca players were banned from driving their sports cars to training. I thought this was ridiculous - it was no one's business what car I drive - so in April, before a match with Almeria, I drove my Ferrari Enzo to work. It caused a scene.'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z2Uag6F100
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Kan godt huske at Zlatan nævnte det i sin bog. Udover det med bilerne var der vidst også noget med at man ikke chartrede fly udelukkende til at fragte spillerne til klubben men at de venligt blev bedt om at benytte et ganske normalt rutefly - en egentlig meget sympatisk tanke fra klubbens side. :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 107 gæster