Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg undskylder mit sprog- men helt ærligt så er man sgutte for kvik

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor har i den pris fra?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

40 ifølge RAC1.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Mkj 77 skrev:For 35 mil!!!
Zubi du skal seriøst hoppe i havnen.........
Siger det igen- 90 % dummere end en nyvasket gokkesok.

For satan hvordan helvede kan en person være så elendig til sit arbejde!!

Og le du kan samtidig pisse i havnen, rend mig et vist sted med pedro eller Døllefølle som substitut når suarez igen fucker op......!!
Ret skal være ret, det er ikke kun Zubi der fastsætter prisen, Sanlehi og ham den nye vice økonomi direktør har også noget at sige, ligesom det var Bartomeu der stod for det, før han fik præsidentpost foræret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Så du har heller ingen tiltro til LE?
Jeg er sgu blevet noget bekymret over nogle af LE's ideer efter det er kommet frem at han har presset på for at vi skal købe Suarez. Og jeg var ellers ret optimistisk lige da han var blevet præsenteret.

Men selv hvis LE og Suarez bliver en succes, vil jeg mene at ledelsen skal skiftes ud og i særdeleshed Zubi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Heartbreaker »

Det må så blive det dyreste salg, vi har lavet. Flåååt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Så du har heller ingen tiltro til LE?
Jeg er sgu blevet noget bekymret over nogle af LE's ideer efter det er kommet frem at han har presset på for at vi skal købe Suarez. Og jeg var ellers ret optimistisk lige da han var blevet præsenteret.

Men selv hvis LE og Suarez bliver en succes, vil jeg mene at ledelsen skal skiftes ud og i særdeleshed Zubi.
Hvis LE og Suarez bliver en success, betyder det at vi vinder titler. Så har ledelsen med Bartomeu da ikke været helt hen i vejret, eller?

Pep og den tidligere ledelse var jo heller ikke et kæmpeflop fordi man dummede sig med Zlatan handlen.

Ja, vi har fået en trøjesponsor (Rossells ledelse) som man kan være uenige om og nogle køb som måske har været lidt kontroversielle. Personligt er jeg vild bitter over afskeden med Abidal og måden det skete på, alt det andet er give and take fejl som vil ske i enhver ledelse, no?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

rummenigge skrev:
theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Så du har heller ingen tiltro til LE?
Jeg er sgu blevet noget bekymret over nogle af LE's ideer efter det er kommet frem at han har presset på for at vi skal købe Suarez. Og jeg var ellers ret optimistisk lige da han var blevet præsenteret.

Men selv hvis LE og Suarez bliver en succes, vil jeg mene at ledelsen skal skiftes ud og i særdeleshed Zubi.
Hvis LE og Suarez bliver en success, betyder det at vi vinder titler. Så har ledelsen med Bartomeu da ikke været helt hen i vejret, eller?

Pep og den tidligere ledelse var jo heller ikke et kæmpeflop fordi man dummede sig med Zlatan handlen.

Ja, vi har fået en trøjesponsor (Rossells ledelse) som man kan være uenige om og nogle køb som måske har været lidt kontroversielle. Personligt er jeg vild bitter over afskeden med Abidal og måden det skete på, alt det andet er give and take fejl som vil ske i enhver ledelse, no?
Thiagos klausul, salget af villa til 5 mil og nu salget af Asexis.

Udover det, en håbløs indkøbspolitik, køb dyrt sælg billigt..
Og der kan sikkert findes mange flere fejl.

Når man køber en så kontrolversiel herre, jamen så må man have en plan B klar.
Hvad er den, pedro eller Døllefølle til at overtage?

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

Kom lige på lidt flere, købet af song, omskolingen af masch, at man ikke allerede i sidste sæson købte en cb og så ansættelsen af tata.

Så er jeg måske løbet tør, men jeg har heller ikke reflekteret yderligere over emnet.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Ponte »

ifølge TalkSport har Wenger bekræftet Alexis til Arsenal:

http://talksport.com/football/exclusive ... 0708100658

Helt fint med mig.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Jeg kan godt lide Alexis, men jeg ser det heller ikke som en katastrofe at han bliver solgt.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Mkj 77 skrev:
rummenigge skrev:
theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Så du har heller ingen tiltro til LE?
Jeg er sgu blevet noget bekymret over nogle af LE's ideer efter det er kommet frem at han har presset på for at vi skal købe Suarez. Og jeg var ellers ret optimistisk lige da han var blevet præsenteret.

Men selv hvis LE og Suarez bliver en succes, vil jeg mene at ledelsen skal skiftes ud og i særdeleshed Zubi.
Hvis LE og Suarez bliver en success, betyder det at vi vinder titler. Så har ledelsen med Bartomeu da ikke været helt hen i vejret, eller?

Pep og den tidligere ledelse var jo heller ikke et kæmpeflop fordi man dummede sig med Zlatan handlen.

Ja, vi har fået en trøjesponsor (Rossells ledelse) som man kan være uenige om og nogle køb som måske har været lidt kontroversielle. Personligt er jeg vild bitter over afskeden med Abidal og måden det skete på, alt det andet er give and take fejl som vil ske i enhver ledelse, no?
Thiagos klausul, salget af villa til 5 mil og nu salget af Asexis.

Udover det, en håbløs indkøbspolitik, køb dyrt sælg billigt..
Og der kan sikkert findes mange flere fejl.

Når man køber en så kontrolversiel herre, jamen så må man have en plan B klar.
Hvad er den, pedro eller Døllefølle til at overtage?
Jeg er enig med dig langt hen af vejen, men det er Barcaledelser i en nøddeskal. Ingen ledelse kan sige sig fri fra at lave dårlige beslutninger, nogle er bare værre end andre. Den forrige ledelse kunne jeg bedre lide, men de lavede også mærkelig beslutninger såsom at købe spillere dyrt for slet ikke at bruge dem (Keirrison, Caceres, Chygry, Hleb og på en måde Zlatan). Det er endnu værre end song eller end at Købe Villa dyrt, vinde CHL med ham, og dernæst sælge ham for en slik for at spare hans super star løn.

Laporta startede noget godt og udviste stor økonomisk ansvarlighed. Økonomisk ansvarlighed på samme linje synes jeg også at denne ledelse udviser. Husk, at dette er Barca, man kan ikke forvente vild god købmandsskab, men bare håbe at vi bliver bedre ;-)

Nu vil jeg ikke hijacke Sexis tråden
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Man skal ikke glemme Neymar-gaten og FIFA sagen, hvilket denne ledelse er en del af.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Denne ledelse har i den grad vendt op og ned på det hele, synes jeg. Det meste de har gjort, er efter min mening under al kritik, men nok om det. Det har vi snakket om mange gange før.

Alexis bliver savnet, god spiller, fantastisk indstilling, en fightervilje og vinderinstinkt som få. 40 Mio er trods alt meget meget bedre end, hvad ledelsen angiveligt havde vurderet ham til, nemlig 25 Mio euro. Dette gør, at det alligevel er til at leve med, men havde helt sikkert set ham blive.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

Visca El Barca skrev:Denne ledelse har i den grad vendt op og ned på det hele, synes jeg. Det meste de har gjort, er efter min mening under al kritik, men nok om det. Det har vi snakket om mange gange før.

Alexis bliver savnet, god spiller, fantastisk indstilling, en fightervilje og vinderinstinkt som få. 40 Mio er trods alt meget meget bedre end, hvad ledelsen angiveligt havde vurderet ham til, nemlig 25 Mio euro. Dette gør, at det alligevel er til at leve med, men havde helt sikkert set ham blive.
Fuldstændig enig- enhver anden end zubi kunne få 50 mil

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster