Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Den er svær for mens jeg godt kan se ærgerlige i ham i en real trøje så er det sportslige som du siger ikke det store problem. Tværtimod ville jeg have det fint med at de brugte en masse penge på en spiller som jeg ikke ser som den store opgradering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Hahaha!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça plan to have at least 4 new signings by the new season: Griezmann, de Ligt, a back up for Jordi Alba and de Jong has already been signed. The club still need to sell various players as well. [md]
Det er virkelig en god start imo. En angriber ville dog være dejligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygterne siger nu at det er os eller psg der løber med de ligt. Så præcis som det var tilfældet med de jong.

Jeg kan ikke se de ligt tage en anden beslutning end den de jong tog. Der er simpelthen ikke andet end penge der gør psg attraktiv. Jeg forventer han ender hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det ville være underligt hvis han tog til PSG. Jeg kan godt forstå pengene lokker, men ser man på, hvordan spillere bliver "låst" i klubben og ikke kan få lov at blive solgt, den manglende udfordring i ligaen og alle de stjernenykker som spillerne virker til at have, så er der ikke så meget der taler for et skifte dertil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis. Og når man ser på hvor tæt han er med de jong så virker det et eller andet sted underligt hvis han ikke tager samme beslutning. Men vi har nok et svar fra ham efter weekenden hvor hans sæson er helt slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 423 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Præcis. Og når man ser på hvor tæt han er med de jong så virker det et eller andet sted underligt hvis han ikke tager samme beslutning. Men vi har nok et svar fra ham efter weekenden hvor hans sæson er helt slut.
Jeg glæder mig til at få et endegyldigt svar - det er hamre irriterende at den blev meldt for 2 måneder siden, men at der endnu ikke er meldt noget ud...

Hvis han pisser på os, så har han fandme droppet sin ynglingsklub for at skifte til en pengestærk klub. Det giver absolut 0 stjerner i min verden. For hvert interview mister han lidt af sin stjerne, at han overhovedet overvejer andre klubber samtidigt med at han stadigvæk beholder Mino Raiola som agent er no go hos mig..

Ville ikke give alt i verden for ham, hvis han ikke selv som 19-årig kan se at det hele ikke bliver serveret for ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1254
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Og psg er godt besat I midterforsvaret med kun Thiago oppe i årene

Men han har udtalt flere gange at et tilbud er bedre end andre. Spændende om der menes det er sportsligt eller økonomisk bedre

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5262
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 813 gange
Blevet takket: 591 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

I følge Goal vil City sælge Danilo og hente José Cancelo i stedet. Kunne vi bruge en af dem som vores højreback? Jeg ved Danilo kommer fra Real, men hvis man ser bort fra det?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Kvoller skrev:I følge Goal vil City sælge Danilo og hente José Cancelo i stedet. Kunne vi bruge en af dem som vores højreback? Jeg ved Danilo kommer fra Real, men hvis man ser bort fra det?
Cancelo så jeg virkelig gerne hos os. Og koster så det samme som vi vil have for Semedo - røverkøb.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter om at hazard kommer til at koste real helt op til 130 mio pund. Ret godt forhandlet af chelski når man medregner at hazard kun har et år tilbage af sin kontrakt.

Chelski har forresten appelleret deres transferkarantæne så lad os håbe den bliver sat på standby og de bruger nogle af deres hazard-penge på cou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvad siger folk til at få Buffon som reserve målmand hvis han kan gå langt ned i løn?
Eller skal vi satse på en fra B-holdet?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pena.

Buffon er desuden for dårlig med fødderne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9412
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 965 gange
Blevet takket: 958 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Pena.

Buffon er desuden for dårlig med fødderne.
Plus, med Buffon i truppen, vinder vi aldrig CL.. ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ja, vores start 11'ers gennemsnitsalder mod Liverpool var kun 29,09 (syv spillere på 30 eller over) Så hvorfor ikke hente endnu en der blot er et par år fra at sætte støvlerne på hylden, men alligevel hæver en kæmpeløn. Buffon har også kun været totalt forfærdelig de sidste 3-4 år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster