Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Norbit skrev:Har Barca og City en eller anden aftale om ikke at købe spillere fra hinanden?
Ville virkelig gerne se Sané's kvaliteter folde sig ud på Campen da han har fart, afslutninger og har spillet under Pep. (Ja, jeg ved godt han ikke har den fedeste personlighed).
Næppe, men han bliver vist ualmindelig dyr.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

PuyolErGud skrev:
Norbit skrev:Har Barca og City en eller anden aftale om ikke at købe spillere fra hinanden?
Ville virkelig gerne se Sané's kvaliteter folde sig ud på Campen da han har fart, afslutninger og har spillet under Pep. (Ja, jeg ved godt han ikke har den fedeste personlighed).
Næppe, men han bliver vist ualmindelig dyr.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Send Coutinho den anden vej. Pep kunne sikkert få det bedste ud af ham alligevel.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes vi har fint med fart i offensiven med demb, malcom og evt griez. Jeg ved godt at griez ikke er lynhurtig men han er hurtigere end både Cou og suarez og vigtigere så er han rigtig god til at løbe i dybden.

MAtS
Roberto - Pique - De Ligt - Alba
Bussi
Arthur - De Jong
Messi - suarez - griez

Det ville være min starter i næste sæson med en enorm fokus på kontrol. Demb skulle dog spilles rigtig meget og det er meget muligt at griez hurtigt ville overtage suarez’ plads og demb ville komme ind i stedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Mats.
Semedo. De Ligt. Piqué. Alba.
Busquets.
Arthur. De Jong.
Messi.
Dembéle. Griezmann.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er med på Semedo hvis han bliver bedre på bolden. Men på nuværende tidspunkt hvor vi til tider allerede har svært ved at spille bolden ud af forsvaret så går det simpelthen ikke med Semedo. Han er sløj til at modtage den og sende den frem i banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Synes også, vi mangler noget fart, og her tænker jeg Lozano fra PSV eller Neres fra Ajax kunne være spændende bud. Er brug Malcolm noget mere!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Sælg B holdet, sælg La Masia, sælg alt det vi står for, sælg vores historie og køb en bunke ny spillere så vi kan være ligesom alle andre.
Vores ledelse har ødelagt klubben. De tænker ikke mere på Mes Que Un Club, de tænker kun på penge.
Føj for satan!!

Puig, Alena, Ruiz, Moussa, Cucurella, Arnaiz, Cardona og mange flere burde være vores fremtid men NEJ.
Deres navn er ikke stort nok til en god reklame som vil skaffe penge til klubben.

Jeg savner vores gamle originale klub.
Hvis vi ikke snart får en træner der tør at bruge de unge spillere så går det helt galt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:Sælg B holdet, sælg La Masia, sælg alt det vi står for, sælg vores historie og køb en bunke ny spillere så vi kan være ligesom alle andre.
Vores ledelse har ødelagt klubben. De tænker ikke mere på Mes Que Un Club, de tænker kun på penge.
Føj for satan!!

Puig, Alena, Ruiz, Moussa, Cucurella, Arnaiz, Cardona og mange flere burde være vores fremtid men NEJ.
Deres navn er ikke stort nok til en god reklame som vil skaffe penge til klubben.

Jeg savner vores gamle originale klub.
Hvis vi ikke snart får en træner der tør at bruge de unge spillere så går det helt galt.
Puig, Alena, har da fået meget spilletid i denne sæson og jeg har læst at EV faktisk har brugt ligeså mange fra b holdet som Pep gjorde...
Cucurella, håber jeg at se meget af som indskifter /backup for Alba, da han er en fantastisk teknisk spiller
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:Sælg B holdet, sælg La Masia, sælg alt det vi står for, sælg vores historie og køb en bunke ny spillere så vi kan være ligesom alle andre.
Vores ledelse har ødelagt klubben. De tænker ikke mere på Mes Que Un Club, de tænker kun på penge.
Føj for satan!!

Puig, Alena, Ruiz, Moussa, Cucurella, Arnaiz, Cardona og mange flere burde være vores fremtid men NEJ.
Deres navn er ikke stort nok til en god reklame som vil skaffe penge til klubben.

Jeg savner vores gamle originale klub.
Hvis vi ikke snart får en træner der tør at bruge de unge spillere så går det helt galt.
Puig, Alena, har da fået meget spilletid i denne sæson og jeg har læst at EV faktisk har brugt ligeså mange fra b holdet som Pep gjorde...
Cucurella, håber jeg at se meget af som indskifter /backup for Alba, da han er en fantastisk teknisk spiller
Samlet set har de fået aaalt for lidt spilletid.
Det er også helt forkert at give en spiller et kvarter på banen og forvente at han laver hatrick og hvis han ikke scorer eller ikke viser noget i de 15 min så kommer der kritik fra alle sider, specielt os fans som har KÆMPE STOR forventninger til dem.
Og så går der 5-10 kampe før de får lov til at spille igen et kvarter eller en halv time.
De skal i aktion 4-5 kampe i træk og spille mindst 60 minutter i hver kamp. Det er den rigtige måde at udvikle de unge spillere
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus lopezzz.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Jeebus lopezzz.
Ja jeebus.
Prøv at tænke lidt anderledes.
Hvorfor har vi La Masia overhoved hvis vi ikke skal bruge det til noget. Vi kan ikke kun forvente at alle skal have samme kvalitet som Xavi, Iniesta, Messi og Puyol før de får lov til at spille for A holdet
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alene, puig, wague, Collado, miranda og chumi.

Det er noget vrøvl det du skriver. Sæt dig ind i tingene og hold dig fra overfladiske analyser. Det skaber ikke andet end det hysteri vi så i dit første indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Vi har vundet mange titler og vi vinder dem stadigvæk og vi vil blive ved med at vinde.
Og vores klub dør ikke eller går konkurs hvis vi spiller 10 kampe i træk med Puig, Alena, Moussa, Mujica, Oriol osv osv
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Ok pique, så længe du tror at alt det du siger er rigtig og at du altid har ret det fint med mig. Respekt for det.
Jeg siger ikke at du vrøvler
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster