Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvad der er værd at lægge mærke til, er at Zlatan ikke kun scorer mål. Han indgår virkelig langt mere i kombinations-spillet end Ronaldo gør, hvor han lægger op til markant flere mål og i det hele taget bare skaber flere chancer. Han har været vanvittigt imponerende siden han kom til Paris - ikke kun i Frankrig, men også i Champions League. I min bog er han i hvert fald over Falcao og van Persie når det handler om at være verdens bedste 'rene' angriber, hvor Messi naturligvis ikke må tælles med, for han er jo så beskidt, så beskidt ...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Enig. Jeg er dog stadig yderst tilfreds med, at vi slap ham.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Zlatan har for mig at se overhalet Christiano.

Kan godt være portugiseren scorer mange mål, men han er først lige begyndt at score i vigtige kampe også.

Zlatan er et produkt af vindermentalitet. Manden har vundet ligaer stort set altid og er blevet bedre for hvert år. Nu er han 31 og bedre end nogensinde.

Det han lavede i går var historisk. Han sidste mål er klart årets mål.
Er Ronaldo først lige nu begyndt at score vigtige kampe nu? Har du ligget i koma eller hvad? Ronaldo har scoret i vigtige kampe siden 2006-2007 og kørt derfra indtil dagens dato. Det er sgu da forhelvede utroligt, at folk altid skal kunne negligere Ronaldos talent.

Zlatans mål er det bedste, jeg muligvis har set i hele mit liv, men Zlatan er en helt igennem fantastisk fodboldspiller. Men han mangler stadigvæk det, som Ronaldo og Messi formår at gøre, og det er at skaffe sin klub både trofæer i massevis. Nationale som internationale trofæer, og på det punkt halter Zlatan lidt endnu. Der er også mange CL-kampe, hvor Zlatan ikke har ført sit hold til sejr, fordi han har haltet.

Så igen, Zlatan spiller i Frankrig, Ronaldo i Spanien. Så helt seriøst, vær nu lidt seriøse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Har Zlatan ikke flere trofæer end Cristiano?

9 imod 4... Og 8 små, dunno hvor mange små CR har.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Uanset om Zlatan har flere, er det i hvert fald dumt at sige at Zlatan halter på lige netop dét punkt. Mellem 2003 og 2011 vandt han den liga han spillede i, hver eneste sæson. Først en gang med Ajax, så to gange med Juventus, tre gange med Inter, en enkelt gang med os og sidst med Milan. Det er vanvittigt at tænke på at Zlatan var med til at fejre et mesterskab, så mange år i træk og så endda i så mange forskellige klubber.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:Zlatan har for mig at se overhalet Christiano.

Kan godt være portugiseren scorer mange mål, men han er først lige begyndt at score i vigtige kampe også.

Zlatan er et produkt af vindermentalitet. Manden har vundet ligaer stort set altid og er blevet bedre for hvert år. Nu er han 31 og bedre end nogensinde.

Det han lavede i går var historisk. Han sidste mål er klart årets mål.
Er Ronaldo først lige nu begyndt at score vigtige kampe nu? Har du ligget i koma eller hvad? Ronaldo har scoret i vigtige kampe siden 2006-2007 og kørt derfra indtil dagens dato. Det er sgu da forhelvede utroligt, at folk altid skal kunne negligere Ronaldos talent.

Zlatans mål er det bedste, jeg muligvis har set i hele mit liv, men Zlatan er en helt igennem fantastisk fodboldspiller. Men han mangler stadigvæk det, som Ronaldo og Messi formår at gøre, og det er at skaffe sin klub både trofæer i massevis. Nationale som internationale trofæer, og på det punkt halter Zlatan lidt endnu. Der er også mange CL-kampe, hvor Zlatan ikke har ført sit hold til sejr, fordi han har haltet.

Så igen, Zlatan spiller i Frankrig, Ronaldo i Spanien. Så helt seriøst, vær nu lidt seriøse.
Er ikke bleg for at anerkende hans talent, men jeg tror Christiano fanboys er til mænd. I hvert fald hvis de mener han altid har været en spiller, der for alvor var afgørende for sit hold. Det er først de sidste halvandet år hvor man har en fornemmelse af at manden kan afgøre de svære kampe også. Han er ingen Ronaldo (den rigtige), Rivaldo, Ronaldinho, Messi osv. Han lever sit eget liv på banen og er ikke rigtig med i spillet. Sådan en spiller har jeg svært ved at se blandt legenderne.

Zlatan er bedre i øjeblikket. Den dag portugiseren laver genialiteter som at score 4 smukke mål mod England eller lignende, kan vi godt tage diskussionen igen.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Han nævnte som jeg læser det, at det Zlatan mangler men som Messi og CR har, er at han ikke har skaffet titler. Personligt er jeg ligeglad med titler, du kan være vild uden at vinde noget, det er et hold der vinder. Persi vinder sjældent noget, men er imo en vild nok spiller.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Piquénbauer »

Har altid godt kunne lide zlatan men det her(http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 881559.ece) sætter mit pis i kog! Barca får jo netop ikke mange straffespark så det er det værste lort jeg har hørt længe! Jeg er ved at være træt af hans konstante stikpiller... Det kan da ikke passe at manden har så ondt i røven over at han ikke var god nok til barca at han stadig skal pibe over det som en lille pige!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Det citat er en løgn. Læste det i morges, startet af en fransk sports journalist. Han har selv været ude og skrive at det var en joke fra hans side.

Så dum er Zlatan trods alt ikke...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Piquénbauer »

Ok... Det var også underligt idet han ikke direkte han snakket lort om spillerne men mere pep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Messi and Ibrahimovic, and club physio Brau, had a chat before SWE-ARG. The Swede sent regards to the whole Barcelona team and staff. [md]
En kompleks karakter, den gode Ibra er.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Messi and Ibrahimovic, and club physio Brau, had a chat before SWE-ARG. The Swede sent regards to the whole Barcelona team and staff. [md]
En kompleks karakter, den gode Ibra er.
Han fisker efter at vende tilbage, så han kan få sit CL-trofæ
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

han fisker efter kage, gør han

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af BarçaDK »

Lopezzz skrev:Hvad mon Pep tænker om det, hmm..
http://www.bold.dk/nyt/Zlatan-Bliver-de ... det-Bayern
Tror han tænker sådan her :smile: :smile: :
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster