Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

Lasse N skrev:arrogance
- eller koldblodighed? :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Lasse N skrev:Jeg skal helt sikkert sikre mig en trøje med nummer 30 indenfor kort tid :)
Det ville jeg ikke anbefale dig, for man må formode at han kommer til at bære et nyt nummer, der er under nummer 25, efter sommer! ;)

Men, altså - 3 mål for førsteholdet, som midtbanespiller, uden endnu at være en del af førsteholds-truppen endnu. Vi kan vel godt alle se hvor dette bærer hen ad? Jeg føler mig fuldstændig overbevist om at det er ham der skal løfte den tunge arv Xavi efterlader sig, når han engang lægger støvlerne på hylden.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

[youtube]tp3WADm5b3c[/youtube]

Jeg tænker i øvrigt også, at jeg skal have mig en trøje med nr. 30. Det er lidt mindre mainstream, y'know. Og indtil videre er jeg bange for, at næste sæsons trøje kommer til at være grim.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

God pointe. Tror også jeg skal nå at sikre mig den nuværende trøje med nr. 30.

Hotnuk

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Hotnuk »

Det vil jeg anbefale jer IKKE at gøre, i det hans nummer 30 nu, er et "resserve-førsteholds" nummer. Jeg er 99,9% sikker på at han får et nyt nummer efter sommerferien ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

Hotnuk skrev:Det vil jeg anbefale jer IKKE at gøre, i det hans nummer 30 nu, er et "resserve-førsteholds" nummer. Jeg er 99,9% sikker på at han får et nyt nummer efter sommerferien ;)

...
Mander skrev:Jeg tænker i øvrigt også, at jeg skal have mig en trøje med nr. 30. Det er lidt mindre mainstream, y'know. Og indtil videre er jeg bange for, at næste sæsons trøje kommer til at være grim.
Senest rettet af JonasV søn apr 10, 2011 1:39 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Hotnuk skrev:Det vil jeg anbefale jer IKKE at gøre, i det hans nummer 30 nu, er et "resserve-førsteholds" nummer. Jeg er 99,9% sikker på at han får et nyt nummer efter sommerferien ;)
... det er jo hele pointen. Og så for at få en trøje fra denne sæson.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

Hotnuk skrev:Det vil jeg anbefale jer IKKE at gøre, i det hans nummer 30 nu, er et "resserve-førsteholds" nummer. Jeg er 99,9% sikker på at han får et nyt nummer efter sommerferien ;)
Jep jeg mener hidtil at 30 og opefter er midlertidig numre til Barca B spillere f.eks..

Hos Barca B mener jeg han spiller med nr 4 :wink: Det ville sende noget af et signal til Cesc hvis han fik det, but I doubt it!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Nej, de første 25 numre er reserverede til førsteholdet, alt derover er reserver. Men det ændrer ikke på, at det netop er meningen, når man vælger at få en trøje med nr. 30.

Pt. er numrene 4, 12, 23, 24 og 25 ledige (og evt. numre, hvis nogen bliver solgt). Tror desværre at nr. 4 er reserveret til en vis semi-brite, nr. 12 synes jeg ikke passer til hans position, og de andre er mindre interessante end nr. 30. Nr. 24 kunne dog være okay.

Intet af det med numrene ændrer på, at hvis de foreløbige forslag mht. næste sæsons trøje er sande, så bliver den tudegrim. Så hellere en trøje fra i år.

EDIT: Arrrrrrrh, pis. Der kom jeg sgu til at bestille en trøje med nr. 30, Thiago. Pis også. Hader når det sker.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:EDIT: Arrrrrrrh, pis. Der kom jeg sgu til at bestille en trøje med nr. 30, Thiago. Pis også. Hader når det sker.
Oh cock!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:God pointe. Tror også jeg skal nå at sikre mig den nuværende trøje med nr. 30.
Også mig haha :P

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Vi kommer sgudda til at være en hel hær af forumbrugere, der render rundt i denne sæsons trøje, med Thiago stående bagpå..

Squix

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

Mander skrev:Vi kommer sgudda til at være en hel hær af forumbrugere, der render rundt i denne sæsons trøje, med Thiago stående bagpå..
Ja - Knap så sjovt hvis Barca så køber Cesc til sommer - og Thiago så forlanger at blive solgt, fordi han ikke vil være 2 valg fra bænken efter Cesc. ;)

Anyway, håber jeg ikke det sker.
Fortsætter han udviklingen, så kan han aggere reserve for Xavi, og så kan vi hente Fabregas når Arsenal er ved at være lidt realistiske med prisen - fordi hans kontrakt løber ud. Så har vi Thiago og Fabregas - hvilket er en syg combo. Tror bare Thiago får stoppet sin udvikling ved et køb af Fabregas, og derved er det bedre at vente med Fabregas - for han bliver formentelig ikke dårligere - og så har vi igen 2 stjerner på 1 plads når Xavi stopper om nogen år. (forhåbelig mange år)

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af SirJonas »

Mander skrev: EDIT: Arrrrrrrh, pis. Der kom jeg sgu til at bestille en trøje med nr. 30, Thiago. Pis også. Hader når det sker.
Hvor har du købt din trøje henne? (:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Fedtmule skrev:
Mander skrev: EDIT: Arrrrrrrh, pis. Der kom jeg sgu til at bestille en trøje med nr. 30, Thiago. Pis også. Hader når det sker.
Hvor har du købt din trøje henne? (:
Den officielle fanshop på nettet. Kunne muligvis findes billigere andetsteds, men vil gerne være sikker på, at trykket bagpå er det samme som det, der bruges til alle de andre trøjer.

Har betalt i dollars, i forventning om, at den kommer til at være i frit fald op til den dag de rent faktisk trækker pengene. Sneaky-sneaky.

EDIT: Thiago fylder i øvrigt 20 år i dag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster