David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jakob »

Enig med Visca, jeg tror heller ikke på det. Og for at det ikke skal være løgn har de netop hentet Sinclair, så det kan umuligt være rigtigt.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Cota (doctor ESP): "Villa is doing great. He's not afraid of contact. It won't take long before he's the old Villa again." [rac1]
Cota (doctor ESP): "We knew it was difficult, but having the goal of taking part in the Euro has in the end helped Villa in his recovery."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

People from Villa's entourage say he's perfectly fine and that the only thing he now needs to get back to his best is playing time. [cope]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Afellay99 »



David Villa fik comeback og scorede kort efter på straffespark.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Han burde strengt taget sparke alle Barcas straffespark. Manden er en af de bedste straffeskytter, jeg nogensinde har oplevet - bedre end f.eks. Messi.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Fedt at Villa scorer igen for landsholdet!
Quaresma skrev:Han burde strengt taget sparke alle Barcas straffespark. Manden er en af de bedste straffeskytter, jeg nogensinde har oplevet - bedre end f.eks. Messi.
Villa er kanon og garvet, men Messi er slet ikke så ringe. Hans conversion rate ligger på ca 75% hvilket er nogenlunde det samme som Van Persie mener jeg. En del af Messis afbrændere har været i Copaen (1 af 5), hvor jeg ikke mener at disse var særlig afgørende. I ligaen for de sidste tre sæsoner mener jeg at conversion rate har været på verdensklasse 94%, hvor han kun har brændt imod Sevilla (?!)

Der er et stykke op til de bedste måske (hvis man tager de ligegyldige copaafbrændere med og når man tænker på at hans klare svaghed er at sætte dem i hans venstreside), men Messi er 25 og skal nok blive bedre.

Måske som en afveksling kan det være en god ide at lade Villa tage nogle straffespark (måske nogle af dem der er begået imod Messi selv), men jeg mener helt sikkert at Messi skal være vores primære skytte så han kan udvikle sig på dette område.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Nu har jeg aldrig sagt, at Messi er ringe - blot at David Villa lader til at være sikrere fra pletten. Villa måtte f.eks. godt have sparket mod Chelsea i sidste års ChL-semifinale.

I øvrigt mener jeg ikke, at "han skal trænes" er et ordentligt grundlag for at lige netop Messi skal sparke. Den dygtigste sparker, hvilket efter min mening er Villa.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Hvilket jo er idiotisk.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jakob »

Jeg synes på ingen måde Villa er bedre til sparke straffe end Messi. De sidste par gange som jeg husker hvor han har fået chancen har han set ret usikker ud imo. Gårsdagens straffespark var relativt centralt i målet, og i en meget farlig højde som målmanden tit kan redde.
Derudover husker jeg hans straffe mod Rubin i CHL det år vi vandt hvor keeperen fik hænderne på, men dog gik den ind. Under VM brændte han også et straffe som gjorde at Xabi Alonso tog sig af den slags fremover.
Hverken Villa eller Messi har Lampards sikre spark fra pletten, men lad os håbe det kommer.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Alcantara »

Jakob skrev:Hverken Villa eller Messi har Lampards sikre spark fra pletten, men lad os håbe det kommer.
Simao er også værd at nævne i denne sammenhæng. Han har efter sigende aldrig brændt et straffespark under de seks år, han var i Benfica. Det er sgu træfsikkerhed, der vil noget.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

Alcantara skrev:
Jakob skrev:Hverken Villa eller Messi har Lampards sikre spark fra pletten, men lad os håbe det kommer.
Simao er også værd at nævne i denne sammenhæng. Han har efter sigende aldrig brændt et straffespark under de seks år, han var i Benfica. Det er sgu træfsikkerhed, der vil noget.
Mendieta, Del Piero og Matt Le Tissier må være en del over dem i har nævnt. Sidst nævnte scorede 47 ud af 48 straffespark i karrieren ;) En kammerat fortalte mig at Mendieta aldrig brændte, men det tror jeg ikke helt på..

Jan Mølby scorede iøvrigt 42 ud 45 i sin karriere i liverpool :)

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jakob »

Alcantara skrev:
Jakob skrev:Hverken Villa eller Messi har Lampards sikre spark fra pletten, men lad os håbe det kommer.
Simao er også værd at nævne i denne sammenhæng. Han har efter sigende aldrig brændt et straffespark under de seks år, han var i Benfica. Det er sgu træfsikkerhed, der vil noget.
Vanvittig statistik.
Når jeg skal finde en sikker straffesparksskytte tænker jeg bare på Lampard. Han ser ud til at være sikkerheden selv, uanset hvor i målet han placerer bolden.
Det samme tænkte jeg om Ronaldo før han brændte 2 indenfor kort tid. Han scorede vidst på 26 i streg, hvilket også er udmærket statistik. :smile:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

David Villa will get more minutes after the intenational break. It's expected he could start a game mid-Oct and complete a game in Nov. [md]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:Nu har jeg aldrig sagt, at Messi er ringe - blot at David Villa lader til at være sikrere fra pletten. Villa måtte f.eks. godt have sparket mod Chelsea i sidste års ChL-semifinale.

I øvrigt mener jeg ikke, at "han skal trænes" er et ordentligt grundlag for at lige netop Messi skal sparke. Den dygtigste sparker, hvilket efter min mening er Villa.
Villa er helt sikkert god, men er der tal der bakker op om han er markant bedre end Messi?

Messi har brændt ét straffespark i tre år i La Liga mener jeg. Det er de færreste som kan komme med en markant bedre statistik. Ydermere er Messi mindre skadet (7-9-13) end Villa og får generelt mere spilletid (dvs større sandsynlighed for at være på banen når vi får straffe), og vil også gøre det de næste mange år. Derfor mener jeg at det er naturligt at Messi er primær straffeskytte og ikke Villa. Igen mener jeg det er vigtigt for Messis erfaring også, for han er værd at investere i.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Heartbreaker »

Straffespakene er også vigtige, hvid Messi skal blive topscorer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 84 gæster