David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Det ville være lidt mangel på respekt at sælge ham, efter så lang en skade uden at give ham chancen igen. Så kunne man ligeså godt have solgt Abidal i vinters, eller sidste sommer, hvor han lige var kommet tilbage fra sin første operation.

Synes klart at Villa skal have chancen denne sæson, bare det at han er med giver noget nyt og friskt til holdet.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: David Villa, who broke his shinbone in December, has today been given the medical green light #fcblive
Pruna (team doctor): "Villa has been given the medical green light, but not yet the sporting green light, which should take some more days."
Cugat (surgeon): "Villa has not yet the sporting green light because physically he's not yet ready, he has to intensify his work-out now."
Cugat (surgeon): "As for Villa, the doctors have done their job. Now it's up to the physical coaches to get him ready to play." #fcblive
Bliver dejligt at se Villa i kamp igen, forhåbentlig snart!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Heartbreaker »

En kasse eller to mod Real i supercuppen ville være ok.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg ville bestemt ikke klage.

Hotnuk

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hotnuk »

Smider den bare lige her.......

[youtube]wnkTkgvmSwM[/youtube]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Messi1987 skrev:

:glad:
:lol: Er det nogen herinde fra forum der har uploaded den?

Er det bare mig eller er der de største forventninger til El Guaje i denne sæson hvis altså han undgår skader.

Vi manglede hans rutine og indflydelse helt sindsygt meget i de afgørende kampe i sidste sæson. Messi, Alexis og Villa har potentialet for at begå den vildeste scoringssæson i Barcas historie med Tello, Cuenca og Pedro parate i baggrunden...7-9-13....alt hvad krydses kan...


...glæder mig ufatteligt til sæsonstart.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona's fastest Liga hattrick: 15 min, Messi v Espanyol 11/12 #fcblive Liga record: 5 min, Villa v Athletic 05/06 [via
Et hattrick på 5 miniutter, det er fandeme imponerende!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Villa: "My goal is not to be again the player I was, but, after those eight months of recovery, to come back as a better player. Why not?"
Villa: "I have to forget about the injury now. The focus is on today and the future, shouldn't think about the past anymore." #fcblive
Villa: "This is a great step. My leg is good, let's see the reaction now, but I need some more time to be totally back, we'll see how long."
Villa: "It's good to feel a football player again, being out on the pitch with the others. I felt good out there." #fcblive
Villa: "I felt great on training this week, the doctors gave me the permission to play, so we decided to give it a try." #fcblive
Villa: "The recovery was tough and long, tougher and longer than I expected. I've always felt the support of the club and the team-mates."
Villa: "When will I be able to play full game? Don't know, could be a week, could be more. Tito has now players who're physically stronger."
Lyder godt med en motiverer El Guaje! Jeg har virkelig savnet ham, han er altid god i de store kampe, og vi har brug for flere spillere der kan score i de store kampe, udover Leo.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

David Villa, who won't play against Real Sociedad tomorrow, is ready to play at the most 45 minutes against Sampdoria on Monday. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]f1ipjYJPqAY[/youtube]
Fantastisk at have Villa tilbage! :razz:

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

"Some people claiming City are on the verge of signing David Villa. I could be wrong but I can't see Barca letting him go."

Lad nu være Twitter. Han er world trend lige nu, jeg håber ikke der er noget i det:-) #SillySeason

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

English club Manchester City are planning to make today a bid of 50-63M for Barcelona forward David Villa (30). [talksport]

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jakob »

FCBarcelonaChr skrev:
English club Manchester City are planning to make today a bid of 50-63M for Barcelona forward David Villa (30). [talksport]
No offence til Villa, men hvis det er korrekt synes jeg ledelsen skal godkende uden at tøve det mindste.
Jeg synes aldrig Villa har været rigtig verdensklasse i Barca. Han har i hvert fald ikke vist sit Valencia niveau imo. Dog har han set skarp og god ud i de minutter han har fået efter sin skade, men 50-63M som vel er euro synes jeg slet ikke han er værd. Hvad gav vi? Det halve?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ulrich »

Heh.. City mangler angribere? :O

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Vi gav 40 millioner for ham i sin tid. Men jeg har meget svært ved at tro, at det passer. Først og fremmest er de 50-63 millioner euro rigtig mange penge, selvom det er City og selvom det er for en spiller af Villas kaliber. City har på det sidste også gjort en dyd af, ikke at betale for meget, sådan som de har været vant til. Det vil være underligt, hvis de lige pludselig betaler så meget for Villa.

Dernæst har de selv travlt med at komme af med de angribere de har i overskud, Santa Cruz er der vist stadig, og han hæver rigtig god løncheck hver uge. De har også Tevez, Balotelli, Agüero og Dzeko, alle disse herrer tjener voldsom mange penge, det vil være underligt at hive Villa ind, som også er dyr i løndrift, før man er kommet af med en eller to af de angribere. Dzeko har de svært ved at finde klub til, primært fordi hans lønkrav giver problemer. Tevez gider de nok ikke sælge, plus der er hans løn.

Det er bare en avis der ser sin snit til, at det er transfervinduets sidste dag, og så laver man et vildt rygte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster