Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re:

Indlæg af Quaresma »

SuperPedro skrev:Er du tankelæser da?
Jeg bruger tid på ham fordi i har en syg ide om at det er Tito der er skyld i han smutter. Vi bliver ikke enige. Men ingen grund til at forsøge på lege klog og sige hvad jeg tænker. Punktum slut.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Vent, er det et retorisk spørgsmål?
Men herligt endelig at få bekræftet, at det er op til dig, hvorvidt en idé er "syg" eller acceptabel. Lad mig se om jeg har forstået det rigtigt; du spilder tid på at underminere Thiago for at få os alle til at forstå, at det ikke er Tito, der er skurken i denne sag - korrekt?

Forsvaret af Tito er forbilledligt, men jeres syn på sagen er så unuanceret at det grænser til fanatisme.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:Er du tankelæser da?
Jeg bruger tid på ham fordi i har en syg ide om at det er Tito der er skyld i han smutter. Vi bliver ikke enige. Men ingen grund til at forsøge på lege klog og sige hvad jeg tænker. Punktum slut.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Vent, er det et retorisk spørgsmål?
Men herligt endelig at få bekræftet, at det er op til dig, hvorvidt en idé er "syg" eller acceptabel. Lad mig se om jeg har forstået det rigtigt; du spilder tid på at underminere Thiago for at få os alle til at forstå, at det ikke er Tito, der er skurken i denne sag - korrekt?

Forsvaret af Tito er forbilledligt, men jeres syn på sagen er så unuanceret at det grænser til fanatisme.
Ligeså vel som "jeres" syn på sagen er på grænsen til lynch stemning, og plus i hænger en træner ud for noget som ikke er hans skyld. Tito er skurken i mange andre ting. Bare ikke i Thiago sagen. Du må endelig ikke tro at jeg er en fanatisk Tito tilhænger. Jeg er modstander af spillere der ikke har realitetssans og er utaknemmelige og utålmodige. Sådan er det.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

SuperPedro skrev:
Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:Er du tankelæser da?
Jeg bruger tid på ham fordi i har en syg ide om at det er Tito der er skyld i han smutter. Vi bliver ikke enige. Men ingen grund til at forsøge på lege klog og sige hvad jeg tænker. Punktum slut.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Vent, er det et retorisk spørgsmål?
Men herligt endelig at få bekræftet, at det er op til dig, hvorvidt en idé er "syg" eller acceptabel. Lad mig se om jeg har forstået det rigtigt; du spilder tid på at underminere Thiago for at få os alle til at forstå, at det ikke er Tito, der er skurken i denne sag - korrekt?

Forsvaret af Tito er forbilledligt, men jeres syn på sagen er så unuanceret at det grænser til fanatisme.
Ligeså vel som "jeres" syn på sagen er på grænsen til lynch stemning, og plus i hænger en træner ud for noget som ikke er hans skyld. Tito er skurken i mange andre ting. Bare ikke i Thiago sagen. Du må endelig ikke tro at jeg er en fanatisk Tito tilhænger. Jeg er modstander af spillere der ikke har realitetssans og er utaknemmelige og utålmodige. Sådan er det.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Er du seriøs? Jeg har netop hele tiden hævdet, at alle implicerede er medansvarlige, så dit argument holder på ingen måde.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:
Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:Er du tankelæser da?
Jeg bruger tid på ham fordi i har en syg ide om at det er Tito der er skyld i han smutter. Vi bliver ikke enige. Men ingen grund til at forsøge på lege klog og sige hvad jeg tænker. Punktum slut.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Vent, er det et retorisk spørgsmål?
Men herligt endelig at få bekræftet, at det er op til dig, hvorvidt en idé er "syg" eller acceptabel. Lad mig se om jeg har forstået det rigtigt; du spilder tid på at underminere Thiago for at få os alle til at forstå, at det ikke er Tito, der er skurken i denne sag - korrekt?

Forsvaret af Tito er forbilledligt, men jeres syn på sagen er så unuanceret at det grænser til fanatisme.
Ligeså vel som "jeres" syn på sagen er på grænsen til lynch stemning, og plus i hænger en træner ud for noget som ikke er hans skyld. Tito er skurken i mange andre ting. Bare ikke i Thiago sagen. Du må endelig ikke tro at jeg er en fanatisk Tito tilhænger. Jeg er modstander af spillere der ikke har realitetssans og er utaknemmelige og utålmodige. Sådan er det.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Er du seriøs? Jeg har netop hele tiden hævdet, at alle implicerede er medansvarlige, så dit argument holder på ingen måde.
Vi er måske kommet lidt skævt ind på hinanden Quaresma. Du antyder jeg ikke kan lide manden. Og jeg antyder at du hænger Tito ud. Måske lidt i overkanten. Jeg synes dog ud fra det jeg har læst at der hersker en "lad os skyde Tito og sparke ham af helvede til" stemning blandt mange forum medlemmer her pga Thiagos exit. Ikke nødvendigvis dig, beklager hvis du føler det er dig jeg er efter. Ikke meningen at sige at du er ene om det.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af ladislau »

Nu har svinerne mod Tito, og Rossel været sindssygt mange. Så gør det vil heller ikke så meget, at det modsatte synspunkt bliver nævnt et par gange ekstra. Det er jo ikke fordi kritikerne brugte argumenter en mas...

Helt og aldeles på bølgelængde med dig SuperPedro. Troede virkelig der var lige så meget Barca som der var talent i Thiago. Hvis du har ret, så vil jeg sidde med en skuffelse hver gang jeg ser manden spille, da der kun er talentet.

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Ladislau. Thiago har altid været en tikkende bombe med den far og de nykker. Det er der ikke plads. Havde han ikke været La Masía avl var han blevet sparket ud af Barça med hovedet først. Hans bror Rafinha har også mere ro på. Foreløbig. Han har sagt for 2 år siden han er ligeglad med hvor han triumferer. Bare han spiller. Allerede der burde man stille spørgsmålstegn ved hans loyalitet. Men som med så meget andet så stirrer folk sig blinde i talentet i trøjen. Og tænker ikke på personligheden bag. Vi er ikke en ego klub. Jeg bliver sur på Messi og Villa når de får den der latterlige patroniserende attitude på. Vi har værdier her i klubben.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Hvordan kan du konkludere det ikke er titos skyld? Vi andre har dårligt lov til at postulere det modsatte..
Det er altid nemmest at give skylden på andre end at se indad, og i min optik er det nøjagtig hvad der er temaet her.

Thiago skrider, folkene bag tito mener det er ham der er snotforkælet og arrogant, mens vi andre peger på det modsatte, nemlig at tito dybest set ikke er dygtig nok og har fejlet i såvel implementeringen af ungdomsarbejdet som mandskabsbehandlingen.

Jeg forstår jeres argumenter og respektere disse men hvad der virkelig bringer mit pis i kog er, fordi man har andre holdninger skal disse betragtes som nærmest perfide.
Det er i mon optik ikke en saglig debat og samtidig et symptom på at modparten er dybt frustreret over de modsatte holdninger og ikke er i stand til at se mere nuanceret på sagens kerne.
Thiago skrider, kæmpetalent men alligevel ikke god nok til at opleve kontinuitet.
Det er dybest set det der diskuteres og naturligvis de fundamentale årsager til bruddet.

Vi har vores og i jeres holdninger og det bør kunne respekteres uden diagnoser på en afvigende adfærd.
Som du selv påpeger, vi bliver aldrig enige.

Den med værdierne har jeg tidligere i samme tråd præsenteret en holdning omkring, så den gider jeg ikke gå ind i påny

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Definer venligst argumenter en mas?
Det er da netop hvad vi har præsenteret blot i omvendt fortegn

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Folk udtaler sig jo bare på baggrund af formodninger. Det er jo ikke noget de rent faktisk ved noget om. Så kan jeg til gengæld ikke forstå hvordan det stadig lykkes at piske en stemning op. Lad os nu bevare den gode stemning så vi rigtig kan hygge. Bare os. Ved pejsen, en kom kakao og tapatalk.
Visca el Barca

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re:

Indlæg af Bager »

SuperPedro skrev:En journalist tæt på klubben der nu arbejder for CNN siger og bekræfter at der er en aftale mellem Thiago og united. Og at handlen lukkes og bekræftes inden for 2 uger..
God damn it!
Visca el Barca

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Ja enig. Tog kampen op i nogen dage. Men er nået til det punkt hvor jeg tænker det er begyndt at ligne de diskussioner med Madridistas som jeg aldrig bliver enige med dem om. Vi er alle culés herinde og skal ikke ned på madridista niveau. Vi kan ikke være enige om alt. Men vi har alle det ønske at klubben kommer til tops. Vi bliver bare nødt til at indse at manden smutter. Hvorfor og hvor fejlen ligger, er en smagssag. Elsker Barça og elsker Barça fans.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Så er de igang på el larguero, punto pelota. Ancelotti skulle angiveligt have bedt Pérez om at skaffe ham Thiago Alcántara.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re:

Indlæg af # 23 »

SuperPedro skrev:Så er de igang på el larguero, punto pelota. Ancelotti skulle angiveligt have bedt Pérez om at skaffe ham Thiago Alcántara.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg GÅR amok, hvis Real henter Thiago foran snuden på United. For så har United på 3 år mistet Mesut Özil, Raphael Varane, Isco og så Thiago. Det kan jeg ikke klare mere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Godt nok rabler det for Thiago. Men tror Florentino og Sandro har en ikke aggressions pagt. Udover det så tror jeg heller ikke det er sandsynligt. Men noget skal de jo snakke om. Og man ved aldrig.. Når det klør i hans pung så klør det gevaldigt.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re:

Indlæg af # 23 »

SuperPedro skrev:Godt nok rabler det for Thiago. Men tror Florentino og Sandro har en ikke aggressions pagt. Udover det så tror jeg heller ikke det er sandsynligt. Men noget skal de jo snakke om. Og man ved aldrig.. Når det klør i hans pung så klør det gevaldigt.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Problemet er bare, at med Perez, så kan alt ske, så lige det rygte der er ikke godt for os United-fans.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster