Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Piquénbauer skrev:The truth is Thiago is more debate than a certainty. You may be of the opinion he merited more starts than Fàbregas or Alexis, but that’s only an opinion and it is just as easy to debate the reverse. Pedro and Alexis give vastly different tactical advantages. Cesc’s form was questionable, though he was mostly out of position, but player to player its not at all a stretch to say Fàbregas is a better footballer. When Cesc was 23 at Arsenal he was definitely performing at a much higher level than Thiago at 23. That could be a matter of game time or it could not. It legitimately is so difficult to finding a spot for Thiago which is precisely why he is such a spoken about subject.

The way Tito is sometimes commented on is frightening. Can you really blame him for starting Xavi versus Bayern (or PSG) over Thiago? It’s a lose-lose for Vilanova. If Thiago started and Barça got thumped anyway (which they would have), then everyone is going “why didn’t Xavi start, he’s the best passer in the game and Thiago is clearly not experienced enough”. When Xavi did start and Thiago was on the bench it then goes “Xavi was clearly too tired, Thiago should have played”. Something has to give.

The next week is going to be huge for Thiago. Because by no means is a move to Manchester going to guarantee starts and success. Click here for additional thoughts on that from The Bleacher Report. Thiago apparently is concerned with his 2014 FIFA World Cup chance but unless he goes supernova in England a move to United won’t change much. Ignoring the holders Busquets and Javi Martínez, Thiago still ranks below Xavi, Iniesta, Fàbregas, Silva, Cazorla and Mata. Isco is blowing up right now as well. You may not agree but that’s the signs Vicente del Bosque gives and well he’s won a few trophies in his time.

And from the reports Barça are fighting for him. Both Sport and El Mundo ran stories that Sandro Rosell met with Thiago’s father to discuss an improved contract and Tito Vilanova’s plans for him. Vilanova himself has said “Thiago is the future of Barça and we would like him to continue” and players from Xavi to Iniesta are lending him support to stay.

The grass always looks greener but there is no guarantee once you get there is remains so green.

Skide kloge ord fra totalbarca.com!
Lige min tanke om det. Knægten tror han er noget allerede nu. Og det er han ikke. Og igen, som jeg gentagne gange har sagt. Fejlen er hans ikke Titos. Starter helt fra bunden af. Han er godt dum og vælge Spanien fremfor Brasiliens landshold, hvor han havde en større chance for at blive valgt. Han får ikke en plads til VM. Kan nævne mange spillere der er over ham. Og har været det længe. Og nu har Isco også meldt sig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Michman »

Jeg siger det igen.. Hvis Thiago vælger Barca fra så er det hans egen fejl.. Men ligemeget hvad vil det være et tab for Barca. Men igen lad os nu se... Der er intet der er sikkert endnu..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Michman »

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Champione »

Nej nej - det sker ikke.. Det svarer til at Man U mener at Rooney er 21 mill euro værd?
Mon ikke PSG, Anzhi, eller et tredje mandskab vil slippe mere for ham i en ren handel?

Tror altså ikke på det Rooney rygte....
---------------------------------------
Barca is my religion!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Nu ikke al den snak om Rooney. Desuden er EB det sidste medie man skal tro på. Og det er dårligt oversat kan jeg fortælle jer. Tilbage til sagens kerne. Vores klub, har opgivet håbet om at holde på Thiago, de venter på hans endelige udmelding stadigvæk. Men klubben har fortalt ham at hvis han skrider så kommer den samlede udgift oppe på 27 mio EUR for United og Thiago, hvor Thiago skal hæfte for de 5-7 mio der skal betales af beløbet pga skatteregler i tilfælde af at en klausul bliver udløst.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Michman »

Hvor sikre er folk endelig på at han smutter? Jeg klynger mig stadig til, et måske naivt håb om at han kommer til fornuft og vælger den klub som faktisk har givet ham alt. Er det mig der er naiv eller er der stadig en chance?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:Hvor sikre er folk endelig på at han smutter? Jeg klynger mig stadig til, et måske naivt håb om at han kommer til fornuft og vælger den klub som faktisk har givet ham alt. Er det mig der er naiv eller er der stadig en chance?
99%

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

100000 pct.
Som jeg siger igen. Thiago er selv skyld i det. Ikke Tito. Gæt hvem Scolari følger tæt og vil udtage til landsholdet? Hans lillebror...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re:

Indlæg af Quaresma »

SuperPedro skrev:100000 pct.
Som jeg siger igen. Thiago er selv skyld i det. Ikke Tito. Gæt hvem Scolari følger tæt og vil udtage til landsholdet? Hans lillebror...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Lol, we get it. Du kan ikke lide Thiago.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

On the advice of his agent Thiago has today told Barcelona he wants to leave the club for Manchester United.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Alias-A »

Så smut da Thiago, når du ikke gider være her.
Jeg kan stadig ikke forstå han vil væk. Det føles lidt ligesom hvis kæresten skrider, selvom man selv synes det gik godt..
Senest rettet af Alias-A ons jun 26, 2013 6:49 pm, rettet i alt 1 gang.
93' Iniesta

SuperPedro

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:100000 pct.
Som jeg siger igen. Thiago er selv skyld i det. Ikke Tito. Gæt hvem Scolari følger tæt og vil udtage til landsholdet? Hans lillebror...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Lol, we get it. Du kan ikke lide Thiago.
Så længe han er i Barça trøjen og er loyal så har jeg intet imod ham.
Jeg kan derimod IKKE lide når folk skyder skylden på hans skifte væk fra klubben på Tito. Så snart han er ude af klub døren og i en anden trøje så er jeg ligeglad med ham. Så kan han gå hen og blive et flop i Manure, jeg kunne ikke være mere ligeglad.


Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

SuperPedro skrev:
Quaresma skrev:
SuperPedro skrev:100000 pct.
Som jeg siger igen. Thiago er selv skyld i det. Ikke Tito. Gæt hvem Scolari følger tæt og vil udtage til landsholdet? Hans lillebror...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Lol, we get it. Du kan ikke lide Thiago.
Så længe han er i Barça trøjen og er loyal så har jeg intet imod ham.
Jeg kan derimod IKKE lide når folk skyder skylden på hans skifte væk fra klubben på Tito. Så snart han er ude af klub døren og i en anden trøje så er jeg ligeglad med ham. Så kan han gå hen og blive et flop i Manure, jeg kunne ikke være mere ligeglad.


Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Men det er jo tydeligvis ikke sandt. Jeg forstår ikke, at du overhovedet forsøger at spille "jeg er ligeglad"-kortet, når du samtidig bruger så meget tid på at kommentere på synderen Thiago.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Er du tankelæser da?
Jeg bruger tid på ham fordi i har en syg ide om at det er Tito der er skyld i han smutter. Vi bliver ikke enige. Men ingen grund til at forsøge på lege klog og sige hvad jeg tænker. Punktum slut.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Og om så Messi smuttede ud af døren ville jeg være ligeglad. Klubben består, spillere kommer og går. Støtter klubben. Ikke afhoppere.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 40 gæster