David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinhxa

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af dinhxa »

Villa, who will surely be ready for the Euro in June, is working hard to be back for the Liga game against Madrid on 21 April. #fcblive [as]
Kunne være så fedt at have ham tilbage til Clásico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Imponerende! Selvom der har været usædvanligt mange skader i år, er Jeg sgu alligevel imponeret over vores læger og fysioterapeuter.

(PS. Juanjo Brau <3)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

De burde bare have forebygget dem istedet. Altså, noget må der være galt hvis 6 af vores spillere har haft fiber skader i læggen. Med mindre vi selvfølgelig bare har været ustyrligt uheldige.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Yes, man kan godt sige at de skulle have været bedre at forebygge det shit der. Omvendt synes jeg, de har været trt gode til at forebygge og og minimere antal af skader de foregående sæsoner ( jeg kan huske at vi under Frank havde mange skader), jeg ved derfor ikke, hvad der er galt i år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Lige præcis, Visca. De sidste 3 sæsoner, altså op til denne, har vi jo haft ganske få skader, mens vi så i år har haft usædvanligt mange skader. Der har jo været noget snak tidligere om at sæsonforberedelsen bare ikke fungerede optimalt og at det har givet bagslag. Men det jeg er imponeret over er bare hvor gode de er til at behandle spillerne, når de så først bliver ramt af skader. Det ville jo ikke være første gang, hvis en af vores spillere kom sig på rekordtid.

dinhxa

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af dinhxa »

Det kan også være, at vores ret smalle trup i år har indflydelse på de mange skader. De fleste skader er jo overbelastningsskader, hvilket godt kunne hænge sammen med, at vi har få reserver (udover B-holdsspillere)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Men det jeg er imponeret over er bare hvor gode de er til at behandle spillerne, når de så først bliver ramt af skader. Det ville jo ikke være første gang, hvis en af vores spillere kom sig på rekordtid.
D-o-p-i-n-g BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

dinhxa skrev:Det kan også være, at vores ret smalle trup i år har indflydelse på de mange skader. De fleste skader er jo overbelastningsskader, hvilket godt kunne hænge sammen med, at vi har få reserver (udover B-holdsspillere)
Vores smalle trup kan være en årsag, men så igen, de foregående sæsoner har vi haft en endnu smallere trup, men har været gode til at undgå skader. En stor del af æren skal tilfalde vores lægestab, det har mange påpeget.

Jeg tror jeg er enig med Blau. Pep var selv utilfreds med vores pre-season, fordi varmen gjorde det næsten umuligt for os at træne igennem. Det er i pre-season at Pep og vores lægestab forbereder vores trup til den kommende sæson, og forebygger skader. Fordi vores forberedelser har ikke været optimale, så har trænerne været nødt til træne spillere ekstra hårdt i forhold til de foregående sæsoner, og det har sikkert resulteret i skader.

Eller også som Jonas skriver, det er bare doping der gør at vi ikke har haft så mange skader de foregående sæsoner. Vi skal til at bruge doping igen, og vi har jo råd efter at have fået 200 tusinde euro fra Madrid radioen. LÆNGE LEVE DOPING!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Når man i sæsonen får 2-3 længerevarende skader, så bliver de øvrige spillere samtidig mere belastet. Vi har ikke været så heldige at det gør noget. Først Afellay, så Villa, derefter Fontas og nu Abidal. Så kommer der alle småskaderne til spillere som Xavi, Alexis og Puyol.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Villa: "I'm in high spirits, motivated to be part of the group again. Last stage of recovery, I see the light at the end of the tunnel."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Heartbreaker »

Synes godt om.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

hmm gad vide hvornår vi har villa tilbage på banen gerne inden madrid kampen
:smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Villa: "I'm very motivated, optimistic, we're going through all the stages of recovery. We're not there yet, but my leg is better each day."
Vi får ham desværre ikke klar til El Clasico, som han ellers håbede på, men han må gerne blive klar meget snart. Jo flere klassespillere vi har til rådighed, desto bedre er det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »


Tw Villa: "Today I climbed La Mola, to 1.104 meters, with the help of Pepe Costa, Busquets and Emili Ricar
Det er godt at se, at Busi giver moralsk støtte. Vi har virkelig en unik trup og der hersker et stærkt sammenhold i gruppen. Dejligt at se, lad os håbe dette sammenhold kan få os sikkert igennem denne travle tid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Han er velkommen til snart at lave comeback, den kære Villa.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster