David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

El Messias

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af El Messias »

Tja, jeg tror ikke Villa bliver savnet. Hans skade er naturligvis dybt tragisk, men Villa har slet ikke levet op til mine forventninger efter hans skifte fra Valencia.
Han brænder chancer på de værste tidspunkter. Han kunne have sikret os de 3 point på Mestalla, med sin kæmpe chance til sidst, for ikke at glemme hans chancer mod Arsenal hvor vi kunne have blevet sendt ud af CHL. Selvfølgelig kan alle brænde nogle chancer, men jeg synes det har været absurd med Villas kynisme.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

David Villa <3!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Med Alexis tilbage, og i den form som han har vist på det sidste, så er det ikke sikkert, at en manglende David Villa kommer til at spille en stor rolle.

Ren mandskabsmæssigt, så har vi mistet en verdensklasseangriber og har fået en tilbage.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona B forward Jonathan Soriano (26) could be promoted to the first team to replace David Villa in the coming months. [mundo deportivo]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

Sorianos time to shine! Hold kæft hvor jeg håber han er vild

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han bombede 32 mål ind for Barcelona B i sidste sæson, så et eller andet må han kunne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

i know men da han prøvede for første holdet bombede han ikke..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi må blot håbe at han gør det bedre, hvis han får chancen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: David Villa will have surgery on Monday afternoon #fcblive
Så må vi håbe at operationen går godt!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:Med Alexis tilbage, og i den form som han har vist på det sidste, så er det ikke sikkert, at en manglende David Villa kommer til at spille en stor rolle.

Ren mandskabsmæssigt, så har vi mistet en verdensklasseangriber og har fået en tilbage.
Betegner du allerede Sanchez som verdensklasse? :o
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Måske tog jeg munden for fuld, men der er i hvert fald ikke tvivl om, at vi har at gøre med en spiller af ekstraordinær klasse. Vi så noget af det mod Real Madrid. Men selvfølgelig baseres det ikke udelukkende på én kamp.

Hvis du ser hans sidste sæson for Udinese, så lavede han alligevel 15 mål og 13 assists i 40 kampe, hvor han i syv af kampene var indskifter.

Det er ikke uden grund, at folk som f.eks. Preben Elkjær er dybt imponeret over ham. Det er alligevel en mand, der ved hvor målet står og ydermere følger Italiensk fodbold intensivt.

teemuss

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af teemuss »

det gør jeg alexis ER en verdensklassespiller bare spørg dem der spiller i serie A #23# hvorfor tror du han blev kåret til serie A,s bedste spiller sidste år. :smile:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Altså.

Jeg er fuldstændig enig i, at han er en fantastisk fodboldspiller med et meget stort potentiale (Jeg ønskede mig ham meget til United). Han har haft nogle flotte sæsoner hos Udinese, men omvendt mener jeg ikke, at han endnu har præsteret det, der skal til for at blive tituleret som verdensklasse. Dog er han i gang med en sæson hos Barca med meget flot spil, og hvis hna fastholder dette, så bliver han verdensklasse.

Pt. er han IMO en spiller med et meget stort potentiale, som er spiller fantastisk fodbold og har udsigt ti lat blive verdensklasse inden for en overskuelige fremtid.

Verdensklasse spillere er altså den ypperste klasse af spillere, der har præsteret på den helt store scene i deres karriere f.eks.. Dette skridt mangler Sanchez at tage endnu, men som sagt. Han er godt på vej til at blive en.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Alexis kom som årets spiller fra serie a. Hvis du mener at der ikke eksisterer verdensklasse spillere i den liga så har du spist for meget sushi!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Alexis kom som årets spiller fra serie a. Hvis du mener at der ikke eksisterer verdensklasse spillere i den liga så har du spist for meget sushi!
Manden har spillet Serie A og Euro League. Jeg ved ikke med dig, men det berettiger IMO ikke til verdensklasseprædikatet. Læs hvad jeg skriver. Jeg siger, at han er fantastisk dygtig fodboldspiller, som jeg betegner som en klassespiller med et stort potentiale og mulighed for at blive verdensklasse. Hvis han fastholder et højt niveau i 1 år til 1½ år, så kan vi snakke om det.

Jeg hader bare, når folk efter 4 gode kampe, så er man fantastisk. Man skal præstere på et højt niveau over i en længere periode på den store scene, og den store scene har Sanchez først meldt sig på nu, og indtil videre har han vist flotte præstationer. Fortsætter dette, går jeg med til at kalde ham verdensklasse. Verdensklasse er Messi, Ronaldo, Xavi, Inieta, Robben og andre, og lige i den kategori vil jeg ikke have ham i :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster