André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Næh den betyder ikke rigtigt noget for mig. Jeg kan lide ham som type og når han får mere ro omkring sig så tror jeg han kan blive rigtig god.
Man har godt nok et anderledes syn på fodbold, hvis man vælger at se bort fra den seneste sæson, når det kommer til spilllervurderinger.

Det stemmer dog meget godt overens, når du samtidig mener "kan godt lide typen" er den bedste indikator for fremtiden.
Jeg så en midtbane der var så elendig og usammenhængende at spillere som bussi, rak og iniesta til tider lignede amatører. Derfor vælger jeg ikke at bruge den. At din krystalkugle så måske siger noget andet er fint...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Har han en til elendig sæson, ryger han for 15-18, selv med det her marked.
Jeg troede allerede at det ville ske i denne?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Drake »

Hvis vi kan få 35 mil Euro for ham, så siger jeg sælg. Jeg synes ikke han virker som en Barca spiller, og dermed tror jeg heller ikke at han komme til kunne udfylde sit fulde potentiale.

Ud over det, vil jeg bare have spillere der er skræddersyet til Barca, jeg gider ikke de der halve Barca spillere.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Jesni »

Drake skrev:Hvis vi kan få 35 mil Euro for ham, så siger jeg sælg. Jeg synes ikke han virker som en Barca spiller, og dermed tror jeg heller ikke at han komme til kunne udfylde sit fulde potentiale.

Ud over det, vil jeg bare have spillere der er skræddersyet til Barca, jeg gider ikke de der halve Barca spillere.
Han har alt, hvad en Barca-spiller skal have. Han har bare ikke vist det endnu pga. at han tydeligt har været tynget af presset. Jeg vil langt hellere af med Rakitic, end jeg vil af med Andre Gomes, og jeg håber faktisk at vi få solgt Rakitic, siden han virker meget eftertragtet af andre klubber.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Sælg ham, hvis nogen byder 35. Og behold Rakitic.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af zqa »

Har han alt hvad en barca spiller skal have? Andre Gomes? Så tror jeg vi skal udvide hvad der menes med Barca "dna".
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Har han alt hvad en barca spiller skal have? Andre Gomes? Så tror jeg vi skal udvide hvad der menes med Barca "dna".
Ja, skal en Barcelona-spiller - især på midtbanen - ikke helst have store bevægelser, dårlige førsteberøringer, tage lange træk, være bedst i de åbne rum og på omstillingerne, have begrænset blik for spillet og være dårlig til at løbe med tilbage? Det er da sådan relativt tæt på at være en tro beskrivelse af Xavi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ikke noget mere latterligt end barca-dna. Som om vi kun kan spille på en måde med en bestemt type spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Baseret på sidste sæson, så passer han ikke i nogle stil. Han er rimelig middelmådig eller alibispiller, hvis man baserer det på sidste sæson.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Så hvis en eller anden latterlig klub er villig til at give 35 mio. euro for ham, så burde man sælge ham.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Baseret på sidste sæson, så passer han ikke i nogle stil. Han er rimelig middelmådig eller alibispiller, hvis man baserer det på sidste sæson.
Baseret på sidste sæson, ja, så er han elendig. Men der er en grund til at han blev købt, da muligheden opstod, selvom der ikke var enorm mangel på midtbanen - han er dygtig, og har talentet til at blive en rigtig god spiller. Det kræver dog, at man er i stand til at se mere end fem minutter ud i fremtiden. Der er så mange eksempler på spillere, der har skulle bruge en sæson til at tilegne sig klubben, og han er bestemt en af dem.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Han var rimelig dårlig under EM og han var heller ikke særlig god i Valencia, så jeg ved ikke, hvad ledelsen har set. Og det er jo ikke sådan, at ledelsen og staben altid har ret ift. køb. Men bare rolig, han bliver. De vil ikke sælge ham.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Han var rimelig dårlig under EM og han var heller ikke særlig god i Valencia, så jeg ved ikke, hvad ledelsen har set. Og det er jo ikke sådan, at ledelsen og staben altid har ret ift. køb. Men bare rolig, han bliver. De vil ikke sælge ham.
Som 23-årig har han et ret imponerende CV. Han er ikke købt for at præstere i sin første sæson, ligesom mange andre køb heller ikke er det. Det er åbenbart svært for mange at forstå, når vi er vant til indkøb af Suarez, Neymar, Villa og Zlatan-klassen. Det samme gælder forresten for Paco og Digne. Det er ret sjovt faktisk, fordi folk ofte håber på at vi en skønne dag arbejder som Bayern, der køber ind for så at udvikle spillerne selv over nogle år før de rammer start 11'eren, men det er som om at netop det aspekt falder lidt i baggrunden, og folk forventes at præstere fra dag ét - medmindre de kommer fra La Masia, så har de uendelig snor.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Hvilket imponerende CV har han? To sæsoner i Valencia, hvor han ikke har været særlig god? EM, hvor han floppede? La Masia talenter får længere snor, da de ikke koster 35 mio. euro og samtidig ikke får så sindssyg høj løn, som Gomes gør. Det er derfor, de burde få længere snor.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

I øvrigt har jeg intet sagt om Digne(fair nok pris). Jeg har nævnt Paco, men et eller andet sted var det køb fair. Kaptajn og profil på Valencia-holdet, så det var forståeligt. Desuden har Paco vist en smule, hvilket man ikke kan sige om Gomes.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster