Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror at han gerne vil understrege hvor svært han har ved at forlade Santos, og at det er derfor han trækker den lidt. Jeg tror det er ekstremt vigtigt for ham, at få sagt ordentligt farvel.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:Neutralt set ville jeg nok vælge Real Madrid, hvis jeg var Neymar. I Barca skal man trille bolden rundt, hvor fancy driblinger ikke må være til stede. Kig bare på Alexis. Manden har ikke lavet en husmandsfinte i Barcelona endnu.

Samtidig kører BArca aldrig kontraspil, hvorfor Neymar ikke kan afgøre sin hutighed ved tilfælde. I Real lægger man mere op til de individualistiske træk, hvorimod Barca priser fællesskabet højere.

Er bange for, at Neymar bliver en flop i Barca. Medmindre han evner at omjustere sit spil, men så ødelægger man bare hans spidskompetencer IMO.
Ja men det bygger du udelukkende på en stigmatisering af to former for fodbold, som egentlig ikke er hinandens modsætninger. Det er mere end bare possession fodbold og kontra fodbold..

Edit: hvis det skulle være neutralt set, bør du også kigge på andet end den praktiserede fodbold. I din eksempel kan man også hive eksemplet med Robinho ind.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Santos vice-president Odílio Rodrigues: "We received 2 proposals for Neymar. One of them was Barcelona but the other one cannot be revealed"


Kunne godt lugte lidt af der overhoved ikke er noget fra nogen anden klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det virker mærkeligt at den anden klub ikke bliver offentliggjort! Tror ikke vi skal regne med at det bliver officielt før i morgen efter kampen mod flamengo!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Neymar just need to sign the contract to be officially a Barcelona player and the player is happy. An announcement is now imminent [Estadão]

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

A senior leader from Barça confirms that Neymar chose Barça's contract and will play for them for 5 years. [Cadena SER

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Pelé, Maradona, Ronaldo Fenômeno and #Neymar are the only 4 players to ever score 100 goals within the age of 20.

Lad ham bare nå samme niveau som de 3 andre :cool:

DID YOU KNOW? Neymar's goal average per game with BRA (0.627) is almost the same as BRA's 2nd highest top scorer in history Ronaldo (0.632).
Neymar (11 goals) is a serious threat to Müller & Ronaldo's record of 14 goals for NT per season (AUG-JUNE), with 'at least' 5 games to go.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Sådan fejrer vi Neymar-signing :
phpBB [video]
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Arrhrhhhhh... skal vi ikke holde os til

phpBB [video]
Visca el Barca

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

BREAKING: Neymar trained with a camera-head to record all movements of last training and is set to complete his potential move to Barcelona.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Afellay99 skrev:
BREAKING: Neymar trained with a camera-head to record all movements of last training and is set to complete his potential move to Barcelona.
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Gutter undskyld jeg ikke har skrevet, stod tidligt op og fik et kæmpe chok. Og så sov jeg igen fordi jeg var så sur. Og så skulle jeg være med til El Clasico event et i Odense på B1909 banerne. En kamp mellem real og Barça fans. Vi vandt 6-2. Det kommer i avisen :)
Men her er jeg :)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

BREAKING: Neymar just took a dump and is set to complete his potential move to Barcelona.
Visca el Barca

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

The radio leader in Catalonia RAC1, has just confirmed that Barça has the OK of Neymar. 5 seasons. Official this weekend" [via@albert_ribas]

Wow, hvor er jeg træt af ordet BREAKING forresten.... :eek:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Ifølge @carrusel har en real madrid delegeret bekræftet at Neymar har valgt Barca. Ligenu er det en jungle at finde rundt i, hvad der er pålideligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster