Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvis Odriozola er så god, burde vi så ikke også gå efter ham, så vi kan få Roberto op som CM igen?

Vi sover vel bare i timen som sædvanligt :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvis man virkelig ikke er glad for Semedo, så forstår jeg ikke, at man ikke går efter Odriozola. Der er krummer i den knægt, og så kan vi få Roberto op, hvor han er bedst IMO.

40 mio. euro er sgu fine penge for en 22 årig back, der kan angribe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto er bedre end ham. Og vi har ikke brug for Roberto på midten. Så det siger lidt sig selv at fortsætte med dem vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Roberto er bedre end ham. Og vi har ikke brug for Roberto på midten. Så det siger lidt sig selv at fortsætte med dem vi har.
Roberto er blevet kørt rundt, hver gang han har mødt ordentlige modstandere på backen. Han er ikke back. Han er CM.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror ikke, at man har opgivet Semedo helt. Og har man ikke det, så giver det ikke mening at købe Odriozola. Hvis man derimod har gjort det, så burde man selvfølgelig gå efter Odriozola. Jeg kan dog ikke forstå, at Real vil hente ham, når de har Carvajal, som er tre år ældre og stadig har mindst 6-7 år i sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis han var cm så ville han spille det. Det er ikke fordi vi har været voldsomt imponerende på midten. Og det i en årrække efterhånden.

Og nej det er han ikke. Han var en del af et forsvar der i store dele af sæsonen var det bedste i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Desuden er Achraf kun 19 år og har kun haft en sæson på A-holdet, hvor han ikke har spillet så meget igen, så det vil være dumt at kassere ham allerede.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 936
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

@Kubala

Jeg tror RM køber ham for at styrke bredden, da de i rigtig mange kampe mistede point når de ikke spillede deres A-kæde. Desuden har Carvajal jo også haft hjerteproblemer, som kunne være en usikkerhed ifht. hvor længe han kan fortsætte?

Der er rygter om at Archraf udlejes/sælges til Dortmund denne sommer. Han har på ingen måde heller imponeret mig...

Som jeg ser det er det et rigtig fornuftigt køb af RM hvis den lander den :smile:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Og endnu engang nupper Madrid et ungt spansk talent.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Og endnu engang nupper Madrid et ungt spansk talent.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja lige præcis, vi er åbenbart gået helt væk fra de spanske talenter, og egen avl, og satser på de franske :mad:

Vi burde flyttes over i den franske liga :roll:


Jeg henviser lige til mig signatur igen :ned:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

!Option skrev:@Kubala

Jeg tror RM køber ham for at styrke bredden, da de i rigtig mange kampe mistede point når de ikke spillede deres A-kæde. Desuden har Carvajal jo også haft hjerteproblemer, som kunne være en usikkerhed ifht. hvor længe han kan fortsætte?

Der er rygter om at Archraf udlejes/sælges til Dortmund denne sommer. Han har på ingen måde heller imponeret mig...

Som jeg ser det er det et rigtig fornuftigt køb af RM hvis den lander den :smile:
Jeg har selv tænkt på de ting, du skriver, men jeg ville stadig køre med Achraf. Der kan ske rigtig meget med en spiller henover en sæson. Men jo, deres bredde vil styrkes, ingen tvivl om det. Og ja, måske ved vi ikke, hvordan det står med Carvajal og hjerteproblemerne. Måske skal han restituere mere?, og så giver det jo pludseligt meget mere mening. Eller også det, at der er usikkerhed omkring Carvajal holdbarhed, som du er inde på.
Senest rettet af Kubala tors jul 05, 2018 1:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo fuldstændig ligemeget hvor et talent kommer fra? Det er som om alle handler real laver pr automatik er geniale. Vi snakker om en backup back ffs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ja, man må lige tage det roligt. Barca har lavet nogle underlige handler, men Barca kan heller ikke købe samtlige spillere, som Real bliver sat i forbindelse med.

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det er ikke helt lige meget hvor vi henter talenter/spiller fra, man skal vist have et vist antal spanske spillere og egen avl, som vi næsten er gået helt væk fra.

Tilmed er spiller som Messi, Bussen, Pique og Alba sidst i deres karriere, og når de stopper så mister vi 4 spillere gælder som gælder som spanske. Vi har allerede mistet en del spanske: Villa, Pedro, Puyol, Iniesta og Xavi osv.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det mener jeg ikke er rigtigt. I England skal man have homegrown spillere men det gælder som jeg husker det ikke i spanien. Du må ikke have mere end 3 ikke eu-spillere (afrikanere tæller ikke med) men hvor spillerne er fra i europa betyder vidst ikke noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster