Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Real kan have sparet 65 mia sammen og det vil stadig ikke ændre på at endelig har fået en top, topspiller. Ham sælger PSG de fandeme ikke. De hænger ikke på træerne. Og i mbappe har de verdens største talent.

Man kan ikke forhandle med en klub der ikke har brug for penge. De har flere penge end stort set alle andre hold. Det eneste jeg kan se dem få til at sælge er FFP eller at ney går fuldstændig amok i medierne.

Hazard tror jeg er henter. Jeg kan ikke se dem komme i nærheden af hverken ney eller mbappe. Heller ikke selvom de lavede nogle vilde handler for snart 10 år siden. Det kan man faktisk ikke bruge til noget som helst i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Real kan have sparet 65 mia sammen og det vil stadig ikke ændre på at endelig har fået en top, topspiller. Ham sælger PSG de fandeme ikke. De hænger ikke på træerne. Og i mbappe har de verdens største talent.

Man kan ikke forhandle med en klub der ikke har brug for penge. De har flere penge end stort set alle andre hold. Det eneste jeg kan se dem få til at sælge er FFP eller at ney går fuldstændig amok i medierne.

Hazard tror jeg er henter. Jeg kan ikke se dem komme i nærheden af hverken ney eller mbappe. Heller ikke selvom de lavede nogle vilde handler for snart 10 år siden. Det kan man faktisk ikke bruge til noget som helst i dag.
PSG kan have en trillion kroner hos dem og lege med. Men de penge kan de ikke bruge til en skid, hvis spilleren er utilfreds. Og det er Neymar angiveligt. Holdet er ikke godt nok til at vinde CL åbenbart og ligaen er simpelthen så ringe, at Netmar kunne gøre lige hvad der passede ham. Jeg tvivler et konkurrencemenneske accepterer de vilkår, når han ved, at eb bedre liga og bedre klub er villig til at hente ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De kan give ham en lønforhøjelse. Hvis det virkelig var titler ham ville have så rendte han ikke rundt i Frankrig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:De kan give ham en lønforhøjelse. Hvis det virkelig var titler ham ville have så rendte han ikke rundt i Frankrig.
Neymar er alelrede den bedste eller næstbedst betalte fodboldspiller i verden, og der er allerede alt denne polemik omkring ham og Real-rygter, der aldrig dør.

Så det er nok ikke pengene (i denne omgang der lokker), men snarere, at han kan være den ultimative stjerne i en klub, der er blandt de to største klubber i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også famler medierne bare rundt? Neymar havde ikke spillet en kamp for PSG før han var ved at skifte til real.

Udover det så har penge en tendens til at kunne ændre alt. Så hvis han går fra at være en af de bedst betalte til at være den klart bedst betalte så tager han nok et par år til.

Hvis jeg kigger på hvad der er sket med PSG indenfor de sidste år så virker det i hvert fald til at det er dem der har bukserne på. Hvis en spiller vil væk så får de en ny kontrakt og så er den lukket. Det burde vi som barcafans kende en del til med marquinhos og verratti.

Nej jeg tror sgu ikke på det. Man køber bare ikke fra PSG i disse tider. De henter hazard for 250 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

UEFA har i øvrigt genåbnet FFP-sagen mod PSG.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Se det kan få betydning!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

kklaus skrev:UEFA har i øvrigt genåbnet FFP-sagen mod PSG.
Fordi de ikke nåede at sælge hvad de skulle sælge for - inden 30/06?
---------------------------------------
Barca is my religion!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Se det kan få betydning!
Ja, som jeg har forstået det, så var der ikke helt enighed om at lukke sagen og derfor har formanden for CFCB (Club Financial Control Body) valgt at appellere denne afgørelse.
Champione skrev:
kklaus skrev:UEFA har i øvrigt genåbnet FFP-sagen mod PSG.
Fordi de ikke nåede at sælge hvad de skulle sælge for - inden 30/06?
I følge PSG skulle de have færdiggjort nogle transfers de sidste par dage, som skulle sikre, at de overholder reglerne - jeg har dog ikke fulgt nok med til at vide, hvilke transfers det skulle dreje sig om :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvis FFP får alvorlige konsekvenser for PSG, f.eks. udelukkelse af CL(Milan dom lignende), så kan PSG have svært ved at tiltrække spillere og muligvis miste Ney eller Mbappe. At jeg ikke tror på det, er så noget andet; at det skulle få så alvorlige konsekvenser for dem.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

I øvrigt ved vi ikke, hvordan FFP kigger på regnskaberne, og hvordan klubbernes struktur og regnskab er sammensat. Milan har måske alvorlige lovbrud mht. FFP og regnskabet kunne ikke gå op mht. FFP(for store huller i regnskabet), men det er jo ikke sikkert, at det er tilfældet med PSG eller City, derfor burde man også passe på med at slynge korruption, hver gang, der er tale om de to klubber. Barca fik også en hårdere straf end Real, fordi Barcas lovbrud var værre, eller mere omfattende.
Senest rettet af Kubala ons jul 04, 2018 10:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Vildt. Det her skal nok blive spændende. Må vores ledelse arbejde i kulissen, bag alt denne drama og hente os nogle forstærkninger.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1254
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... o-12855019

Mon ikke det går som altid og han får sin vilje om en ny forbedret kontrakt igen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Rygter om Odriozola til Real for €40 mio. Klar opgradering i forhold til Achraf (staveplade), men kan ikke se det smarte i det for Odriozola. Han slår ikke Carvajal af og risikerer at miste pladsen på landsholdet som følge af minimal spilletid.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster