Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Ja det virker spændende. Tror sku ikke man skal undervurdere Rosell´s forretningsevner og kontakter i Brasilien.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Alias-A skrev:Hvorfor skal Madrid altid blande sig med deres store klamme pengepung.. fodboldens svar på en børnelokker...
Exactly!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Alias-A skrev:Hvorfor skal Madrid altid blande sig med deres store klamme pengepung.. fodboldens svar på en børnelokker...


Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Billede
La Masia ‏@Youngcules 25m
While making his 'decision', Neymar posed for this pic last night with Rosell's man in BRA, Malaquios. Note V sign ;)
Arh, mon ikke vi kan lukke den?
Visca el Barca

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Malaquias skulle også være agent for Marquinhos, aner ikke om det er ham på billedet :cool:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Det er efter sigende ham der bragte Keirrison og Henrique til Barca. (Lad os håbe han har mere held i sprøjten denne gang)
Visca el Barca

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Jeg nægter at tro, Neymar vælger Real Madrid. Jeg tror f.eks. ikke, at Nike er interesseret i at se deres to største frontfigurer i Real Madrid (Ronaldo og Neymar) spille i en Adidas-trøje. De vil gå glip af ufattelige mange penge på trøjesalg der, så jeg er 100 på, at Neymar får en reprimande hvis hna vælger Real Madrid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1615 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar kommer sku til at se lidt fjollet ud i den her saga. Alt det snak om barca fra hans bagland og så skal han pludselig "tænke" over tingene når vores bud bliver accepteret. Jeg fatter det ikke! Selvom de fleste medier mener at han kommer til barca så er jeg kommet i tvivl. Det ville simpelthen være forfærdeligt hvis han valgte real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Neymar kommer sku til at se lidt fjollet ud i den her saga. Alt det snak om barca fra hans bagland og så skal han pludselig "tænke" over tingene når vores bud bliver accepteret. Jeg fatter det ikke! Selvom de fleste medier mener at han kommer til barca så er jeg kommet i tvivl. Det ville simpelthen være forfærdeligt hvis han valgte real.

Hans far vil vist ikke have ham til Real.. Så det har jo også noget at sige..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Og brasilianske fædre plejer altid, at have en del , at skulle sige :cool:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

I tror ikke, at det kan være et forsøg på at score en liiidt bedre kontrakt med Barca?

Nu erindrer jeg ikke, at nogen af jer har smidt noget op omkring, hvordan den ser ud.
- Og er sikker på, at den sikkert også er meget passende.

Tænker bare, at det måske er et stunt han laver, for at få lidt mere i løn måske eller lign. :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:I tror ikke, at det kan være et forsøg på at score en liiidt bedre kontrakt med Barca?

Nu erindrer jeg ikke, at nogen af jer har smidt noget op omkring, hvordan den ser ud.
- Og er sikker på, at den sikkert også er meget passende.

Tænker bare, at det måske er et stunt han laver, for at få lidt mere i løn måske eller lign. :)
En journalist som, ifølge ham selv, har gode kontakter med folk inde i huset, siger at Barcas kontraktudspil går på 7M€ om året plus bonusser i form at lønforhøjelse ved x antal kampe og over 20 mål, derudover er der yderligere bonusser ved vundne turneringer. RM skulle eftersigende være 11M€. Ved ikke hvor pålideligt det er.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev:
Nyhuus skrev:I tror ikke, at det kan være et forsøg på at score en liiidt bedre kontrakt med Barca?

Nu erindrer jeg ikke, at nogen af jer har smidt noget op omkring, hvordan den ser ud.
- Og er sikker på, at den sikkert også er meget passende.

Tænker bare, at det måske er et stunt han laver, for at få lidt mere i løn måske eller lign. :)
En journalist som, ifølge ham selv, har gode kontakter med folk inde i huset, siger at Barcas kontraktudspil går på 7M€ om året plus bonusser i form at lønforhøjelse ved x antal kampe og over 20 mål, derudover er der yderligere bonusser ved vundne turneringer. RM skulle eftersigende være 11M€. Ved ikke hvor pålideligt det er.
Ahh okay!

Håber bare at han vælger med hjertet, og ikke hvor hans pengepung vokser mest :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Neutralt set ville jeg nok vælge Real Madrid, hvis jeg var Neymar. I Barca skal man trille bolden rundt, hvor fancy driblinger ikke må være til stede. Kig bare på Alexis. Manden har ikke lavet en husmandsfinte i Barcelona endnu.

Samtidig kører BArca aldrig kontraspil, hvorfor Neymar ikke kan afgøre sin hutighed ved tilfælde. I Real lægger man mere op til de individualistiske træk, hvorimod Barca priser fællesskabet højere.

Er bange for, at Neymar bliver en flop i Barca. Medmindre han evner at omjustere sit spil, men så ødelægger man bare hans spidskompetencer IMO.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Ifølge Zizouology, som jeg synes virker lidt forhastet i sine udmeldinger til tider, skal Neymar til sin bedste vens bryllup i aften. Beslutningen kommer nok ikke i aften.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster