Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Hvad er det for kegler, der sætter ham i forbindelse med exit? Manden har mere end leveret. Alexis har endda alderen med sig og er efter min mening perfekt til vores klub.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elbarca skrev:Hvad er det for kegler, der sætter ham i forbindelse med exit? Manden har mere end leveret. Alexis har endda alderen med sig og er efter min mening perfekt til vores klub.
Enig. Han skal INGEN steder!

amirjanzel

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af amirjanzel »

Det eneste der skulle tale for et salg ville være, at vi for første gang siden Yaya har mulighed for at få profit ud af en spillers afgang. Hvis Alexis bibeholder sin nuværende form sæsonen ud, vil hans værdi vel ligge omkring 45-50 mio. euro.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er sgu ligeglad med, hvad vi kan få for ham. Sådan som han spiller nu er han ideel for klubben - det er efter min mening mere værd end penge.

amirjanzel

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af amirjanzel »

Ikke dus med ledelsen?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja hvis han selvfølgelig er på kant med ledelsen, så kan vi begynde at snakke om det. Det var nu mere det sportslige, at jeg tænkte på.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Jeg er sgu ligeglad med, hvad vi kan få for ham. Sådan som han spiller nu er han ideel for klubben - det er efter min mening mere værd end penge.
Hans form er mere værd for Barcelona end penge.. Længere er den ikke han skal ingen steder..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Storken »

Vi er i forvejen ekstremt sentimentale, når det kommer til spillere med Barca DNA. Det bliver vores undergang, hvis vi tillæger udefrakommende de samme følelser. Alexis er en lejesoldat hyret til en opgave. Hans loyalitet følger pengene og trofæerne. Når vi ikke længere kan tilbyde ham dette, så smutter han.

Klubben skal kun tage vare på egne interesser. Hvis en klub er villig til at betale overpris for Alexis, så er det vores held.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Jamen mig bekendt er Alexis nærmest en engel. Mener ikke han har været sat i forbindelse med noget som helst negativt. Hvorfor skulle han så være på kant med ledelsen?

Noget andet er, at jeg er dybt uenig i at sælge for pengenes skyld. De herrer, dette er Barca. Vi er ikke nogen salgsklub. Vi stræber efter at være de bedste. Vi køber de bedste spillere, sælger dem ikke.

amirjanzel

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af amirjanzel »

Easy, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for, at vi skulle sælge Alexis. Konstaterede blot, at vi for første gang i flere år har reel mulighed for at tjene penge på et spillersalg, og at det i princippet er det eneste, der skulle tale for en evt. handel.

Mit "dus med ledelsen" var forresten henvendt til FCBChr selv og ikke Alexis, siden de tydeligvis er all about the money

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

amirjanzel skrev:Mit "dus med ledelsen" var forresten henvendt til FCBChr selv og ikke Alexis, siden de tydeligvis er all about the money
Den havde jeg ikke lige fanget, amir! Men mener sgu ikke at ledelsen er ''all about the money'', de har bare taget nogen mærkelige beslutninger og håber bare at når/hvis der kommer et lukrativt bud på bordet for Alexis, så håber jeg bare at de ikke bare får $$$-tegn i øjenene og bare siger: ''Sælg!'', men rent faktisk tænker på, hvordan Alexis præsterer for klubben. Spillere som arbejder hårdt for klubben og præsterer som Alexis gør for tiden, er ''efter min mening'' vigtigere end et større millonbeløb.

amirjanzel

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af amirjanzel »

FCBarcelonaChr skrev:
amirjanzel skrev:Mit "dus med ledelsen" var forresten henvendt til FCBChr selv og ikke Alexis, siden de tydeligvis er all about the money
Den havde jeg ikke lige fanget, amir! Men mener sgu ikke at ledelsen er ''all about the money'', de har bare taget nogen mærkelige beslutninger og håber bare at når/hvis der kommer et lukrativt bud på bordet for Alexis, så håber jeg bare at de ikke bare får $$$-tegn i øjenene og bare siger: ''Sælg!'', men rent faktisk tænker på, hvordan Alexis præsterer for klubben. Spillere som arbejder hårdt for klubben og præsterer som Alexis gør for tiden, er ''efter min mening'' vigtigere end et større millonbeløb.
Vi er enige. Det var også ledelsens euro-liderlighed, jeg pegede fingre af :-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Vi er i forvejen ekstremt sentimentale, når det kommer til spillere med Barca DNA. Det bliver vores undergang, hvis vi tillæger udefrakommende de samme følelser. Alexis er en lejesoldat hyret til en opgave. Hans loyalitet følger pengene og trofæerne. Når vi ikke længere kan tilbyde ham dette, så smutter han.

Klubben skal kun tage vare på egne interesser. Hvis en klub er villig til at betale overpris for Alexis, så er det vores held.
Alexis har bare aldrig indikeret at han er mere interesseret i penge og trofæer, end han er i bare at spille en helt masse fodbold. Alexis virker som en mand der først og fremmest bare vi spille noget fodbold. Udover det holder han jo sin kæft, og han har aldrig vist interesse for at forlade os. Ikke engang da han havde Camp Nou på nakken og der blev piftet af ham. Det er rigtigt nok at de udefrakommende kommer og går, men netop her handler det jo altså også om at holde fast i de rigtige; at skille fårene fra bukkene. Vi kan selvsagt ikke bare sælge og købe 8 spillere hver sæson. Dels tager det tid at falde ind i vores ekstremt delikate system, dels kommer vi ofte til at betale overpris, fordi vores interesser typisk er de samme som dem Real Madrid, Manchester City, Chelsea og PSG har. En spiller som Alexis er guld værd. Han leverer og holder sin kæft; selv når han bliver piftet af på egen hjemmebane. He's a keeper.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Super meget enige i Blaus syn på Alexis. Kan være at tiden kommer hvor han vil væk, det må så være det. Men han virker alt for ydmyg over at være i Barcelona og være sammen med de spillere han nu engang spiller sammen med.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

At sælge Alexis nu, hvor han "endelig er faldet til", ville godt nok være et selvmål af dimensioner fra ledelsen af. Som Blau påpeger, så har Alexis ikke ytret sig om at forlade klubben(så vidt jeg ved) eller for den sags skyld nævnt trofæer og personlig hæder som den afgørende grund til at være i Barca. Desuden har Elbarca også fat i noget, at Barca ikke er "en salgsklub"; noget jeg tror denne ledelse sagde i sidste sæson, hvor de sagde, at man købte de bedste spillere, men ikke solgte dem, selvom man kunne tjene på det(jeg har ledt efter disse udtalelser, men har desværre ikke kunnet finde artiklen, hvor der blev snakket om dette). De nævnte det med, at man ikke var "en salgsklub".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster