Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Hvorfor sælge Digne blot for at købe en ny spiller til bredden. Digne er ikke Alba, men jeg synes nu hans niveau er fint til den rolle han har.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Med mindre man kan få en spiller ind der på sigt kan overtage alba så ville jeg også holde på digne. Især fordi miranda er spændende.

Glemte forresten lige at pointere at tite flere gange har luftet ideen om at han vil bruge cou centralt for bra... Det så man blandt andet mod rusland.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

zqa skrev:Hvorfor sælge Digne blot for at købe en ny spiller til bredden. Digne er ikke Alba, men jeg synes nu hans niveau er fint til den rolle han har.
Jeg synes slet ikke at Digne er god nok. Så hvis vi kan vi finde en anden bredde spiller som kan bare lidt offensivt, så ville det være en stor forbedring.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Max Meyer fra Schalke kunne være en interessant spiller han er meget talentfuld også er han gratis til sommer

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Klopp: "Coutinho is a fabulous forward but he will never feel comfortable in 4-3-3 as an inside; and much less if he has to play in Iniesta's position in the 4-4-2 that Valverde practices in the defensive phase, where the longer runs should be done by the wings." [el pais]

Klopp: "Iniesta is a long distance runner. Coutinho, no."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Så med andre ord var det spild af penge at købe Cou? Og nu mere spild af penge, hvis man køber Griez?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor?

Jeg ved desuden ikke hvorfor klopp skulle vide noget som helst om hvordan cou vil gøre det hos os. Vi spiller meget anderledes end pool.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hvorfor?

Jeg ved desuden ikke hvorfor klopp skulle vide noget som helst om hvordan cou vil gøre det hos os. Vi spiller meget anderledes end pool.

Hahahaaha ok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sejt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Sejt.
Ja du er mega sej.

Og lidt sød også.

Og lidt andre ting.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Hvorfor?

Jeg ved desuden ikke hvorfor klopp skulle vide noget som helst om hvordan cou vil gøre det hos os. Vi spiller meget anderledes end pool.
Fordi de udtalelser er ret kritiske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kom ind i kampen visca. Hvis du mener det jeg skriver er dumt så modargumenter i stedet for det der.

Cou har præsteret 4 mål og 6 assists efter 3 måneder hvor han blandt andet har spillet både til højre og til venstre i vores 442. Så ja jeg mener ikke det er rigtigt det klopp siger. Jo mere tid cou får jo bedre vil han blive men han har allerede vist at han kan fungere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men det er også som kant? Og med Griez bliver det jo svært, da han skal være kant og ikke Cou.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Det var ret dumt sagt. Så ja, hvad skal jeg sige?

Klopp er en af verdens bedste trænere, som oven i købet har haft Coutinho og kender hans svagheder og styrker, sådan ca. million gange bedre end du gør. Jeg tør også vædde alt hvad jeg ejer, at hans fodbold viden er lidt mere end din, også hvad angår Barca. Så ja, når du skriver sådan noget, er det meget svært ikke at grine ad det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja? Og det mener klopp jo ikke at han kan:
and much less if he has to play in Iniesta's position in the 4-4-2 that Valverde practices in the defensive phase, where the longer runs should be done by the wings."
Jeg ved desuden ikke hvorfor cou ikke kan være kant når ini smutter? Cou kan spille flere pladser for os "kant" til begge sider i 442, kant i 433 og cm i 433 hvilket han gjorde flere gange for pool.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster