Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Grêmio midfielder Arthur in a Barça shirt. He will join Barça. [@albert_roge]

After this photo was leaked, Globo Esporte contacted Arthur Melo's agent. He said that this photo was not supposed to come out to the public yet. Also, his agent denied that Arthur will be joining Barça, but confirmed there are ongoing negotiations with the club. [globoesporte]

Andre Cury, Barça's representative in Brazil, set up a meeting with the player to get to know him and to tell the Brazilian that Barça are interested in his services. At the end of the meeting, Andre gave Barça's jersey as a gift. [globoesporte]
Og en lille video:

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Nu har Gremio meldt os til FIFA for tapping up

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han har en frikøbs så de skal vel bare lukke?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Der må ikke snakkes med en spiller uden klubbens tilladelse - hvilket angiveligt er sket.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meh... Det sker sådan ca altid. Og så længe der er en frikøbs så har gremio ikke meget at have sagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Tror ikke klubben vil betale 50m som er hans frikøbs. 30-35m er en fin pris synes jeg. Meget højt vurderet blandt folk der følger den brasilianske liga og fulgt af mange topklubber. Fornyeligt MVP i Copa lip finalen, som Robert overværede.

Robert har ifølge rygterne fortalt mina at vi henter ham til sommer for 10m, den bedste cb i Brasilien, et steal

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo men hvis vi vil forhandle osv så åbner vi også op for at andre kommer og napper ham. Jeg synes sgu bare man skal betale pengene og få det overstået. Hvis man tror på ham så er 15 mere ikke jordens undergang og så behøver vi ikke bruge tid på at forhandle med nogen der tydeligvis er trætte af os.

Og ja han er nemlig en folk vurderer højt. Det virker til at han kan rigtig meget af det vi mangler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal også siges at vores scout Andre Curry, manden til venstre for Arthur med den blå skjorte, tidligere har anbefalet Marquinhos og Gabriel Jesus til os. Nu ved jeg ikke hvem mere men det virker til at han har et ok øje for spillere.

Jeg tænker at man er ok langt i forhandlingerne med ham når man tager sådan et billede. Det bliver spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Meh... Det sker sådan ca altid. Og så længe der er en frikøbs så har gremio ikke meget at have sagt.
Det gør det, men derfor er det stadig et brud på de regler der nu en gang er og i forlængelse deraf kan man forvente at det bliver anmeldt til FIFA. Gremio har alt at have at sige så længe han er på kontrakt hos dem.
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Arthur's agent confirmed that there were talks with Barcelona while Grêmio say there is no offer. Globo Esporte say Grêmio have rejected a €35m offer recently for 100% of his rights but could accept those €35m for the 70% they own.

Ser ud som om vi skal betale 50m frikøbsklausulen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Og det gør vi nok bare. Man tager ikke de her billeder for sjov.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor god er han? Har aldrig set ham spille, men de fleste kalder ham en blanding af Ini og Thiago.

Jeg synes stadig, vi burde give Denis en reel chance og så bruge de penge på forstaerke andre kaeder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han skulle være rigtig god! Højt rated i Brasilien og som du siger en spiller der kan bliver sammenlignet med den type spillere vi godt kunne bruge.

Men ja det er svært med den type spillere. Hvad kan de osv? Skal man bruge så mange penge på en ung spiller der ligeså vel kan falde igennem? Det mener jeg da jeg, som jeg har skrevet mange gange, tror vi får færre store transfers mellem store klubber at se. Derfor er det klogt at satse på unge spillere (fra hele verden). For hvis nu han tager til europa og viser sig som en spiller vi kan bruge så kan vi risikere at han enten koster det dobbelte eller at vi overhovedet ikke kan hente ham.

Jeg vil som sådan ikke ind på denis da jeg ikke deler synet med mange herinde omkring ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Dette siger jeg, med tanke på de rygter, der er omkring Coutinho. Der snakkes om, at vi vil forsoege at hente ham allerede til Januar. Med hans tilgang, så virker det meningsloest, at smide så mange penge efter Arthur.

Vi skal snart have gjort noget ved bagkaeden. Vi skal have mindst to spillere ind der, og så traenger angrebet også til forstaerkninger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Vi har kun tre pladser til non EU-spillere, vi har allerede Paulinho og skulle have en aftale med Mina om at hente ham til sommer for 10m, en pris der blev aftalt flere år tilbage. Der er ikke plads til både Arthur og Coutinho

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster